Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-11, 22:15   #501
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Det kan godt tenkes stemmer, det jeg ville gjort er å dra på apoteket og spørre etter en av de som har jobbet der en stund, og vise dem negler samt fortelle om kosthold. Da er det sikkert noen som kan foreslå noe for deg. Ta med boksen med ketolysetabletter også, og hvis dem hva de inneholder. Verdt et forsøk

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 09:52   #502
Shadow
Medlem
 
Shadow sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
Innlegg: 85
Shadow er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

God søndag!
Jeg kom på en ting her som jeg vil dele med dere. Jeg er veldig glad i alt som er salt; potetgull, taffelsticks osv osv. Forbuden frukt nå, men godt lell. Baconcrisp erstatter liksom ikke disse tingene synes jeg, og nøtter osv kan jeg ikke spise. Jeg fikk et tips om å steke chorizopølse i tørr stekepanne og på høy varme. DER har dere snavvel dere! 1,5 g kh, 36 g fett og 20 g protein pr 100 g. Det fungerer med gullsalami også; den blir ikke så sterk/salt som chorizo.

Dette høres godt ut - må prøves

Jeg koser meg gjerne med bacon crisp, men det er flott med litt variasjon.

Jeg kan ellers anbefale å steke skiver av taffelost, det blir også deilig snacks. Jalapeno-varianten er nammelig sterk syns jeg.

__________________

Det går litt trått nå


Shadow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 11:30   #503
vinterfrisk
Medlem
 
vinterfrisk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oppland
Alder: 40
Innlegg: 51
vinterfrisk er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

04.01.11: 82,0kg
11.01.11: 79,6 kg
18.01.11: 78,6 kg
25.01.11: 78,5 kg
01.02.11: 77,3 kg
2 uker jeg ikke målte..
22.02.11: 76,3 kg
01.03.11: 75,8 kg
08.03.11: 75,4 kg
15.03.11: 74,5 kg
22.03.11: 73,4 kg
29.03.11: 73,0 kg
05.04.11: 72,5 kg
12.04.11: 72,0 kg

-10 kg JUHU!

Men det spørs om jeg går opp litt til i morgen... Sprakk skikkelig med en hamburger og pomefrittes i går :O ! I dag skal vi feire 1 års dagen til sønnen min, og da blir det vel bittelitt kake... Men jeg har lagd lavkarbo iskrem, så det skal gå bra

Jeg spiser litt sukkerfri sjokolade og store IFA, jeg skulle absolutt ha sluttet med det, for tror det stopper meg litt! Dessuten blir jeg ikke kvitt søtsuget så lenge jeg spiser det

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvjvWGe/]


vinterfrisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 15:10   #504
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

gratulerer vinterfrisk

jeg har og rundet -10 i dag. en tungt treningsrunde har gjort sitt

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 21:04   #505
vinterfrisk
Medlem
 
vinterfrisk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oppland
Alder: 40
Innlegg: 51
vinterfrisk er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Tusen takk Gratulerer med -10 til deg også nisse

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvjvWGe/]


vinterfrisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 23:15   #506
fjellnisse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nord-Tr lag
Innlegg: 16
fjellnisse er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei
Gratulere til dere som har nådd mål dere har hatt og delmål. Er flere som er flinke ja ser jeg og som får resultater da
Har offisiell veiedag på tirsdager jeg da, men veier litt innimellom å for å sjekk hehe.
5 uker siden jeg starte på lavkarbo nå og har vel gått ned 10 kg på den tiden... 13 kg dette året da og ser resultater både her å der.
Første delmål er jo 2 siffer på vekta da og håper å nå det i løpet av påsken. Ikke sett 2 siffer på vekta det jeg kan huske hehe sikkert 12-15 år siden så ser lyst på dette fremover. Lykke til alle sammen






fjellnisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 08:34   #507
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

3.1 = 87
8.1 = 83.6
15.1 = 83.9 ja ja tante rød kom på besøk i dag...
22.1 = 82.4
29.1 = 82.2 det går smått men har gått ned 37cm rundt hele meg
5.2 = 81.3 det ble bra uke
12.2 = 81.3 rundet -50 cm
19.2 = 80.3 det ble en bra uke og narmer meg det 7 tallet
26.2 = 80.2 ja ja det blir nok en uke til før jeg kan medle 7 tallet
5.3 = 78,6
12.3 = 78,3
19.3 = 78.3 tante kommer
28.3 = 77,4 og -6,5cm
08.4 = 77,1 uff. 100g til -10kg... kanskje neste uke da
16.4 = 76,2

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 18:08   #508
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei og god ettermiddag. Her var det sannelig stille; har folk tatt påskefri mon tro? Her går alt som vanlig; vi feirer alltid påske l lavlandet, og jeg håper derfor vi får fint vær. I dag har værgudene vasket trøndelag påskefin, men nå er det nok..... Ha en fin dag alle sammen; og en riktig god påske!

  Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 10:34   #509
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

God påske!!

__________________
FØRSTE DELMÅL
7.november - 14. desember



mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 22:48   #510
vinterfrisk
Medlem
 
vinterfrisk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oppland
Alder: 40
Innlegg: 51
vinterfrisk er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

04.01.11: 82,0kg
11.01.11: 79,6 kg
18.01.11: 78,6 kg
25.01.11: 78,5 kg
01.02.11: 77,3 kg
2 uker jeg ikke målte..
22.02.11: 76,3 kg
01.03.11: 75,8 kg
08.03.11: 75,4 kg
15.03.11: 74,5 kg
22.03.11: 73,4 kg
29.03.11: 73,0 kg
05.04.11: 72,5 kg
12.04.11: 72,0 kg
19.04.11: 71,7 kg (Tane rød på besøk...)

-10,3 kg

Ønsker dere alle en riktig god påske!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvjvWGe/]


vinterfrisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 23:30   #511
fjellnisse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nord-Tr lag
Innlegg: 16
fjellnisse er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Heisann
Ny tisdag og veiing..1 kg ned siste uka da og kommer stadig nærmere første delmål på 2 siffer på vekta... håper å nå det neste uke
Gratulere til alle her som har nådd sine mål eller delmål da. Det er viktig å sette seg mål underveis tru æ.. Det gir skikkelig inspirasjon for min del i allefall.

Får håpe en fått lagt inn endel trim i påska å da sjøl om det er mange røde dager. Besøk til slekta gir jo noen utfordinger da angående mating men skal ta med meg endel sånn at det skal nok gå greit regne æ med.
God påske til alle her inne




fjellnisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 11:42   #512
Mekkal
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Lofoten
Alder: 49
Innlegg: 47
Mekkal er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hallo alle sammen!

Her fortsetter jeg med samme dietten, selv om jeg har nådd målet mitt. Jeg koser meg med denne maten, selv om jeg har fått søtsuget tilbake de siste par ukene. Da laget jeg disse: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41667
Jeg er ingen baker, men de ble helt vidunderlig gode, og er allerede oppspist. Nå skal jeg lage ny porsjon, og jeg skal prøve med litt bær inni. Og dersom noen har en oppskrift på en god topping vil jeg gjerne ha den! Jeg vispet fløte, og blandet inn litt Philadelphia og litt Splenda. Det ble godt, men jeg er sikker på at det finnes noe enda bedre

Nå begynner det heldigvis å bli vår her oppe i nord også, og da blir det lettere å komme seg ut på turer i marka og til fjells. Isen har begynt å sprekke på vannene, og jeg har hatt mine første fisketurer.

Så til middag i dag blir det sprøstekt sjøørret med rømmesaus, agurk og blomkål/brokkoli-wok. Og det gleder jeg meg virkelig til

God påske alle sammen!

__________________
Startet 10.januar 2011.

Sjekk gjerne bloggen min: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=24287

Mekkal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 16:13   #513
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Takk for oppskrifta Mekkal; disse skal jeg prøve i morgen - kjekt å ha noe på luringa både når det kommer besøk og når en drar bort selv.
Her i gården går det sakte men sikkert ned - en av mine "stoppere" er nok rødvin - dessverre. Spekulerer på om sopp bør stå på stoppelista og men vet ikke ennå. Uansett er ikke vin det verste å holde seg borte fra; selv om jeg savner et glass i helgene.

Har ordnet hus og heim klar til påske i dag; det er jo meldt knallvær senere i uka så derfor ble det innsats idag! Kos dere alle sammen; god påske

  Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 10:50   #514
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Mekkal, her.

noen har en oppskrift på en god topping

Hei; jeg har bakt disse i dag - utrolig gode! Litt farlig for gode spør du meg Røra var jo verdt å spise i seg selv.... Den ble veldig fast da jeg laget muffinsene så jeg hadde i et egg ekstra (laget halv porsjon).

Jeg delte en i to og la på en ordentlig klatt med smør som jo smeltet seg litt nedi; det var topping i massevis

Ellers har jeg oppskrift på en god krem til en gulrotkake som sikkert kan gjøres om: 85 g kavli magerost
1 ts vaniljesukker
50 g margarin
125 g melis

Melis kan byttes ut med sukrinmelis eller annet? Jeg er for dårlig på disse dessverre. Smøret må være romtemp og ikke smeltes. Prøv og se om den kan fungere. Gleder meg til å høre om erfaringene med å ha inn i bær!

  Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 19:52   #515
Mekkal
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Lofoten
Alder: 49
Innlegg: 47
Mekkal er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Takker, den toppingen skal jeg prøve

Jeg prøvde med både blåbær, jordbær og bringebær. Alle disse fant jeg i butikken, og blåbærene var tørre og ga lite smak, jordbærene smakte lite (begge er vel drivhusvarianter) mens bringebærene var saftige og gode. Nå er dette smak og behag, men jeg syntes de med bringebær var suverent best. Brukte bare 4-5 bær pr. muffins. Nok for å tilsette litt smak og litt fuktighet. Neste porsjon blir bare med bringebær, i alle fall til jeg får tak i egendyrket jordbær og egenplukket blåbær utpå sensommeren.

__________________
Startet 10.januar 2011.

Sjekk gjerne bloggen min: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=24287

Mekkal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 20:35   #516
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

hei, jeg holder meg unna alt som er godt. klarer ikke å stoppe med litt, da spiser jeg det ikke. eller jeg er egentlig ikke sikker på at jeg klarer å stoppe eller ikke men det var slik før ketolyse.
mekkal vil gi deg en greit tips. når du kjøper jordbær, lukt på de. lukter de godt da pleier å være gode. lite lukt = lite smak. har ikke spist de ennå men gutta i huset koser seg...
jeg skal ha pause i juli. lavkarbo men skal spise frukt og bær og mere grønt. da skal jeg dempe på fett... gleder meg.
greit at påske er over. det begynte å bli vanskelig å se på de andre når de stappet i seg gotteri både dag og natt. men jeg klarte meg. har ikke sklied ut på nesten 4måneder....
ha en fin uke alle sammen

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 11:42   #517
vinterfrisk
Medlem
 
vinterfrisk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oppland
Alder: 40
Innlegg: 51
vinterfrisk er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

04.01.11: 82,0kg
11.01.11: 79,6 kg
18.01.11: 78,6 kg
25.01.11: 78,5 kg
01.02.11: 77,3 kg
2 uker jeg ikke målte..
22.02.11: 76,3 kg
01.03.11: 75,8 kg
08.03.11: 75,4 kg
15.03.11: 74,5 kg
22.03.11: 73,4 kg
29.03.11: 73,0 kg
05.04.11: 72,5 kg
12.04.11: 72,0 kg
19.04.11: 71,7 kg
26.04.11: 71,4 kg

-10,6 kg

Har spist lavkarbo muffins og lavkarbo is i påska, men nå er det slutt! Skal holde meg unna slik nå.

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvjvWGe/]


vinterfrisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 23:10   #518
fjellnisse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nord-Tr lag
Innlegg: 16
fjellnisse er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei
Ja nok ei uke gått å vel så det.. Nedgangen har stoppet litt opp no synes æ... litt ned men hadde håpa på 2-siffret denne gangen men nærmer seg. Har sett i det på ett par veiinger innimellom her sådet gir mer motivasjon.
Påska ga litt endringer i spisinga når en ikke er hjemme da men gikk ganske greit. Holdt meg hard og ble ikke noe ekstra sjøl om de andre la i seg med godis. karamellpudding, gele, potetgull og søte kaker.
De syntes jeg var tøff som ikke rørte noen men bare så på de andre la i seg hehe.... har egentlig ikke spesiellt lyst på heller da så det gikk greit i grunnen...

Ser noen her har nådd sitt mål å det er flott da.. gratulere til dem
Gleder meg til å se om jeg når det om ett par mnd da. Uansett så kal jeg holde ut til jeg kommer ned til målet eller litt lenger ned kanskje.
Håper flere legger inn noe her for virke litt dødt her for tida.




fjellnisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 20:26   #519
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Halla! I dag har jeg bakt dobbel porsjon muffins. Før jeg hadde i mandelmelet delte jeg røra i tre og hadde i kokosmel i en, kakao i en og mandelmel i den siste. Den med kakao var ikke spisende i det hele tatt; lukta godt men smakte plastikk. Den med kokos var god, men jeg tror jeg skal supplere med litt mandelmel neste gang da den falt litt sammen etter steking. Deilig å ha da vi fikk besøk etterpå.
Har fått trimma godt i dag; nesten ei mil; deilig! Nå er det lørdagskveld her i trøndelagen. Ønsker dere en god kveld alle sammen!

  Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:38   #520
vinterfrisk
Medlem
 
vinterfrisk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oppland
Alder: 40
Innlegg: 51
vinterfrisk er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg skal gå en lang tur etter middag og ta noen sittupser i kveld. Tenkte jeg sku lage noen LK muffinser i kveld også

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvjvWGe/]


vinterfrisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 18:04   #521
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av vinterfrisk, her.

Jeg skal gå en lang tur etter middag og ta noen sittupser i kveld. Tenkte jeg sku lage noen LK muffinser i kveld også

Gled deg!!

Jeg hadde selvføgelig gått opp i vekt igjen i dag; det er jo sånn jeg driver på: ett skritt ned, to tilbake - og bli stående der. Møkklei! Gode råd anyone?

  Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 13:05   #522
Mekkal
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Lofoten
Alder: 49
Innlegg: 47
Mekkal er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg lurer på om disse muffinsene er helt bra for oss.....
Jeg laget noen porsjoner av dem og spiste mange i tiden rundt påske, og merket at nedgangen bremset opp, gikk ned mindre enn 0,5 kg i uka. Etter at jeg spiste siste sånn ca 1. påskedag har jeg ikke laget flere, og tatt av 2 kilo på 10 dager. Enda var jeg i aktivitet "så det räcker" i påska, gikk på fjellet sammen med ungene hver dag.

Nå er jo muffinsene helt nydelige, og fjerner mye av søtsuget, men jeg lurer på om det kan være lurt å begrense inntaket til 1 om dagen, eller kanskje 1 annenhver dag. Noen reagerer jo på kunstig søtning, og her er det jo Sukrin og Splenda i rimelig store mengder.

Nå nærmer jeg meg imidlertid slutten på denne kuren her. Er 2,5 kg UNDER målvekta, og har totalt tatt av 15,5 kg siden 10.januar. Nå veier jeg det samme som jeg gjorde da jeg dro inn i militæret. Og det er noen år siden.

Jeg venter egentlig på at det skal begynne å gå rykter om at jeg har kreft, da jeg i tillegg til vekttapet har raka meg på knollen også :-D
Er jo bra dersom man kan holde sladrekjerringene engasjert også

__________________
Startet 10.januar 2011.

Sjekk gjerne bloggen min: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=24287

Mekkal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 11:39   #523
Rosalita2011
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nærøy, Nord trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18
Rosalita2011 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei å hopp

Da var det atter en ny veiedag, og første delmål på -5 kg er nådd Så nå viser vekta 90 kg Kan ikke huske sist jeg var nede i det, men føles utrolig deilig.. Men jeg tror kombinasjonen økning av fett i kostholdet, innføring av LITT mer karbo og fått løst opp noen energiknuter i form av bekymringer om sykdom i familien, usikkerhet om nytt husvære, så har det løsnet totalt, og det kjennes helt topp ut Så håper den positive fremgangen bare fortsetter

__________________



Live your life your way
1. delmål : 90 kg nådd 6. mai 2011 2. delmål : 85 kg
Rosalita2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 Lavkarbo <3 Ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 13:03   #524
Rosalita2011
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nærøy, Nord trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18
Rosalita2011 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Gled deg!!

Jeg hadde selvføgelig gått opp i vekt igjen i dag; det er jo sånn jeg driver på: ett skritt ned, to tilbake - og bli stående der. Møkklei! Gode råd anyone?

Det hjalp meg å begynne med Cocosa.. Jeg bruker det å steke mat i lag med meierismør.. I kaffen blandet m kremfløte.. Har innført LITT mer karbo, da i form av enten knekkebrød ( 2 stk) med smøreost og paprika ( lunsj ), ellr litt ris til middagen Men det beste tipset er vel å prøve å få løst opp energiknuter, som forårsaker indre stress Har selv hatt sånne "spøkelser" hengende over hodet de 3 siste mnd, men nå har de begynt å løsne, og da kom vekttapet også )

Lykke til

__________________



Live your life your way
1. delmål : 90 kg nådd 6. mai 2011 2. delmål : 85 kg
Rosalita2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 Lavkarbo <3 Ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 23:27   #525
fjellnisse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nord-Tr lag
Innlegg: 16
fjellnisse er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei
Skulle skrevet her tidliger i uka men.... Vært lite nedgang på vekta siste uke da men 0.5 kg er jo litt.. Som jeg skrev forrige gang så ble det stopp i og etter påske da av en eller annen grunn.
Tror jeg henger meg på det Mekkal skrev da om disse muffinsene. Lagde endel av dem før påske jeg også og de ble helt greie på smak. Fant ut at jeg tok med endel av dem når jeg var borte sånn at jeg også hadde noe til kaffen når de andre kosa seg med gode kaker. Spiste vel en 5-6 en dag og en par stk 2 dager. Det var eneste endringen jeg gjorde da for middagene var enten kjøtt eller fisk som jeg spiser hjemme. Er jo veldig mye "sukker" i dem i forhold til mengden så tror det ble en brems i vektnedgangen på ett eller annet vis...
sto nesten stille i 2 uker da men når har det krøpet nedover igjen de siste dagene.
Har kommet til første delmål da med "bare" 2 siffer på vekta hehe

Blir ganske bra med trening også så en blir litt sprekere etterhvert. Vurdere å flytt det endelige målet mitt 5 kg ned da men tar det litt som det kommer.




fjellnisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Januar-startere. Er det mange av oss der ute? Chin Ketolysekuren 456 02-02-11 13:33
Mars-startere! Mimosaen Ketolysekuren 138 18-06-10 16:09
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no