Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Utålmodig ...

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-09, 19:24   #1
mumitrollet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 14
mumitrollet er på en erverdig vei
Thumbs up

Utålmodig ...

Heisann !
Er veldig ny på dette med hensyn til å skrive inn på sånne sider, men det er vel bare å prøve, å feile... å prøve igjen..
Jeg går på Fedon kost men syntes det går så tregt, har holdt på i 3 uker og jeg gikk ned 1,8 kg første uka og 200 gram de neste 2 ukene. Kjenner at jeg begynner å bli utålmodig. Spiser ikke poteter men blomkål eller brokkolli isteden. Baker proteinbrød og spiser det istedenfor brød. Spiser ikke ris, men jeg vet at jeg får i meg litt pasta i salat som jeg spiser på jobbe en gang i uka. Har stillesitende jobb men trener 1 gang i uka og går litt ved siden av det.. Drikker ikke brus , heller ikke lettbrus men farris, glitre og vann... Tar litt rødvin i helga... Har spist en liten sjokolade i forbindelse med helga og det er da de med 70% kakao... ca 60 gram..
Er det noen som kan "bække" meg opp litt før jeg miste motet...

mumitrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 21:29   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Utålmodig ...

Hvor høy er du, hvor mye veier du, og hvor mye skal du ned da?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 21:58   #3
mumitrollet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 14
mumitrollet er på en erverdig vei

Sv: Utålmodig ...

Hei,
Jeg er 167 høy og veier 86 kg, ønsker å kommer ned på 76 kg, tror det er ok...

mumitrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 22:09   #4
happycap
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 9
happycap er på en erverdig vei

Sv: Utålmodig ...

Jeg opplever noe avv det samme som deg på Atkins og målene våre er nokså like (kroppen). Jeg mistet "kun" 1 kg første uken, men fortsetter på den veldig strenge kuren nesten uen karbohydrater. Ikke noe pasta, sjokonam el. brødmat/knekkebrød på meg. Vi får nok bevege oss mer tror jeg så løsner vel fettet og renner av

happycap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lchf Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 22:16   #5
mumitrollet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 14
mumitrollet er på en erverdig vei
Smile

Sv: Utålmodig ...

Opprinnelig lagt inn av happycap, her.

Jeg opplever noe avv det samme som deg på Atkins og målene våre er nokså like (kroppen). Jeg mistet "kun" 1 kg første uken, men fortsetter på den veldig strenge kuren nesten uen karbohydrater. Ikke noe pasta, sjokonam el. brødmat/knekkebrød på meg. Vi får nok bevege oss mer tror jeg så løsner vel fettet og renner av

Jeg skal til en kostholdsekspert etter påske skal bli spennende å høre hva hun sier... har ført dagbok på alt jeg har spist, beveget meg som jeg tenkte hun skulle se på... kjenner at nå hadde det vært godt med litt snop...

mumitrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 11:44   #6
arne and
Gjest
 
Innlegg: n/a
Smile

Sv: Utålmodig ...

Hei. Jeg er også ny - fra i går , men syns det er spennnede med et forum der man kan taste litt. Jeg har tenkt meg inn på Atkinson, har ca samme høyde og vekt som deg ( 164cm, 87,5) og vil vel ende på den samme vekten som deg til å begynne med. Jeg har smug søkt meg på metoder siden jul, men ikke helt tatt steget ut i noe. Men på smuging har jeg gått ned fra 91 kg til 87,5. Det er jo ikke så mye på 3 måneder. Derfor skjønner jeg at jeg må ta sats og være "trofast" noe. Jeg tror det handler om utholdenhet i samtlige dieter, hviklen form det enn er snakk om - å orke å stå i det, selv om det går treegt. Men trolig er det en eller annen form for diet som er mer opitmal for en enn de andre. Jeg har en tendens til "å unne meg" litt for mye dersom det er tillatt, derfor valgte jeg Atkinson - der er det ikke så mye å gjøre. Man kjør dietten og jeg har tenkt meg 3 måneder - totalt konsekvent uten avvik. Det skal bli spennende å se om jeg klarer det....men jeg satser og prøver. Å gjøre noe er i hvertfall bedre enn å ikke prøve ! Jeg er vel ikke i stand til å trøste noen, men sender en liten hilsen arne and

  Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 13:13   #7
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 58
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Utålmodig ...

Oppmuntring og oppstramming her!
Først vil jeg få ønske dere velkommen til forumet, her finner dere svar på det aller meste. Det å ha bestemt seg for å gjøre noe med vekten er selve grunnstenen i enhver kur/diett, og du VIL gå ned, ikke sant? Og hvorfor VIL du bli slankere? Tenk etter. Bedre helse? Flottere kropp? Et rikere liv når du kan gjøre ting du ikke kan med en stor kropp? Mye morsommere å leke med barna når du ikke setter deg fast i huska, ikke henger etter på skiturer... Setet i kinosalen kjennes trangt, du tar aldri fly fordi...jada, flyseter er små nok i utgangspunktet...
Og tenk litt framover i livet, hvordan har du det om 5 år, 10 år om du ikke tar vare på helsen din i dag? Går vekten videre opp? Får du kreft /diabetes / hjerteproblemer? Knær og hofter smerter og svikter av tyngden? Finner kjæresten din en slankere modell? Tør du ikke gå i svømmehallen lenger?
Sett deg ned og lag en pen dagbok hvor du skriver ned tanker og følelser for egen kropp og helse. Motiver deg og unn deg selv det beste,- en bedre helse og en sunnere fremtid kanskje? Livet ditt er DITT ansvar! Men vi kan støtte og hjelpe hverandre

For egen regning tenker jeg på min aller siste dag på jorden, jeg vil ikke at de som bærer kisten min skal tørke svetten og si "jammen var hun tung, skautrollet"

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 15:46   #8
mumitrollet
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 14
mumitrollet er på en erverdig vei

Sv: Utålmodig ...

Opprinnelig lagt inn av Skautrollet, her.

Oppmuntring og oppstramming her!
Først vil jeg få ønske dere velkommen til forumet, her finner dere svar på det aller meste. Det å ha bestemt seg for å gjøre noe med vekten er selve grunnstenen i enhver kur/diett, og du VIL gå ned, ikke sant? Og hvorfor VIL du bli slankere? Tenk etter. Bedre helse? Flottere kropp? Et rikere liv når du kan gjøre ting du ikke kan med en stor kropp? Mye morsommere å leke med barna når du ikke setter deg fast i huska, ikke henger etter på skiturer... Setet i kinosalen kjennes trangt, du tar aldri fly fordi...jada, flyseter er små nok i utgangspunktet...
Og tenk litt framover i livet, hvordan har du det om 5 år, 10 år om du ikke tar vare på helsen din i dag? Går vekten videre opp? Får du kreft /diabetes / hjerteproblemer? Knær og hofter smerter og svikter av tyngden? Finner kjæresten din en slankere modell? Tør du ikke gå i svømmehallen lenger?
Sett deg ned og lag en pen dagbok hvor du skriver ned tanker og følelser for egen kropp og helse. Motiver deg og unn deg selv det beste,- en bedre helse og en sunnere fremtid kanskje? Livet ditt er DITT ansvar! Men vi kan støtte og hjelpe hverandre

For egen regning tenker jeg på min aller siste dag på jorden, jeg vil ikke at de som bærer kisten min skal tørke svetten og si "jammen var hun tung, skautrollet"


Veldig koselig å få tilbakemeldinger, tusen takk begge to..
Jeg kjenner meg veldig godt igjen med hesyn til flyseter, husker, det at det blir lettere å bevege seg, vonde knær, hofter osv. Og alle de ålreite klærne i skapet som ikke passer, det å gå i skapet å finne seg noe "nytt", at "ringen" i livet blir mer og mer borte... Jeg sliter veldig med klær som ikke har litt vidde i livet, det er kanskje der jeg har hatt det største problemet... har misunnt alle som har et slank liv. Er veldig glad i å bruke belte men da må jeg ha en bluse som er vid i livet som jeg kan puffe opp litt for å skjule "bilringen". Mener ikke å "sute" for jeg er heldig å få være frisk men tror det er litt sunt og ta tak i kilonene før det blir formange av de. For 5 år siden gikk jeg på Grete Rohde og gikk ned 14 kg og det var bare så utrolig deilig.. men det sniker seg innpå igjen. Føler at jeg bruker altfor mye energi på disse kiloene.. Føler også at dette opplegget er mye lettere å følge for man kan spise mere fett... Så vi skal stå på sammen og vi skal greie det... GOD PÅSKE

mumitrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utålmodig!! LilleVille Ketolysekuren 5 30-08-06 11:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no