Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-10, 10:07   #1
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Hei.

Jeg har ikke sett det selv, men fikk en sms fra samboern min nå at det står om lavkarbo på forsiden av dagbladet i dag.

Noen som har lest?

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:19   #2
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

eneste jeg fant http://www.dagbladet.no/2010/09/03/m.../mat/13247296/

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:23   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Jeg så at de hadde klint skremselsoverskriften "Lavkarbo kan skade hjernen" utover forsida i krigstyper, ja. Men jeg betaler ikke 15 kr for å lese det jeg antar er vrøvl - kanskje noen som har kikket inni avisa kan bekrefte?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:25   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Hei.

Jeg har ikke sett det selv, men fikk en sms fra samboern min nå at det står om lavkarbo på forsiden av dagbladet i dag.

Noen som har lest?

Lavkarbo er farlig for hjernen. Drevon mener at man ikke skal kødde med oppleste, vedtatt og fungerende (????) kostholdsråd. Og vi vet jo hvordan de siste 50 års kostholdsråd har virket... Hexeberg får så hatten passer.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:40   #5
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av Kolve, her.

eneste jeg fant http://www.dagbladet.no/2010/09/03/m.../mat/13247296/


var papirutgaven jeg mente. forsiden.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:55   #6
Bomber
Nytt Medlem
 
Bomber sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 8
Bomber er på en erverdig vei

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Det står det samme gamle fra Drevon, Frølich og Nordbotten (Universitetet i Stavanger). De mener man bør slutte å følge motekosthold og holde seg til det samme gamle. Nordbotten mente i tillegg at hjernen ikke kan forbrenne ketoner, så man må ha de (esensielle?) karbohydratene. Dagbladet laget en tabloid forskrift som sa "Lavkarbo kan skade hjernen" antakelig basert på Nordbottens utsagn. Hele artikkelen var full av tull og tøys.

Bomber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Den som smaker best der og da Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:58   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Ser at Lena Beatrice også har blogget om dette i dag: http://lenabeatrice.net/mat-og-helse...oner-og-broer/

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 12:34   #8
Olli123
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 79
Olli123 er på en erverdig vei

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Jeg tror jeg aldri har kjøpt dagbladet i mitt liv, men jeg kom akkurat inn døra med dagens avis i hånd, leste akkurat ferdig artikkelen. Makan til tull er det lenge siden jeg har vært borti. Jeg ristet på hodet gjennom hele artikkelen. De gikk fra at hjernen ikke fungerer like bra på ketoner som "vanlige" karbohydrater til at "lavkarbo skader hjernen" :S Dette er jo til tross for at studier viser at hjernen fungerer vel så bra om ikke bedre på ketoner. Selv studerer jeg elektronikk og jeg har aldri hatt bedre konsentrasjon.

Olli123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 13:38   #9
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Jeg pleier ikke å kjøpe aviser, men skal aldri kjøpe Dagbladet mer, det er ihvertfall sikkert, så utrolig useriøse som de er. Penger er tydeligvis viktigere enn sannhet.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 13:50   #10
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

"Mat er blitt noe alle kan uttale seg om, uansett hva slags kompetanse de har. Og jo mindre de kan, desto mer bastante er de i konklusjonene sine, sier Frølich"
Vel, for én gangs skyld er jeg helt enig med Wenche Frølich!

"Derfor nytter det heller ikke å trekke konklusjoner ut fra ett forsøk med et fåtall personer, man må følge mange mennesker over lang tid og basere seg på vitenskap gjennom flere år, sier Frølich"
Jeg skulle ønske Harald Eia kunne ta for seg ernæringsforskningen i Norge nå som sosionomigjengen er tatt med buksene nede...

Edit: dere som ikke har kjøpt DB i dag - ikke kast bort penger pga den "artikkelen"

__________________
You think it's FOOD you're eating?

Sist redigert av jvb : 13-09-10 kl 13:55.
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 13:56   #11
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Dagbladet slår til igjen! Teksten i reportasjen bringer ikke frem noe nytt. Bare gammelt vrøvl. Også lager de den førstesiden!!! Jaja, de oppnådde det de ville. De solgte flere aviser i dag. Har ikke kjøpt den selv, men mannen kom hjem med den fordi han tenkte det sikkert var av interesse for meg siden jeg spiser lavkarbo. Så han gikk rett på Dagbladets salgstriks.

Jeg holder på med master i sykepleie og har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal skrive masteroppgave om. Jeg har gått mange runder med meg selv om jeg skal skrive noe rettet mot kosthold og gå for et "forskningsprosjekt" for å sammenligne en lavkarbofilosofi og statens ernæringsråd sine retningslinjer, eller om jeg skal holde meg innen mitt eget fagfelt (intensivmedisin). Etter å ha lest Dagbladet i dag fikk jeg fornyet lyst til å gå for kosthold som tema (men sett i lys av karriereutsikter er det vel ikke så lurt, hvis jeg ikke skal skifte beite da )

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 13:58   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Med en gang det er snakk om Drevon og Frölich, prøver jeg å lukke ørene. De kommer jo bare med vrøvl hele tiden.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:04   #13
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Jeg ler og griner om hverandre av den artikkelen. Drevon har virkelig gjort det å hate lavkarbo til sin hjertesak. Jeg lurer veldig på hvordan han forklarer det faktum at vi overlevde i urtiden. Og det fjaset om fiber, den som uttaler noe slik har ikke peil, saken er jo at vi har mye mindre avføring som nå ut og da trenger vi også mindre fiber. I tillegg spiser mange av oss ganske mye grønnsaker.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:04   #14
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av Maja, her.

Etter å ha lest Dagbladet i dag fikk jeg fornyet lyst til å gå for kosthold som tema (men sett i lys av karriereutsikter er det vel ikke så lurt, hvis jeg ikke skal skifte beite da )

Betenkeligheten din er dessverre ikke ubegrunnet! Det er mange eksempler på dyktige fagfolk som er støtt ut i kulden pga "gale" meninger.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:11   #15
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Det er egentlig litt rart at det ikke er noe journalistisk interesse i å lage en ordentlig sak hvor de starter med blanke ark og går i dybden på hva er det egentlig vi spiser og hvorfor.

Vi trenger flere Gary Taubes =)

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:15   #16
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg pleier ikke å kjøpe aviser, men skal aldri kjøpe Dagbladet mer, det er ihvertfall sikkert, så utrolig useriøse som de er. Penger er tydeligvis viktigere enn sannhet.

Jeg kjøper dagbladet regelmessig, men nå er det slutt! Grusomt irriterende avis, de gjør absolutt alt for å tjene penger!!!!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:17   #17
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

dobbelpost...

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:19   #18
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Jeg skulle ønske Harald Eia kunne ta for seg ernæringsforskningen i Norge nå som sosionomigjengen er tatt med buksene nede...

forskjell på sosionomer og forskere da.. *snøft*

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:21   #19
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

forskjell på sosionomer og forskere da.. *snøft*

Hehehe ja, det ble jo ettertrykkelig vist av Eia
Edit: sosiologer ikke sosionomer - er jo en viss forskjell hehe

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:27   #20
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Hehehe ja, det ble jo ettertrykkelig vist av Eia
Edit: sosiologer ikke sosionomer - er jo en viss forskjell hehe

*gliser og er fornøyd igjen*

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:33   #21
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Hahaha! Nå kom jeg over et dagbla' på et cafébord, så jeg fikk lest sludderet. Man får inntrykk av at å kutte ned på frukt-inntak er ensbetydende med å falle død om etter et par dager, jo.

På pluss-siden, Sofie Hexeberg får plass til å uttale seg selv, og KOS omtales også, så kanskje nysgjerrige lesere i alle fall kan lese seg videre selv.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:41   #22
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Og det fjaset om fiber, den som uttaler noe slik har ikke peil, saken er jo at vi har mye mindre avføring som nå ut og da trenger vi også mindre fiber. I tillegg spiser mange av oss ganske mye grønnsaker.

Magen min fungerer aldeles upåklagelig på lavkarbo, som du sier kommer det riktignok mindre avføring, men det er ikke noe rart - jeg spiser jo renere mat! Om jeg spiser vanlig brød og mer høykarbo over et par-tre dager får jeg straks hard mage og mye og dels illeluktende avføring... Fiber my ass.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:46   #23
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Magen min fungerer aldeles upåklagelig på lavkarbo, som du sier kommer det riktignok mindre avføring, men det er ikke noe rart - jeg spiser jo renere mat! Om jeg spiser vanlig brød og mer høykarbo over et par-tre dager får jeg straks hard mage og mye og dels illeluktende avføring... Fiber my ass.

To much information. haha

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:48   #24
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Litt usakelig, men hva har "lammet" Drevons hjerne?

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:51   #25
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Litt usakelig, men hva har "lammet" Drevons hjerne?

For mye raske karber

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Dagbladet i dag! Linn H Ketolysekuren 60 04-09-07 17:10
Dagbladet i dag! Enid Lavkarbo generelt 4 22-08-07 15:08
Dagbladet i dag Sonny Lavkarbo generelt 0 01-02-07 14:59
Dagbladet I Dag! Tingeling Lavkarbo generelt 2 31-05-05 19:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no