Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hjemmet nr 1 2010 - Slank med mer fett!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-10, 15:51   #1
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Hjemmet nr 1 2010 - Slank med mer fett!

Fant ingen tråder om dette tidligere - så jeg poster ihvertfall her HJEMMET har faktisk en større artikkel basert på Anna Dahlqvists teori om lavkarbo 4 sider med det alle på lavkarbo.no allerede vet.

synes det er flott at det når blir mer og mer om dette i bladene også!

hilsen "på gang igjen"

NB HJEMMET selvfølgelig... er i influensatåke fremdeles tror jeg...


Sist redigert av Nerthus : 10-01-10 kl 16:02. Årsak: feil blad...
Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 16:03   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hjemmet nr 1 2010 - Slank med mer fett!

Overskrift endret

Har lest artikkelen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 16:09   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjemmet nr 1 2010 - Slank med mer fett!

takk, litt svimmel der - hehe - leste til og med på FORSIDEN av bladet for å få nr....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 16:24   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hjemmet nr 1 2010 - Slank med mer fett!

Kjempefin artikkel. Kjipt at Fed0m k0m med en k0mmentar 0m han hun ikke nevner n0e 0m hv0r mye pr0tein. Men det er j0 bare n0e s0m ikke har blitt med i artikkelen, f0r dama sjøl har j0 skrevet 0m dette i bl0ggen sin. K0mmentar fra Fed0n på basis av artikkelen var j0 litt platt j0urnalistarbeide, f0r Fed0n har sannsynligvis null peil på det denne dama står f0r annet enn lite karber, rent kjøtt 0g mye fett.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar

Emneord
anna dahlqvist, lavkarbo


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjemmet uke 10 olindy Eurodiett 11 31-03-09 23:27
Les i Hjemmet: Mor og datter går ned 55 kg Torkil Ketolysekuren 45 22-02-08 09:41
Oppskrifter fra Hjemmet uke 46? mofe Oppskrifter 3 08-11-04 23:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no