Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-06, 13:13   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Hva er du "avhengig" av?

For min del;
frosne brokkolitopper,
egg,
rømme,
kaffe,
og .....cola light..

Og i tillegg selvsagt di matvarene resten av familien "må" ha, som alltid er i hus; grovbrød, biolamelk, frukt, pasta, -og ketchup. (m/sukralose).

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 13:20   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Kalkun
Gulrot
egg
glutenfri havre
eple (og kanel men det er jo et krydder)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 13:22   #3
Dorothy
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 245
Dorothy er ny på veien

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Må ha egg, brokkoli, blomkål, ost og bacon. Må også ha tilgang til kaffe hver dag.

__________________


Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 13:23   #4
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Egg, bacon, smør, fløte og cola light står øverst på må-ha-i-hus-lista. Pluss vann og mine faste kosttilskudd! Dernest kommer nakkekoteletter, hvitløk, pepper, kaffe, creme fraiche, tomater, squash og paprika. Og så har jeg alltid plenty med kjøtt av ulike sorter samt frosne jordbær i fryseren. Ingen grunn til panikk - jeg har alltid deilig, feit lavkarbomat tilgjengelig

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 13:27   #5
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Ebbamor

Egg, bacon, smør, fløte og cola light står øverst på må-ha-i-hus-lista.

Jeg bare bytter ut Ebbamors cola light med kaffe, så er mine 5 MÅ-HA-råvarer i hus.

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 13:34   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

fiberrik, ost, youghurt naturell, fibrex og kruskakli og cola light... ble seks, men fibrex og kruskakli går nesten under det samme , så da er jeg på fem eller...

ellers må jeg ha vann, grønnsaker og kylling

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 13:38   #7
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Lettsalta sideflesk
Brokkoli
Egg
Hvitløk
Ridderost

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 13:41   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Egg
Kesam
Yoplait 0.1 youghurt (+lindberg müsli, det går som èn matvare de to hos meg )
Kyllingfilèt
Ost

og karbonadedeig, men det var det ikke plass til på lista...

sekundært kommer fullkornsris, fullkornspasta (for samboern når han får pastakick), hvitløk, chili, frukt og "grønn" lettmelk (ekstra lett heter den vel)

Jeg er egentlig absolutt ikke noen planlegger og må innom butikken hvar dag for å handle et eller annet... så jeg er overraska over hvor mye jeg faktisk alltid har i huset ut fra denne lista.. det føles jo alltid som om man ikke har NOE...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 13:46   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Smør
Egg
Ost
Kjøttdeig og annet kjøtt
Grønnsaker (mest løk og sopp)

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 14:14   #10
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Fetaost
Cottage cheese
Broccoli
Kalkun
Egg

ellers har jeg til enhver tid pærer, grønnsaker, masse krydder, kesam, oster i overflod - Chevre fra Haukeli, Normanna; Norzola; Cheddar; Pecorino; Manchego; Parmesan; kremoster....

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 14:40   #11
Snøhvit
Medlem
 
Snøhvit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 115
Snøhvit er ny på veien

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Jeg må ha:
fiberrik
egg
B 75 vitaminer
brokkoli
kylling
og masse annet uten karber

Snøhvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 17:52   #12
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

fløte/rømme, avocado, puppodums, proteinpulver og egg

ellers må jeg i fryseren ha: (den er ikke på kjøkkenet )
nakkekoteletter, kjøttdeig, bringebær, tiger-reker, wokgrønnsaker, porsjonsposer av linsepure, blomkålpure og lavglykemisk ris (det siste mest for ungenes skjyld)

har også fylt kjøkkenet med en masse rare produkter jeg ikke aner hva jeg skal bruke til
tror jeg skal starte en ny tråd om dem, og kanskje få noen tips

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 19:47   #13
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Må ha kyllingfilet, sopp, ,løk , seterømme og egg....da får jeg frokost og dagen er redda

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 20:01   #14
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av nalana

fløte/rømme, avocado, puppodums, proteinpulver og egg

Hva er puppodums?

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 20:04   #15
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Tja, jeg må ha:
Finn Crisp
Rømme
Fløte
Ost og løk.

I frysa er det masse godt kjøtt.

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 20:21   #16
Forlani
Juniormedlem
 
Forlani sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 24
Forlani er på en erverdig vei

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

JEg må ha:

OST

"Fersk" SOPP

ALFALFASPIRER

MACADAMIANØTTER

HVITLØK

Forlani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 21:18   #17
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

de 5 matvarene jeg må bare ha i hus

-egg
-bacon (utenom nå for tiden er litt lei)
-skinke
-blomkål ( til å lage blomkål ris med)
-egg/bacon salat

og utenom disse er grønnsaker, ( tomat, brokkoli, agurk) ganske viktig og. og fløte, rømme, cc, kesam. og jordbær ( men ikke nå) skal være premie når nille ukene er ferdig.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 21:23   #18
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Jeg må ha:

egg
bacon/kjøtt
hvitost

disse tre lever jeg egentlig lenge på.

I tillegg:

smør
kaffe

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 21:33   #19
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Vet egentlig ikke har ikke tenkt over det.

Men skal jeg prøve så må det bli
Kylling
grønnsaker

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-07-06, 21:46   #20
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Egg
Ost
*Rømme/fløte
*Blomkål/brokkoli/salat
*Fisk/kjøtt

*Minst en av delene.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 13-07-06, 22:06   #21
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Ebbamor

Hva er puppodums?

Ser ut som pastaplater, smaker nesten som super-chips (ikke så salt), er lagd av linsemel. Tilberedes i olje. Da blåser de seg opp og blir sprø velsmakende skåler som passer perfekt til taco. De er ikke så veldig solide, så jeg pleier å legge osteskiver i bunnen. Da kan de bære ganske mye fyll. Tror jeg spiser slik taco minst en gang i uka
Her kommer et bilde:

Finner ikke denne typen så ofte lenger. Nå for tiden går det mest i et merke som heter "Pataks". Det finnes på meny, men vet at to av meny-butikkene her i distriktet har sluttet å selge dem, så jeg er litt bekymret for fremtiden Har hamstret selvfølgelig

Noen som lurer på karbo-innholdet?
2 karber pr stk
Med forbehold om at det kan være forskjeller mellom merkene. Det er Sharwoods sin jeg har regnet på. Tror jeg...

Huff da, det ble voldsomt stort! Får vel heller legge inn som miniatyrbilde neste gang jeg får lyst til å vise frem noe

Vi har snakket om disse på forumet her før, så bare søk på "puppodums" hvis du vil vite mer.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 13-07-06, 22:10   #22
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Aha! Hva er næringsinnholdet? Karber pr 100 g? Ser jo digg ut

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 13-07-06, 22:19   #23
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Se opp igjen, gjorde noen tilføyelser. Pakkene er dårlig merket, så jeg måtte søke på nettet for å få informasjonen jeg trengte. Det eneste jeg husker er karbeinnholdet, og det er 2 pr stk. Som jeg skrev over har vi snakket om disse her før, så det er mulig jeg har skrevet inn mer om innholdet da. Så hvis du orker er det bare å begynne å søke og lete

Og ja, de er veeeldig digg. Jeg tilbereder ganske mange av gangen og putter dem i krumkake-kakeboksen. Der får de ligge i fred til neste gang vi skal ha taco.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 13-07-06, 23:16   #24
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

olivenolje
smør
kjøttdeig
kyllingovervinger (fryste naturell)
salt og pepper

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-07-06, 23:25   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Puppodums/pappadams er gode ja!! Jeg varmer dem i mikroen jeg, uten noe annet enn bare å slenge dem på en tallerken. De blåser seg opp og blir helt nydelige.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke erfaringer har dere? Summer Blodtypedietten 12 19-03-12 20:05
Hvilke melkeprodukter er lov? Joika Ketolysekuren 3 28-05-06 22:40
Hvilke fett-typer på OE? mofe Optimal Ernæring 8 22-01-06 19:23
Hvilke rene soyaproteinpulver finnes? HP Ketolysekuren 3 15-02-05 10:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no