Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
20-03-11, 21:09 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Elverum kommune
|
Kjempegod erstatning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til!Satt å leste gml oppskrifter fra min mor og fant en hun laget da vi var små som erstatting til sjokoladepålegge,t som en kjøpt å butikken . Sist redigert av Gitte66 : 20-03-11 kl 21:37. Årsak: stavefeil |
Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo |
20-03-11, 21:44 | #2 |
Juniormedlem
|
Sv: kjempe god erstattning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til !!Sukrin " knaser " i tenner, men smaken er det samme som jeg husker fra jeg da jeg var barn, men må nok prøve med Splenda eller sukrin melis neste gang. |
20-03-11, 22:25 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Sv: Kjempe god erstatning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til !!Hm - verdt å prøve Takk for at du deler |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
22-03-11, 18:39 | #4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
|
Sv: Kjempegod erstatning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til!mmmm... høres godt ut, må prøves |
Min kostholdsfilosofi: minst mulig karbo |
24-03-11, 22:07 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
|
Sv: Kjempegod erstatning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til!Hmmmmm, hørtes jo digg ut. Hva med å byttedelfiafettet med cocosa, noen som har prøvd det?
27-03-11, 21:13 | #6 |
Juniormedlem
|
Sv: Kjempegod erstatning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til!
|
25-05-11, 18:56 | #7 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
|
Sv: Kjempegod erstatning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til!jeg også "sliter" med at sukrin legger seg i bunn når jeg lager forskjellige ting- må liksom hjelpe kjøkkenmaskinen min ved f.eks kakebaking. Men meliset er en annen sak, så kanskje det funker i denne oppskriften?
25-05-11, 19:42 | #8 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
|
Sv: Kjempegod erstatning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til!Hvordan blir dette da? Sjokade-aktig eller mer nugatti-aktig? Jeg gjetter på sjokade og det er ikke sååå godt som nugatti, men jeg fikk veldig lyst til å prøve!
20-07-11, 23:56 | #9 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2011
|
Sv: Kjempegod erstatning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til!Kan man tilsett malte nøtter for å få mer nugatti? Liker best nugatti |
Min kostholdsfilosofi: Lav karbo |
26-02-13, 18:41 | #10 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2012
|
Sv: Kjempegod erstatning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til!Må bare dra opp denne. Det var uuutrolig godt!! Hadde det på pannekakene mine. Jeg gjorde noen endringer som å ikke bruke smør, og jeg brukte cocosa isteden, og brukte en blanding av tagatesse, og stevia karamell som søtningsstoff, og vaniljepulver isteden for vaniljesukker, og det smakte helt herlig! Takk for oppskriften! |
Min kostholdsfilosofi: Atkins |
26-02-13, 21:36 | #11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
|
Sv: Kjempegod erstatning for sjokoladepålegg er hva du vil bruke det til!Dette var farlig godt ja. Laget en liten testporsjon. Må skaffe sukrin slik at ungene kan smake. Laget med tagatesse nå, og den vil jeg ikke at ungene skal spise av. |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 |
26-02-13, 22:30 | #12 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
|
Jeg har bevisst unngått søtstoff og har derfor lite kunnskap om det de forskjellige. |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent |
27-02-13, 08:13 | #13 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
|
Bare bittelitt får magen min til å rumle sinnsykt. Mannen opplever det også. Jeg vil ikke at ungene skal få slike magesmerter og løs mage pga dette søtstoffet. Stevia og sukrin er naturlig og noe ingen av oss reagerer på fysisk på små mengder. |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
"Nutella" og andre sjokoladepålegg | Biggie Small | Frokost og kveldsmat | 19 | 06-10-11 18:27 |
Sjokoladepålegg på ketosekur | Jorgen_BM | Spørsmål og svar | 5 | 12-03-11 13:57 |
Sjokoladepålegg som er sunt ;) | misslinda | Barns kosthold | 9 | 23-11-10 01:53 |
Kjempegod nøttekake! | Siss1 | Kake/dessert og snacks | 8 | 21-02-09 09:59 |