Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

NRK nå!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-10, 22:09   #1
Almyrida
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 76
Almyrida er på en erverdig vei

NRK nå!

Kostholdsdebatt..!
De snakker litt om lavkarbo og greier.. Har nettopp slått over, så jeg vet ikke helt hva det dreier seg om..

Almyrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 22:18   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: NRK nå!

Jepp ser på det nå...

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 22:22   #3
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NRK nå!

nu skal æ og den visstnok late ræva mi gå ut å røyk, for ho derre farskens Jack-ass-son har virkelig klart å irriter vettet av mæ! Og etterpå skal æ spis to skiva ost og be til Gud om at ho blir feit i sitt neste liv. ! Hilsen mæ nord for Moralsirkeln! (så æ har lov å ha sånne her utidige utbrudd)

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 22:34   #4
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: NRK nå!

hahah... ja jeg går ut å tar meg en røyk jeg også
Tror ikke jeg gidder å irritere meg på den kjerringa Kari.Så lenge vi vet å finner ut hva som funker for oss så kan hun si hva hun vil

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 22:47   #5
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NRK nå!

Enig Nå er jeg meg selv igjen Litt morsomt hu der opererte som framstile fedmeoperasjoner som en easy way out hvor man kan opereres og etterpå spise hva man vil; hun nevnte pizza, bl.a. Finurlig.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 22:53   #6
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: NRK nå!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

nu skal æ og den visstnok late ræva mi gå ut å røyk, for ho derre farskens Jack-ass-son har virkelig klart å irriter vettet av mæ! Og etterpå skal æ spis to skiva ost og be til Gud om at ho blir feit i sitt neste liv. ! Hilsen mæ nord for Moralsirkeln! (så æ har lov å ha sånne her utidige utbrudd)

så enig så enig men håper ho blir feit i dette livet

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 22:54   #7
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: NRK nå!

Joa, det hadde jo det da

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 23:08   #8
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: NRK nå!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Enig Nå er jeg meg selv igjen Litt morsomt hu der opererte som framstile fedmeoperasjoner som en easy way out hvor man kan opereres og etterpå spise hva man vil; hun nevnte pizza, bl.a. Finurlig.

Ja morsomt, jeg kjenner flere som har tatt slik operasjon og dem er rett og slett ulykkelige. Flere sliter med komplikasjoner, en jeg kjenner måtte gå med en sonde i mange mnd fordi han ikke kunne spise eller drikke noe.. og dem spyr opp igjen alt veldig lett og kan knapt spise noe med fett i, fordi dem blir dårlige.. og dem kan jo knapt spise noe. en halv skive om gangen før dem er mette..

Og ikke blir dem noe lykkeligere heller.. det kan være ganske farlig med slike operasjoner og det skulle vært absolutt siste utvei for meg om jeg skulle gjort noe sånt ja.. Hadde nok angret etterpå tror jeg også.

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 23:09   #9
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NRK nå!

Gapskratter av en kommentar fra Jacquesson da Dag P kom inn på hormoner og lavkarbo:

"Jeg vil ikke inn på lavkarbo, for det blir litt for mye på detaljnivå synes jeg"

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 23:26   #10
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NRK nå!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

nu skal æ og den visstnok late ræva mi gå ut å røyk, for ho derre farskens Jack-ass-son har virkelig klart å irriter vettet av mæ! Og etterpå skal æ spis to skiva ost og be til Gud om at ho blir feit i sitt neste liv. ! Hilsen mæ nord for Moralsirkeln! (så æ har lov å ha sånne her utidige utbrudd)


Hahahahahahahahaha.... *ler seg skakk* så bra sagt!!!! *ber til gud sammen med*

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 00:32   #11
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: NRK nå!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

nu skal æ og den visstnok late ræva mi gå ut å røyk, for ho derre farskens Jack-ass-son har virkelig klart å irriter vettet av mæ! Og etterpå skal æ spis to skiva ost og be til Gud om at ho blir feit i sitt neste liv. ! Hilsen mæ nord for Moralsirkeln! (så æ har lov å ha sånne her utidige utbrudd)

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

så enig så enig men håper ho blir feit i dette livet

Beste kommentaren i dag! Håper også hun blir FEIT i dette eller det neste livet. Praying to all tha gods!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:44   #12
raindew
Medlem
 
raindew sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Innlegg: 101
raindew er på en erverdig vei

Sv: NRK nå!

ååh, kan noen lage ett kort referat til oss stakkars sjeler som ikke befinner oss i Norge?

__________________

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:23   #13
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: NRK nå!

Hva het programmet??? Prøver å finne det i nett-tv, men uten hell hittil...

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:25   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: NRK nå!

Debatten.

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/675018/

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:27   #15
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: NRK nå!

Programmet blir diskutert her også:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37339

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 13:53   #16
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: NRK nå!

Takk, Gerd

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no