Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Laktosefri Tortilla lefser & Pizzabunn?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-11, 13:55   #1
nyx
Nytt Medlem
 
nyx sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 4
nyx er på en erverdig vei

Laktosefri Tortilla lefser & Pizzabunn?

Heisann jeg er helt ny her og kan ikke så mye om lavkarbo ENDA.


Jeg er inne i min fjerde uke med lavkarbo og har gått ned 5 kg til nå, noe jeg er utrolig fornøyd med og stolt av (har trent masse også da).


Jeg er stadig vekk inne på lavkarbo.no for å finne oppskrifter på spennende og variert mat. Og nå er jeg på leting etter oppskrifter på tortilla lefser (skal ha taco i kveld med hjemmelaget krydder (oppskrift hentet herfra)) og pizzabunn, og har støtt på problemer.


Saken er den at jeg ikke tåler melk og ganske mange andre matvarer, men i den siste tiden har jeg begynt å tåle tomater og litt ost (noe som jeg ikke har kunnet spise på 7 år). Så jeg har selvsagt lyst på pizza og taco MED ost hver eneste dag. Men dette funker selvsagt ikke nå som det er lavkarbo for full maskin.


Så er det noen som har en oppskrift på tortilla lefser og pizzabunn uten disse ingrediensen: Laktose (ost er lov), mandler, + mye annet (kan ikke ramse opp alt her, får bare luke ut dette av oppskriftene).


Og hvis noen har en oppskrift som bruker disse ingrediensene blir jeg superglad (har disse i skapet nå):


  • Cocos mel
  • Soyaprotein
  • Fiberhusk
  • (har bestilt glutenmel, og dette kommer antageligvis i posten til uka).


Blir utrolig takknemlig for all hjelp på dette området, hilsen ei som blir litt lei av de få ingrediensene hun kan spise nå...

nyx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar

Emneord
laktosefri, pizzabunn, tortilla


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Laktose, laktosefri melk, og sukker. SunnhetMedSirrup Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 23-10-09 07:43
Hvor kan jeg kjøpe Mama Lupes tortilla-lefser? MoaMoa Ketolysekuren 18 13-11-08 14:23
Laktosefri fløte! Antoinette Lavkarbo generelt 1 29-09-08 09:41
Taco ... Hva gjør man når man har lyst på f.eks lefser? :) watta Middag 3 08-09-08 21:19
Lefser stinasol Spørsmål og svar 3 10-09-06 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no