Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarbo og NSAID

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-10, 09:42   #1
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Lavkarbo og NSAID

Lindberg sier det er ikke så lurt å ta Nsaid når man skal ned i vekt. Husker ikke hvorfor, men noe var det. Nå trenger jeg Brexidol eller Voltaren, og dette er jo et Nsaid. Noen erfaring på om dette gir vekt-økning? Evt hvilke plager det gir?

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 11:27   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og NSAID

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Lindberg sier det er ikke så lurt å ta Nsaid når man skal ned i vekt. Husker ikke hvorfor, men noe var det. Nå trenger jeg Brexidol eller Voltaren, og dette er jo et Nsaid. Noen erfaring på om dette gir vekt-økning? Evt hvilke plager det gir?

Jeg har behov for å ta Voltaren nå og da, og det får gjerne vekten til å stå stille / øke litt pga vannsamling, men det er jo også en effekt av stress i form av smerte. Paracet og ibux i "normale" doser har forøvrig samme effekt... så jeg har egentlig holdt en knapp på at det er smerten som holder vekta tilbake, heller enn medikamentet i seg selv.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:09   #3
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Lavkarbo og NSAID

Smerter er en stressreaksjon i kroppen, så det i seg selv kan nok være med på å hindre vektnedgang. Så jeg hadde tatt smertestillende ved behov.


...litt varmt ja, ser 157cm har skrevet det samme. Ja ja!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no