Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Har dere beholdt musklene?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-05, 19:12   #1
Forlani
Juniormedlem
 
Forlani sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 24
Forlani er på en erverdig vei

Har dere beholdt musklene?

Dere som bruker ketolysekuren (eller andre lavkarbodietter), har dere beholdt muskelmassen og ikke fått "hengete" hud o.l.? Spørr dere som har hatt en del kg for mye.

Forlani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 19:39   #2
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg har fulgt Lindbergs anbefalinger og tatt av 20 kilo uten å miste et gram muskler. Har målt det hele tiden. Det handler om å få i seg nok proteiner.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 20:34   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Forlani

Dere som bruker ketolysekuren (eller andre lavkarbodietter), har dere beholdt muskelmassen og ikke fått "hengete" hud o.l.? Spørr dere som har hatt en del kg for mye.

Hei
På lavkarbohydrat, spesiellt ketolysekuren( kostindusert ketose) erstatter man mye eller det meste av karbohydratmengden i maten med protein, De fleste kurer anbefaler regelmessig mosjon, begge deler hindrer tap av muskelmasse.
Som kursleder på ketolysekuren, har jeg sett mange gå ned 20-30 kilo uten det er blitt noe overflødig hud, men har man "fettforklede" i utgangspunktet, må man dessverre regne med et lite kirurgisk inngrep etter slankekuren. Dessverre er helsevesenet rett rigide på hvem som får dette betalt av det offentlige, men umulig er det slett ikke.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-05-05, 08:10   #4
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Er det ikke noe med størrelsen på 'fettforkle' da? Mener moren min fant ut at hun kunne få slik operasjon dekket.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 27-05-05, 16:12   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Er det ikke noe med størrelsen på 'fettforkle' da? Mener moren min fant ut at hun kunne få slik operasjon dekket.

Hei
I Skien hadde de så vidt jeg husker et krav om 10 eller 15 sm " omslagsfold" som krav for offentlig operasjon - OG vekttap.
MVH
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forklaring på insulinresistens MHM Dr Lindbergs 87 09-12-11 14:26
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no