Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Hjelp!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-04-04, 11:27   #1
Mokia
Juniormedlem
 
Mokia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 13
Mokia er på en erverdig vei
Unhappy

Hjelp!

****

__________________




Sist redigert av Mokia : 25-01-09 kl 20:04.
Mokia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Induksjon Svar med sitat
Gammel 17-04-04, 11:54   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Du må sørge for å få i deg nok mat! Øk på til fire måltider om dagen, og prøv å få til intervaller på fire timer. Da skulle du få det siste måltidet i kveldinga. Ikke vær superflink og unngå karbohydrater helt, det kan være uheldig. Prøv heller ikke å unngå fett, du trenger fettet i kosten. Drikker du nok vann? Mørkt utslag kan tyde på at du ikke gjør det, så prøv å få i deg 2-3 liter vann om dagen. Det er uvant til å begynne med, men du blir vant til det. Tar du kosttilskudd? Har du sett noen forslag til det? Det kan være at du har for lite kalium (som skylles ut av kroppen ved ketose. Noe omstridt om vi faktisk trenger det, men jeg merker det fort om jeg glemmer å ta det.)

Ups, hylende baby. Svarer mer senere.

  Svar med sitat
Gammel 17-04-04, 12:41   #3
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Hei på deg!

Ta det med ro, det er ikke farlig at kroppen reagerer. Du har jo tross alt byttet ut karbohydrater med fett til forbrenning så da må kroppen omstille seg. Det kan ta noen dager.

Bare stå på fremover. Bare fortsett introen tross banan og kjeks, alle kan gjøre feil en gang i blant.

Lykke til!

donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-04-04, 19:22   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det du har er sannsynligvis det de kaller for "Induction flu", "Induksjons influensa", - det er kroppen din som kvitter seg med all faenskapet/giftstoffene du har fått i deg ved å spise masse karber.

MEN, når det er sagt, jeg har sagt til deg før at jeg tror du spiser altfor lite, og iallefall altfor lite skikkelige grønnsaker ! Noen skiver agurk og litt issalat inneholder masse vann og lite næring ! Det har ikke noe for seg å spise så mye mindre enn 20 karber pr dag, - heller ikke er det lurt å kutte ut fett. Det er ikke lurt å spise sukker, da oppnår du bare en kortvarig effekt. Du må spise mer kalorier og karbohydrater, mer fett og grønnsaker !

Multivitamin og krom er ikke nok kost tilskudd. Når du mister mye vann ui kroppen mister du også næringssalter, kalium, kalsium og magnesium. Tror disse stoffene finnes samlet i et kosttilskudd du kan ta. Dette vet Iset mer om....

Ellers stiller jeg meg bak Albertines råd ! Spis mer !!

Opprinnelig lagt inn av atkins

You feel sick, weak, dizzy or fatigued. If you lose too fast, especially at the beginning of the program, you may be experiencing an extreme diuretic effect. This could deplete you of water and also some electrolytes, which contain sodium, potassium, calcium and magnesium. Signs of electrolyte depletion are muscle cramps and heaviness in your legs when climbing steps. You may need to add more vegetables to your meals to slow down weight loss and add a mineral supplement to replace lost minerals.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-04-04, 21:28   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg tar følgende kosttilskudd (anbefalt av lege ved Lindbergs klinikk da jeg skulle gå i ketose): 4 gram triomar, 200 mg omega 6, 1 multivitamin, kalsium, 1 gram kalium, folsyre, 1 gram C-vitamin, en kapsel Bio-E pluss krom. Nå skal jeg sørge for å få i meg mer B-vitamin, pluss litt magnesium. Kjekt å ha.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utenfor tema - hjelp til mailkontoer Outlook Mocca Generell diskusjon 8 14-03-04 12:34
hjelp, Mille!! Iset Generell diskusjon 2 01-03-04 18:27
Trenger hjelp! Fleskepølsa Induksjonen 3 07-02-04 19:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no