Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Brød fra lavkarbohuset

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-07-11, 15:37   #1
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Brød fra lavkarbohuset

Har testa ut brød fra lavkarbohuset og kan anbefale brødet videre. Dette brødet inneholder glutenmel, mandelmel, linfrø, solsikkekjerner, salt og krydder. Hvilke krydder var litt vanskelig å lese av posen. Ingen konserveringsstoffer.

Brødmiksen kommer i en pose med mix og en pose med tørrgjær. Man tømmer begge posene i en bolle og tilsetter 3,3 dl lunket vann og elter deigen til den blir smidig og glatt. Elt brødet til brød eller rundstykkeform eller ha i brødbakeform. Jeg valgte det siste.

Min bemerkning: 3,3 dl vann er litt for lite for å få med all "melblandinga" i en smidig deig. Dessuten kan du spare oppvask med å blande deigen rett i brødbakeforma, evt, rett på benken.

La brødet heve i 45 minutter på ett lunt sted. Pensle vann over brødet før steking

Min bemerkning: Brødet hever seg jo! Jeg er sjokkert, for lavkarbobakst pleier ikke å gjøre det. Når brødet er ferdighevet har det fått en mer luftigere konsistens enn den glatte, tunge deigen man la i forma. Jeg må innrømme at jeg var frista til å bruke olje eller egg å smøre over brødet, slik man gjør med normale brød, men fulgte oppskriften.

Stek brødet på 180 grader i 50 minutter.

Min bemerkning: Nå står det ingenting om hvor i ovnen man bør steke det, så mitt er stekt på rist i rilla i midten. Dessuten tror jeg at jeg overstekte brødet med å steke det i 60 minutter istede for 50.

Brødet gir en sånn herlig "nybakt brød"-duft i hele huset og det er nesten så man gleder seg til å spise det. Jeg greide ikke å vente til brødet var avkjølt så jeg spiste skalken med smør på mens brødet enda var varmt

Innvendig er brødet litt sånn mykt og klissete, nesten så man tror at det ikke er stekt. Det går over når brødet er avkjølt. Det går an å finmale eller hakke sesamfrø, solskikkekjerner eller noe sånn så blir konsistensen litt annerledes. Jeg gjorde ikke dette.

Selve brødet smaker helt normalt brød. Jeg merker at det ble litt salt ettersmak av min smaksprøve, men dette kan komme fra smøret som smelta på skiva også.

Absolutt ett bra alternativ til mange av de lavkarbobrødene der ute som ikke smaker særlig bra, eller inneholder ost, soya og andre ting.

lavkarbobrød 009.jpg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg lavkarbobrød 003.jpg (295,2 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg lavkarbobrød 004.jpg (281,9 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg lavkarbobrød 005.jpg (290,2 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg lavkarbobrød 007.jpg (308,3 KB, 21 visninger)
Filtype: jpg lavkarbobrød 008.jpg (390,9 KB, 29 visninger)
__________________


Sist redigert av Cherry : 13-07-11 kl 15:45.
Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 15:40   #2
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Mange karber har dette? Helst pr skive

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 15:43   #3
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Mange karber har dette? Helst pr skive

Om en skive regnes til 35 gram er det 0,66 gram karber, 11,5 gram protein og 4,65 gram fett pr. skive

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 15:50   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Dette har du blitt bedt om å teste, ikke sant? Synes sånt er kjekt å vite, bare sånn for ordens skyld

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 16:00   #5
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Dette har du blitt bedt om å teste, ikke sant? Synes sånt er kjekt å vite, bare sånn for ordens skyld

Det er ingen som har blitt bedt om om å teste noe som helst, det som er gjort er det samme som de aller fleste gjør når man skal forsøke et nytt produkt på et marked: Man spør etter noen testpersoner. Jeg håper da virkelig ikke at det er negativt?

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 16:02   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Det er ingen som har blitt bedt om om å teste noe som helst, det som er gjort er det samme som de aller fleste gjør når man skal forsøke et nytt produkt på et marked: Man spør etter noen testpersoner. Jeg håper da virkelig ikke at det er negativt?


Jeg håper ikke det er negativt å ville vite om folk er blitt bedt om å teste ting heller?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 16:14   #7
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg håper ikke det er negativt å ville vite om folk er blitt bedt om å teste ting heller?

Neida, men det er en forskjell på det å spørre etter frivillige til å teste ut et produkt og det å BE noen om å prøve det.

Det stemmer at rundt 8-10 medlemmer her inne har fått smaksprøver på dette brødet og en pizzamiks, men det er overhodet ikke lagt noen føringer på de som har fått disse.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 16:19   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Yes. Det er bare det jeg vil vite Ikke noe verre enn det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 17:08   #9
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Og HVOR får man tak i denne brødmiksen ?

Takk for både bilder og nyttig info !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 17:44   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Hmmm. Kom til å tenke på at noe gjør deigen kort... Gluten gjør deigen laaaaang/seig. Mandelmel gjør sikkert deigen kortere. Skal jaggu meg prøve hjemme med gluten og mandelmel! OG etc etc...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 17:49   #11
jente20
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 34
Innlegg: 64
jente20 er på en erverdig vei

Sv: Brød fra lavkarbohuset

http://lavkarbohuset.no/index.php?nr...ame=Brødmikser

regner jeg med

__________________


jente20 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :D Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:07   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Vektfordelinga er jo slik at du alltid skal oppgi først det som veier mest.. Dvs at det er mest gluten i dette brødet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:21   #13
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Jeg har også fått æren av å prøve ut dette brødet!!

Jeg er en elendig baker, og må bare si at jeg har aldri før fått et lavkarbobrød eller vanlig brød til å se ut som et brød når jeg har bakt det. Ikke har det blitt noe godt heller!

Men denne mixen ble fin deig, lett å lage, og det heva, og det lukta godt i ovnen og da det var ferdig så det ut som et perfekt brød. Jeg ble så stolt at jeg tok bilder, som forøvrig ligger på telefonen. Kanskje jeg får lagt dem inn? Synes brødet var litt bløtt på konsistens og småseigt, men ellers helt bra på smak. Jeg har ekstremt høye forventninger til smak på brød, fordi jeg egentlig ikke liker vanlig brød heller, men det er absolutt en perfekt brøderstatning for oss lavkarbere som er elendige til å bake! Jeg frøys ned resten av brødet etter jeg laga det, har ikke tatt opp og smakt på det i ettertid, men kommer med oppdatering når jeg gjør så! Ser for meg at konsistensen blir bedre etter frysing og ved eventuell bruk av brødristeren.

Jeg fulgte heller ikke tipset om 50 g ekstra frø etter behag for å få en fastere konsistens, så det er nok ganske selvforskyldt det også. Sånn går det. Dersom noen har BAKING FOR DUMMIES, så kan jeg kjøpe

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 19:47   #14
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Dette har du blitt bedt om å teste, ikke sant? Synes sånt er kjekt å vite, bare sånn for ordens skyld

Det er en vid definisjon Han spurte om jeg ville ha en prøve og jeg takket ja.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 20:35   #15
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Smaker det mandel av brødet?

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 14:33   #16
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Guffent med så mye gluten... Da vil jeg heller laget brød med miksen til spis deg slank. Eller enda bedre; droppe juksebrød og spise grønnsaker, kjøtt, fisk, egg eller fugl?

macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 10:08   #17
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Jeg har også testet dette brødet, men jeg synes konsistensen ble som gummi. Smaken var forsåvidt grei, men det har alt for mye glutenmel til at det egner seg i vårt kosthold.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 06:56   #18
bittersweet
Medlem
 
bittersweet sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 105
bittersweet er ny på veien

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Jeg har også testet brødet og kan anbefale det Det er ganske seigt, men hvis man oppbevarer det i papirpose, holder det seg helt fint. Det smaker godt og iallefall ikke egg! :-) Jeg hadde litt ekstra sesamfrø etter anbefaling og ble veldig fornøyd. Pizzamiksen er også veldig god!

__________________


bittersweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: selvkomponert, nesten induksjon Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 08:27   #19
Aisen
Juniormedlem
 
Aisen sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 29
Aisen er på en erverdig vei

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Jeg har også laget dette brødet. Bestilte det etter jeg så det omtalt her og betalte for varene på normal måte . Brødet er det beste brødet jeg har klart å få til på lavkarbo (hadde oppi masse sesamfrø som jeg elsker smaken på), men pizzadeigen ble jeg mest imponert over. Den smakte rett og slett pizza. Prøver og ikke bruke allverdens av brøderstatninger, men en lørdag i ny og ne med "ordentlig" pizza unner jeg meg. Ikke akkurat gratis, men en sjelden gang kan jeg unne meg det.

Likevel.... må man ha noe under pålegget er knekkebrødene til nannah min klare favoritt. Kjempegode på smak og kjempegode for magen, og superenkle å lage! Jeg har aldri bakt noe særlig i hele mitt liv, men dette klarte til og med jeg. Skal lage en haug i dag for å ta med på bilferie i europa . Redder matutfordringen til frokost når det ikke er buffet...

__________________



Aisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF <40 gram Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 20:22   #20
jente20
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 34
Innlegg: 64
jente20 er på en erverdig vei

Sv: Brød fra lavkarbohuset

da har også jeg bestillt (og betalt for dette brødet..) det dessidert beste brødet så langt! ikke ekket besk smak fra alle frøene som er i lavkarbo-ingen ettersmak i det heletatt faktisk. ja, det er ganske seigt-og jeg ble klar i kjevene av å spise skalken.. :P men smaken og det at det ikke smaker mandel, egg eller er bløtt-gjør det til det beste jeg har kommet over så langt.

__________________


jente20 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :D Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 12:02   #21
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Bare sånn til info så er nå både brødet og pizzamiksen tilgjengelig i diverse Sunkost- og Life-butikker rundt omkring. Har ikke din butikk det enda så er sjansen stor for at det kommer etter sommerferien.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 12:18   #22
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Bare sånn til info så er nå både brødet og pizzamiksen tilgjengelig i diverse Sunkost- og Life-butikker rundt omkring. Har ikke din butikk det enda så er sjansen stor for at det kommer etter sommerferien.

Ah! Da vet jeg hvor jeg skal innom!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 23:09   #23
bobla63
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 4
bobla63 er på en erverdig vei

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Jeg har prøvd mange slags sorter lavkarbobrød og dette er det verste jeg har smakt. Det var en rar smak på brødet, jeg klarte ikke å spise så mye som en skive av det. Lager heller brødene mine selv!!!!

bobla63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 11:02   #24
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Jeg laget dette brødet i går og hadde i litt solsikkefrø i deigen. Smaker ørlite av mandel synes jeg men ikke verre enn at det går. Supert å ta i brødristeren, det har jeg savnet
Skal skjære opp brødet og legge i fryseren , har noen av dere andre prøvd det ?

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 11:11   #25
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Brød fra lavkarbohuset

Nok et produkt fra lavkarbohuset med masse gluten, bare sånn til informasjon til dere som ikke har fått det med dere.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales! Jabba Middag 75 19-08-11 21:32
Lollypop-brød med 2.24 g karbo per 100 gram. Helt VANLIG brød! Lollypop! Bakst 1 01-08-08 17:33
Brød, brød og atter brød! Valeriana Lavkarbo generelt 23 27-08-07 10:21
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 21:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no