Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Har du vært på Tonsåsen?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-07, 22:03   #1
Denderlion
Nytt Medlem
 
Denderlion sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Innlegg: 6
Denderlion er på en erverdig vei
Question

Har du vært på Tonsåsen?

Jeg har fått godkjent ett opphold på Tonsåsen, og lurer på om noen her har erfaringer fra opphold der??

Denderlion.

Denderlion er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter en kostholdsfilosofi som passer for meg Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 00:03   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Har du vært på Tonsåsen?

Opprinnelig lagt inn av Denderlion, her.

Jeg har fått godkjent ett opphold på Tonsåsen, og lurer på om noen her har erfaringer fra opphold der??

Denderlion.

Hei.
Min svigermor har vært der, med kjempegode resultater, både i vekttap og bedring i almenntilstand. Hun var veldig fornøyd med oppholdet. Problemet etterpå var oppfølgingen, så det gikk ikke lenge før hun var tilbake i samme gamle spor. Det er som alltid egen viljestyrke som teller mest

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:46   #3
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Har du vært på Tonsåsen?

Moren min har vært på Tonsåsen flere ganger, riktignok pga leddgikt, men hun er i hvert fall veldig fornøyd med opplegget og går som regel ned noen kg hver gang. Personalet er visstnok veldig hyggelige Var faktisk og besøkte henne da hun var der i fjor høst. Det ligger jo langt inni skauen med masse flott turterreng rett utenfor døra. Syns rommene holder en bra standard også - et ganske trivelig sted rett og slett. Det er også en pc med internett der, slik at du kan holde kontakten med oss her inne De har et treningsrom i kjelleren, men personlig syns jeg ikke det var noe å slå hæla i taket over. Helhetsinntrykket var i det hele veldig positivt. Jeg ville søkt meg dit selv, men er tydeligvis verken tung nok eller syk nok (hvilket jo er bra, men hadde det ikke vært en ide å satse på forebygging?... Med en overvekt på drøye 30 kg ligger man jo på en måte i faresonen).

P.S: SvampeBob ruuuuler!

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins & Armour mam Fysisk og mental helse 20 09-02-05 17:21
jeg har vært så sulten idag og i går... skjønner det ikke Iset Induksjonen 2 23-02-04 17:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no