Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Best før dato på Udo's Choice

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-07-11, 22:00   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Best før dato på Udo's Choice

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Men nå er det jo ikke snakk om cocosa. Den blir jo spist opp lenge før den blir harsk

Jepp! Vet! Her også! Minstepode elsker støffet.. Han tar en stor skje med cocosa og stapper en bit kokesjokolade oppi. Og NYYYYTEr det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:01   #27
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Best før dato på Udo's Choice

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Hehe, ja jeg blir også skeptisk til mat uten datostempling (utenom hermetikk)

Jeg tror jeg tømmer olja i do, jeg

Godt valg, det er i alle fall trygt

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nope... Den er jo flytende i kjøleskapet og vasken er jo ikke noe kaldere.

Tøm den i vasken og skyll etter med salmiakk og varmtvann. Eller bare zalo.

Det er jo ikke særlig miljøvennlig, da!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:02   #28
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Best før dato på Udo's Choice

Takk for tipset

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:04   #29
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Best før dato på Udo's Choice

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Godt valg, det er i alle fall trygt

Det er jo ikke særlig miljøvennlig, da!

Skal man være det samtidig som man unngår dårlig mat??? Oki, grønnsåpe da??? Eller sunlight?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:10   #30
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Best før dato på Udo's Choice

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Skal man være det samtidig som man unngår dårlig mat??? Oki, grønnsåpe da??? Eller sunlight?

Ja, det mener jeg da absolutt! Det er jo det jeg prøver å si, at man må bruke skjønn.

Å skylle ned med masse varmtvann og såpe (enten det er zalo, sunlight eller grønnsåpe) er jo ikke like ille som salmiakk, men likevel ikke spesielt bra ... Som du sier, Udos'en er jo flytende og tetter antagelig ikke avløpssystemet, men da trenger man jo heller ikke gjøre noe annet enn å helle den nedi, man bruker jo såpass mye varmtvann at den blir skylt vekk likevel.


Sist redigert av Huldr : 08-07-11 kl 22:16.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Udo's choice Zahir Spørsmål og svar 36 06-03-12 18:36
Udo`s Choice Lille-Lulle Spørsmål og svar 1 30-09-08 08:17
Hva med bakemix da? (dato) Elanessë Lavkarbo generelt 3 21-04-08 16:00
Udo`s Choice Olje? solsikke Ketolysekuren 1 29-01-08 21:12
dato på egg? friflex Lavkarbo generelt 5 17-04-05 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no