Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Larver i mandler

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-05-09, 01:45   #26
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler



Høres horribelt ut

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 05:36   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

Høhø, jeg har drukket mescal i dag. Alle som vet hva mescal er vet også hva det er for noe på bunnen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 09:26   #28
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

Hehe det minner meg om da jeg skulle ha en bolle frokostblanding hos svigers for mange herrens år siden. Jeg helte oppi, tok på melk og skulle til å ta en skje i munnen, da jeg tilfeldigvis kikket ned på skjeen først og så det krøp fullt av sånne små sorte melbiller rundt på skjeen. *dåne*

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 15:23   #29
maritam
Juniormedlem
 
maritam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 43
maritam er på en erverdig vei

Sv: Larver i mandler

æsjameg! Så utrolig kvalmt!

maritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 15:30   #30
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

husker dere da Siljevanilje her inne spiste de barene med larver i!??! Og måtte spise medisin for/mot det!?!??
*Grøøøøøss og dåååån og spyyyy*

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 15:37   #31
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

Se her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15172&page=2

*GRØSS*

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 21:01   #32
saxpia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 128
saxpia er på en erverdig vei

Sv: Larver i mandler

Å, fy f. Sitter her og lager grimaser og grøsser meg.

Godt du ble kvitt dem

saxpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 21:56   #33
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Larver i mandler

Det har skjedd ja.. I mel og potetmos og alt mulig er det masse larveegg (fikk jeg vite etterpå) og hvis de står på varme gulv f.eks så kan de klekkes og da kommer larvene ut.. Jeg hadde en 15 kg sekk med potetmos (før lavkarbodagene, da gikk det mer på lavkalori) Og den sto på gulvet.. Og plutselig en dag var det masse larver der...

Det er VELDIG viktig at du vasker skapet ditt godt hvis du finner larver, for hvis de har kommet seg ut av posen og får spredd seg så er det krise...
Fikk jeg beskjed om hvertfall

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 22:10   #34
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

Huffda!

Send posen i retur til Eldorado, så får du et plaster på såret


Jeg sendte en pose med nøtter tilbake til Maarud, å fikk en svær pappeske med alt de hadde av forskjellige nøtter tilbake som plaster påå såret..


Det er jammen ikke lett for store produsenter å ha kontroll på slike små kryp


Send forresten en litt sint mail til de først

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 22:35   #35
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

Amariel da..tror du virkelig at jeg har tatt vare på larvene og posene????
Nei takk De er kastet og brent faktisk

Og skapet er vasket Sesti Og utstyret jeg brukte til å krønsje mandlene med, er vasket 5 ganger

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 22:37   #36
Rattata
Seniormedlem
 
Rattata sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 1.929
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Sv: Larver i mandler

Men....de var UTENPÅ mandlene, sant? Eller risikerer man at de bor inni??
Fikk helt noia her jeg, nå.

__________________
Min journal: Rattata langs veien

Bloggen min
______________________________
Rattata er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 22:43   #37
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

De slanget seg mellom mandlene, ikke inni altså... OG posene var åpnet! Jeg får legge til det. Jeg vet ikke om det har noe å si??

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 22:45   #38
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

OG en annen ting. Siden det ble nemnt her at de gjerne kommer når produktet står varmt.. de lå på nederste hylle i overskapet, dvs at spottene sitter like under. Har flere ganger kjent at det blir ganske varmt på den nederste hylla i overskapene jah...

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 11:40   #39
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Larver i mandler

Jeg fikk vite at det er egg i stort sett alle sånne produkter, og ved varme kan de klekke, så kanskje det er spottene dine som er grunnen?

Bra du har vasket skapet, så er det mindre sannsynlig at det fremdeles er egg der.. Problemet med at sånne poser er åpnet er at larvene kan snike seg ut og legge egg i skapet/andre produkter, og hvis de får spredd seg er de vanskelig å bli kvitt..
Men en god vask med sterke vaskemidler pleier å gjøre susen
Hvis du er redd for at de har spredd seg, så frys varene som er igjen, så dør eventuelle biller..

Les mer om dem her: http://matportalen.no/artikler/2008/9/1222177525.4

Men jeg syns du skal sende en sint mail til eldorado..

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 11:43   #40
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

Jeg er ikke redd for de varene som er igjen, for det er ikke så mange. Det er lufttette bokser o.l.
Ja..jeg skal begynne å fryse mandlene jeg Sikkert spottene som er grunnen...

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 11:44   #41
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

Ang mail, så tenkte jeg på det...men så ville jeg bare bli kvitt alt "bevismateriale" Så..jeg vet ikke jeg...?

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 11:49   #42
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Larver i mandler

Opprinnelig lagt inn av Sesti, her.

Men jeg syns du skal sende en sint mail til eldorado..


Synes ikke det blir riktig å gi Eldorado ansvaret for dette, hvis det er normalt at slike produkter innehoder egg. Eller kanskje de skulle hatt advarsel på pakkene om temperaturforhold?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 12:15   #43
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

I forrige uke satt jeg og koste meg med lavkarbomaten min i lunsjen, mens de andre gnafset på de tørre brødskivene sine. Plutselig datt en larve ut av brødskiva til han ene skal si lunsjen til resten gikk kjapt i søpla også! Jeg fortsatte å nyte min salat og knegget for meg sjøl siden mjøl er en av de plassene det oftest er larver

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 12:25   #44
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Larver i mandler

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Synes ikke det blir riktig å gi Eldorado ansvaret for dette, hvis det er normalt at slike produkter innehoder egg. Eller kanskje de skulle hatt advarsel på pakkene om temperaturforhold?


Jeg trur det stort sett er mel/havregryn/potetmos osv som inneholder egg...
Men det kunne jo hende at eldorado hadde fått biller i produksjonssalen sin, så de vil sikkert vite om det uansett. Det skader ikke hvertfall

Så kan man jo høre med dem om det er egg i mandlene..

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 12:35   #45
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

Jeg har nettopp kjøpt en pakke mandler- fra Eldorado- og lagt dem i fryseren

Men hva gjør jeg med dem etterpå? Jeg vil da ikke spise døde bille-larve-egg heller Om jeg skyller dem, så blir de sikkert vanskelige å hakke???

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 12:42   #46
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Larver i mandler

Opprinnelig lagt inn av Sesti, her.

Jeg trur det stort sett er mel/havregryn/potetmos osv som inneholder egg...
Men det kunne jo hende at eldorado hadde fått biller i produksjonssalen sin, så de vil sikkert vite om det uansett. Det skader ikke hvertfall

Så kan man jo høre med dem om det er egg i mandlene..



Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Jeg har nettopp kjøpt en pakke mandler- fra Eldorado- og lagt dem i fryseren

Men hva gjør jeg med dem etterpå? Jeg vil da ikke spise døde bille-larve-egg heller Om jeg skyller dem, så blir de sikkert vanskelige å hakke???

Få nå ikke panikk da dere, selv om tråden blir ganske morsom av det!
Er ikke så skvetten av meg jeg kansje, synes det holder å se godt på mandler og diverse før jeg bruker dem etter denne advarselen.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 12:51   #47
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

Hæhæhæ....jammen...!! jeg vil ikke spise larveeer.. Ikke mer enn jeg HAR gjort

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 15:05   #48
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Larver i mandler

Kommer heller ikke akkurat til å gå inn for det nei

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 15:44   #49
aghra
Ubekreftet Medlem
 
aghra sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: aa
Innlegg: 11
aghra er på en erverdig vei

Sv: Larver i mandler

jaja da blir det ikke mandler på meg på en stund iaff

aghra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 16:28   #50
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Larver i mandler

Lalala...jeg har spist mandler i dag Men de ble nøye sjekket først

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Brente mandler NÅ! Kake/dessert og snacks 7 10-02-11 21:57
Er ikke mandler mandler? megselv Ketolysekuren 10 14-02-08 10:33
Larver i atkinsbar fra dialife Siljevanilje Lavkarbo generelt 47 21-11-07 10:21
Brente mandler?! Ninja Lavkarbo generelt 1 07-01-07 09:17
mandler sunbeam Atkins kosthold 2 10-09-05 14:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no