Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

LCHF-lavkarbo seminarer, april 2010

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-04-10, 15:05   #26
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: LCHF-lavkarbo seminarer, april 2010

Gleder oss til kveldens store lavkarbo-happening i Stavanger i dag - vi hadde fullt hus i Bergen, godt besøk i Haugesund og ser frem til mange glade mennesker i dag. Dørene åpnes klokken 17 og vi begynner klokken 18.00

Folkets hus i Løkkeveien - beste hilsen Jan M / tlf. 93 00 99 22
se www.lillemaane.no/lchf/

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 15:10   #27
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: LCHF-lavkarbo seminarer, april 2010

Can't wait!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:03   #28
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: LCHF-lavkarbo seminarer, april 2010

Hvordan var møtet?
jeg kunne ikke dra pga jobb

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:10   #29
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: LCHF-lavkarbo seminarer, april 2010

Det var kjempegøy! Hyggelig å få møte Janmesi og Skaldeman, jeg pratet masse med Skaldeman og jeg fikk en veldig hyggelig og personlig hilsen av ham i kokeboka jeg kjøpte der. Skaldeman er rett og slett den fødte foreleser, FOR en humor.

Nei, det var en kjempekjekk opplevelse og jeg skulle ønske jeg kunne ta med enda flere, det var helst prisen som stoppet venner fra å delta. Jeg var helt i hundre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 00:43   #30
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: LCHF-lavkarbo seminarer, april 2010

Så har man vært på seminar i Bergen, må si at det var en delt fornøyelse.
Første biten med Dahlqvist og Skaldemann var kjempebra, men litt kort. Siden gikk det nedover.
Jeg savnet biten om lavkarbo i praksis, i orienteringen i begynnelsen så ble dette nevnt som et punkt.
Det som kom i stedet for var ikke godt nok. Bar veldig preg av reklame fra denne klinikken som visstnok har kurert en viss påtroppende fylkesmann. Dessuten alt for teknisk og langt og han gjentok seg selv hele tiden. Gå hjem og øv til neste foredrag! Det burde vært kortet kraftig ned!
Og neste mann var ikke mye bedre:ark på ark med blodprøveverdier er da ikke særlig interessant for en legperson.Skjønte at hun legen var veldig glad for disse resultatene og pasjonert om det hun jobbet med,og det er jo supert, men det var likevel ikke så veldig interessant når det ble case etter case etter case. Dette var jo ikke et seminar for helsepersonell.
Personlig hadde jeg mye heller villet hatt biten om kostholdet i praksis heller enn reklame fra to klinikker som driver med lavkarbo hvor bra det enn er det de driver med. De skulle ha fått mye mindre tid eller så skulle man ha kontrollert litt bedre hva de skulle fremføre.
Gitt hva de kom med så synes jeg heller de skulle fått dele ut flyere og så kanskje en kort presentasjon. De fortjente ikke mer enn 30 minutter tilsammen. [/irritert]

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria

Sist redigert av LineJM : 03-05-10 kl 01:24.
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 10:11   #31
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: LCHF-lavkarbo seminarer, april 2010

tusen takk for nyttig tilbakemelding, jeg er litt enig med deg, det ble litt for mange i Bergen rett og slett, vi skulle heller ha gitt mer tid til skaldeman og dahlqvist. men da har vi lært litt til neste gang.
Beste hilsen Jan

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Svar

Emneord
kurs, lavkarbo, lchf, seminar, skaldeman


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei! Start 20. april Sense Ketolysekuren 524 30-01-10 13:42
Lavkarbo i praksis - LCHF, kveldsseminar 19/11 janmesi Lavkarbo generelt 0 05-11-09 16:31
Forskjellen på lavkarbo og LCHF? supha Lavkarbo generelt 1 12-04-09 23:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no