Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor ofte spiser dere?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-10, 18:54   #1
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Hvor ofte spiser dere?

Jeg spiser stort sett to ganger om dagen. Det er ikke noe problem for meg å gå fra frokost klokka ni til middag i fire - fem - tida. Jeg blir ikke sulten. Kona mi mener at jeg absolutt må få til et måltid midt på dagen. Hva mener dere? Hvor ofte spiser dere?

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 19:10   #2
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Jeg mener det ikke er noe problem.. Min opplevelse er at jeg har desidert best effektivitet og overskudd på jobb uten å spise lunsj. Er du ikke sulten så er det jo gjerne et tegn på at kroppen har det den trenger. Det kan være skummelt å gå for lenge hvis det fører til en sult som er en hinsides fornuft og resulterer i et gedigent etegilde, uten kontroll...

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 19:37   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Frokost ca. kl. 8, lunsj kl. 13 og middag i 17-tiden. Stort sett. Men jeg er ikke alltid så veldig sulten til lunsj, det er mer det at jeg vet jeg ikke holder helt til middags og siden vi er flere som spiser her i huset så kan jeg ikke være stappmett kl. 17 heller.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 19:38   #4
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Noen ganger 1 gang om dagen, noen ganger 2. Sjelden oftere
Synes det fungerer godt så lenge jeg får i meg nok fett.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 09:38   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Som regel to eller tre ganger. Jeg spiser bare når jeg begynner å bli sulten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 09:52   #6
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Hvor ofte spiser dere?

3 ganger for dag ca. Bitteliten frokost, lunch og middag. Kveldsmat har jeg vel ikke spist siden jeg startet på dette kostholdet.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:05   #7
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Ca 3 ganger om dagen.. Egentlig litt lite tror jeg, men jeg FINNES ikke sulten på dette kostholdet

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:04   #8
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Stort sett 3 ganger. Frokost, lunsj og middag. Hender det blir en liten kveldssnacks av ostechips eller liknende.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:15   #9
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Oi, jeg blir nesten redd når jeg leser hvor lite folk spiser....Da kommer jge til å stagnere snart tror jeg....Er redd for å være sulten siden jeg i årevis har sultet på lavkaloridietter.

Jeg spiser 3 STORE måltider om dagen og 3-5 dager i uka spiser jeg kveldsmat eller bær og krem til kveldskos.

Med store måltider mener jeg f.eks:
Frokost: 2 speilegg-1 pakke bacon
Lunsj: 1 avokado- 3 kopper selvpillede reker og majones.
Middag: 2 sommerkoteletter- brokoli/blomkål eler salat.

Kvelds: 1 dl fløte pisket til krem med søting og 1 dl bringebær eller 100gram baconsnacks i helgen.

Skal ned totalt 28 kilo og har gått ned over 1 kg i uken i gjennomsnitt...

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:23   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Det at jeg spiser f.eks to måltider om dagen betyr ikke at jeg spiser lite .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:30   #11
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Tre store og to mindre måltider? Hvorfor? Fordi jeg fremdeles tviholder på at kroppen har det best med jevn tilførsel av energi enn "å spise når man er sulten". Da hadde jeg aldri kommet til spist mat.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:34   #12
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Jeg må spise fire ganger om dagen. Det kommer selvfølgelig an på når jeg står opp, men vanligvis trenger jeg frokost, lunsj, middag og et lite kveldsmåltid. Magen min er nok litt innstilt på faste tidspunkt, for jeg blir alltid sulten rundt tolv, fire-fem og i sju-åtte-tida.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:43   #13
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Hvor ofte spiser dere?

3-4 ganger om dagen, jeg spiser når jeg er sulten.
Noen ganger er jeg ikke sulten før middag å da blir det jo færre.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:50   #14
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Jeg må nok innrømme at jeg sliter med å omstille tankegangen fra å måtte være mye sulten til å spise når jeg er sulten. Har liksom alltid vært sulten på lavkaloridietter, selv med hyppige måltider. Men nå.... Nå sliter jeg ikke med det, mer problem å faktisk spise når jeg er sulten. Jeg kan alltids vente litt til.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:19   #15
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Oi, jeg blir nesten redd når jeg leser hvor lite folk spiser....Da kommer jge til å stagnere snart tror jeg....Er redd for å være sulten siden jeg i årevis har sultet på lavkaloridietter.

Jeg spiser godt med mat selv om jeg spiser bare 3 ganger om dagen, nå for tiden ser f.eks. en dagsmeny slik ut (jeg er ikke i ketose!):

Frokost - 1 havreknekkebrød med bremykt og masse makrell i tomat + 1 kokt egg med smør og litt kaviar + salat (av hjertesalat, paprika og agurk og litt fetaost og litt av oljen der)

Lunsj - 2 kokte egg med smør og kaviar + 2 skiver nøttebrød med bremykt og philadelphia og et syltynt lag med eplesyltetøy (brukte epleskiver tidligere, men det trigger sult hos meg)

Middag - i går var det f.eks. en laksebit med blomkål og broccoli-mos (med smør og fløte), rømmesaus med linser og masse salat (som til frokosten), men det kan like gjerne være en stor porsjon kjøttdeig med løk, blomkål, broccoli som er stekt med rømme og smør og puttet i stekeovnen med masse ost oppå og en salat til. NAM!

I går spiste jeg også ca. 150 g bringebær med en liten dæsj fløte og litt søtning (rørt sammen til en slags is-mousse) til kvelds, men jeg prøver å unngå det hver kveld pga kaloriene i fløten.

Jeg sulter slettes ikke og prøver å la være å spise når jeg ikke er sulten.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:15   #16
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Hverdager:
Frokost: 07:30
Lunsj: 12-1-2 tia (når jeg blir sulten)
Middag: 5-6-7 tia (når jeg blir sulten)
Kvelds: meget sjelden

Helger: Frokost og middag, sjelden mer enn 2 måltider

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:19   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Jeg spiser 3-4 måltider dagen. Jeg spiser meg mett hver gang.
Spiser også kveldsmat, har alltid vært en "kveldsspiser"

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 16:22   #18
barfor
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Telemark
Alder: 42
Innlegg: 83
barfor er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Som regel 4 ganger om dagen, men hender også 3 eller 2 ikke så sjeldent heller.

__________________


barfor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 16:39   #19
Beatrixie
Medlem
 
Beatrixie sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 137
Beatrixie er ny på veien

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Frokost ca kl.07
Mellommåltid ca kl.10-11
Lunsj kl 14
Middag kl 17-19 (alt etter når jeg er ferdig på jobb)
Kvelds/snack kl 21-22

Jeg spiser eggerøre og røykelaks til frokost,"riskrem" av cc+fløte+bringebær til mellommåltid,salat med fetaost og avocado og rømmedressing til lunsj,kylling,svinefilet eller laks med grønnsaker til middag,speilegg og bacon til kvelds(noen kvelder i uken)og bacongull eller "riskrem" som snack om kvelden dersom jeg er litt fysen.
Spiser ikke snack om kvelden dersom jeg har spist kvelds.

__________________
Totalt vekttap




Delmål


Beatrixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 21:38   #20
TinoEzio
Juniormedlem
 
TinoEzio sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 17
TinoEzio er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Jeg trodde en skulle spise ofte og lite. Jeg gikk på en diett for lenge siden, og da spiste jeg 4-5 måltider om dagen. Jeg gikk aldri sulten. Nå spiser jeg som regel 1-2 måltider om dagen.... Ikke bra.

TinoEzio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:36   #21
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av TinoEzio, her.

Jeg trodde en skulle spise ofte og lite. Jeg gikk på en diett for lenge siden, og da spiste jeg 4-5 måltider om dagen. Jeg gikk aldri sulten. Nå spiser jeg som regel 1-2 måltider om dagen.... Ikke bra.

Tja, det kommer vel i TEORIEN an på hva du spiser når du spiser egenkomponert. På ett ketogent kosthold sies det at du holder både blodsukker og forbrenning jevnt fordid man ikke inntar karber i nevneverdig grad. Da kan man følge teorien "spis når man er sulten og stopp når man er behagelig mett".

Spiser man ala fedon med opptil 120 gram karber om dagen er det rimelig å tro at mengden karber i ett måltid vil være en del og dermed påvirke blodsukker og forbrenning. Man må derfor spise jevnere.

Nå skal det sies at også ATKINS.com anbefaler at man spiser jevnt fordi mat med lav karboinnhold også påvirker blodsukkeret litt.

Jeg foretrekker å spise 3 stpre og 2mindre måltider om dagen uansett hva jeg spiser fordi jeg a)tror på å gi kroppen min jevnlig fordeling av energi, b)ikke klarer å spise SVÆRE måltid 1 eller 2 ganger om dagen, og ettersom jeg spiser for lite som det er, så virker det som en god plan, og c)jeg får struktur i matdagen min, for jeg liker ikke åspise, mat er ett nødvendig aspekt bare.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:41   #22
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av TinoEzio, her.

Jeg trodde en skulle spise ofte og lite. Jeg gikk på en diett for lenge siden, og da spiste jeg 4-5 måltider om dagen. Jeg gikk aldri sulten. Nå spiser jeg som regel 1-2 måltider om dagen.... Ikke bra.

Det er veldig omdiskutert dette med hvor mange ganger man skal spise, men én ting er ihvertfall sikkert: Tennene dine har det MYE bedre når man spiser få måltider om dagen enn mange

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:43   #23
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Tja, det kommer vel i TEORIEN an på hva du spiser når du spiser egenkomponert. På ett ketogent kosthold sies det at du holder både blodsukker og forbrenning jevnt fordid man ikke inntar karber i nevneverdig grad. Da kan man følge teorien "spis når man er sulten og stopp når man er behagelig mett".

Spiser man ala fedon med opptil 120 gram karber om dagen er det rimelig å tro at mengden karber i ett måltid vil være en del og dermed påvirke blodsukker og forbrenning. Man må derfor spise jevnere.

Nå skal det sies at også ATKINS.com anbefaler at man spiser jevnt fordi mat med lav karboinnhold også påvirker blodsukkeret litt.

Jeg foretrekker å spise 3 stpre og 2mindre måltider om dagen uansett hva jeg spiser fordi jeg a)tror på å gi kroppen min jevnlig fordeling av energi, b)ikke klarer å spise SVÆRE måltid 1 eller 2 ganger om dagen, og ettersom jeg spiser for lite som det er, så virker det som en god plan, og c)jeg får struktur i matdagen min, for jeg liker ikke åspise, mat er ett nødvendig aspekt bare.

Liker du ikke å spise? Det hørtes veldig leit ut Har du slitt med maten lenge?

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:49   #24
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av paprika, her.

Liker du ikke å spise? Det hørtes veldig leit ut Har du slitt med maten lenge?

Sliter ikke med maten, men jeg bare tenker ikke på at jeg må spise dersom jeg skal spise når sulten melder seg, da kan det jo fint gå en dag eller 3 før jeg spiser . Ikke er jeg glad i å lage mat, og ikke syns jeg det er "kos" å sitte rundt ett bord med folk og spise. Kos er andre ting

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 23:39   #25
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Er ikke noe vits i å sammenligne seg med andre på det punktet vel? Liker man å spise ett måltid er det ok, to er ok, tre er ok og fire og fem og seks. Jeg er glad i mat og det å spise og spiser fire ganger hver dag med fire timers mellomrom ca. Følger kroppens signaler. Selv om det kun er en time til jeg skal sove spiser jeg om jeg er sulten og utsetter heller frokosten litt neste dag enn å legge meg sulten. Det feteste måltidet er frokost og middag, det største er lunsjen(masse grønnsaker) og det minste er kveldsen.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker? Mercy Spørsmål og svar 30 13-03-10 21:06
Hvor ofte spiser jeg når jeg er på lavkarbo-diett? litemeg Spørsmål og svar 1 10-03-10 22:09
Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? Iselilja Lavkarbo generelt 12 09-07-09 19:45
Er dere klar over hvor ofte dere bruker magemusklene? lokkebiff Generell diskusjon 17 06-03-09 09:38
Hvor ofte spiser dere? Kinsy Generell ernæringsdebatt 3 19-08-04 08:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no