Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Back in style!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-11, 11:16   #276
MakkaPakka
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Midt på
Innlegg: 18
MakkaPakka er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Så flott da! Første gang noen har prøvd min oppskrift tihi...

Den oppskriften anbefales sterkt av meg i allefall

__________________


MakkaPakka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 18:33   #277
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Har nettop laget pizza av den, og 2 brød står i ovn
God å mett nå.....

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 20:48   #278
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Oj! Tråden har jo ramlet ned til side 2! Må bare dytte den opp igjen
Hvordan går det med dere? Hva er kostholdsplanene deres til jul? Kommer dere til å ha "pause" eller fortsette som før?

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:21   #279
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Hvis jeg kan klare å komme gjennom julen uten å gå opp kilo så kommer jeg til å bli utroooolig fornøyd!! Men det har bare skjedd èn gang i mitt voksne liv før, og det var da jeg var gravid og kvalm
Jeg sliter veldig med å spise sunt i julen... men jeg skal virkelig PRØVE å ikke kaste meg over alt av sjokolade og småkaker som jeg ser.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 01:43   #280
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Tenker at fra lillejulaften og ut året skal jeg spise julemat, inkludert alle karbohydrater det innebærer... Men jeg vet enda ikke om kroppen er med på det, så jeg får se det an når det nærmer seg Jeg utforsker fortsatt på lavkarbovarianter

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 22:35   #281
begulno
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 57
Innlegg: 23
begulno er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

jeg får magesmerter og tarmen tar helt av hvis jeg ikke holder meg til lavkarbo...testet forige helg og skeiet ut med en grovbrødskive på 35 gram...resultatet var mage kramper og diare i 2 timer....så for min del er karbo, gluten og gjær et avsluttet kapittel....har gått ned 7.5 kilo siden 17 oktober i år :-)

__________________



begulno er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo,egenkomponert, første 2 uker med spisdegslank :-) Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 16:34   #282
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Jeg må bare innom å si at jeg tar pause fra lavkarbo nå ut året.... Det er så mye som skjer nå, at jeg er nødt til å fokusere på viktigere ting nå enn meg selv...
Jeg er for tiden sykemeldt på grunn av ryggen, jeg har nerver i klem ut til armene, så de virker ikke hvis jeg løfter dem opp. Og nerver i klem opp til hodet, så det svartner hver gang jeg reiser meg opp..
I tillegg er moren min innlagt på sykehus, har vært det i en uke nå, så jeg har ikke bare mine egne juleforberedelser, jeg tar hennes også. Så på mandag kjøpte vi juletre til henne, tirsdag var jeg å vasket hos henne, og i dag har jeg vært på julegaveshopping. I tillegg til lusiaferiring i barnehagen, juleavslutning på skola og min bror som er blind og autist på hjemmebesøk....
Jeg er helt utslitt, og går på autopilot etter programerte julelister...
Men jeg kjenner nå at jeg begynner å få kontroll på ting, og jeg blir nok ferdig til jul!

Ønsker dere en god jul, og vi ses på nyåret!!!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 22:20   #283
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Det var mye på en gang ja IKJ!
Masse god jul til deg og dine, håper det går bra med helsa deres

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 20:49   #284
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Hei alle sammen. Hvordan ligger dere an? Føler at det går bra for meg nå, men har en del skeie-ut dager nå i julen.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 00:01   #285
begulno
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 57
Innlegg: 23
begulno er på en erverdig vei
Smile

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Hvis jeg kan klare å komme gjennom julen uten å gå opp kilo så kommer jeg til å bli utroooolig fornøyd!! Men det har bare skjedd èn gang i mitt voksne liv før, og det var da jeg var gravid og kvalm
Jeg sliter veldig med å spise sunt i julen... men jeg skal virkelig PRØVE å ikke kaste meg over alt av sjokolade og småkaker som jeg ser.

Jeg spiser litt sukkerfri sjokolade og noe sukkerfritt julegodt jeg har laget og har ikke gått opp i jula :-) Småkakene har jeg ikke rørt...tenker som så at til neste jul når jeg har nådd min trivselsvekt så kan jeg spise litt julekaker ;-) Fortsatt God Jul

__________________



begulno er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo,egenkomponert, første 2 uker med spisdegslank :-) Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 22:29   #286
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Back in style!

Kremt.... Ehh..... Det har ikke vært helt lavkarbo her i jula nei Spist MYE snop m.m. Middag å sånt er ikke noe problem, er så innprentet med lite ulovlig tilbehør t maten etter flere år på dette forumet

Velger å ikke kalle det direkte utskeielse om jeg spiser litt potet e.l jeg da for det er ikke så ofte egentlig. Bestemte meg forøvrig for en stund siden for å ikke være i ketose heller da, men prøve å balansere vekta så godt jeg kan og det går ganske bra. Var opp en kilo etter de første dagene, men det er bare å stramme inn litt igjen så er den borte. Så føler i grunn at å stabilisere er noe jeg takler ganske bra nå.

Da er det vel værre med å klare å gå ned mer i vekt, men har som mål å gå ned litt i 2012 også da. Men starter ikke opp skikkelig før 3 januar om det ikke blir enda senere da. Har planer om røykeslutt, og tror det vil bli mitt viktigste mål til å begynne med i det nye året selv om jeg selvfølgelig også gjerne vil ned i vekt. Frykter imidlertid at det vil bli vanskeligere med alt om jeg skal ta alt på en gang. Men vi får se hva som skjer, jeg ønsker ihvertfall ikke vektoppgang pga røykeslutt så jeg er veldig spent på hvordan det går

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 20:34   #287
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Hei, jeg er tilbake etter en halv års pause. Jeg har prøvd i september men sklei ut etter noen uker. Nå orker jeg ikke å vente til 1.1.... Jeg har flyttet og finner ikke vekta, da må jeg gjette at jeg er på 78 - 79 kg . jeg må ned under 70 til april. Har gått ned 13kg på halv år da burde det gå.
Godt nytt år alle sammen

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 21:39   #288
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Hei, jeg er tilbake etter en halv års pause. Jeg har prøvd i september men sklei ut etter noen uker. Nå orker jeg ikke å vente til 1.1.... Jeg har flyttet og finner ikke vekta, da må jeg gjette at jeg er på 78 - 79 kg . jeg må ned under 70 til april. Har gått ned 13kg på halv år da burde det gå.
Godt nytt år alle sammen

Det burde gå helt fint, Nisse!
Godt nyttår

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:38   #289
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

GODT NYTT ÅR!

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 08:31   #290
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Nå begynner jeg å bli klar igjen, er her inne og leser meg opp litt motivasjon, og har fløte i kaffen bare i tilfelle jeg starter i dag De siste dagene har jeg jobbet hardt med å tømme skuffer og skap for julegodter og julekaker, så nå er det mest lavkarbogodteri igjen
Hele jula har jeg vært bestemt på å komme meg tilbake på lavkarbo igjen, og har brydd meg lite om kiloene som er kommet på... Veide meg i går og har gått opp 4,5 kg. Kunne vært værre enn det....
Har en ny motivasjon nå... Var hos legen pga ryggen i begynnelsen av desember, og jeg nevnte at jeg har tenkt på brystreduksjon en stund. Bruker str 85 DD, og har fått groper i skuldrene av bh'n. Det har nok litt å gjøre med mine ryggplager. Jeg har tenkt på det noen år, men jeg ville bli ferdig med å få barn, og ned i vekt først. Jeg har 3 barn, så det er jeg ferdig med, så det er bare vekta igjen. Har hørt at det er lang ventetid, så tenkte at jeg har god tid, men jeg fikk innkalling alerede før jul, og har time om en uke! Regner med at de sier at jeg må ned i vekt, så jeg får bare møte opp og få hjulene i gang. Kan hende jeg til og med må gå mer drastisk inn for raskere vekttap... Får se hva som skjer!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 08:55   #291
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Feilkalkulerte vekta mi: opp 3 kg i jula, ikke 4,5 (mye mindre enn jeg regnet med, da jeg sikkert har kjørt i meg 3 kg med rene karbohydrater daglig i 3,5 uke, hehe )

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 09:32   #292
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Huff.. da kryper jeg tilbake enda en gang.. Har gått opp skammelige 17 kg siden 5 oktober.. Jeg er direkte sint på meg selv! Men, jeg har jo ikke spist annet enn marie kjeks, knekkebrød med billig sjokolade pålegg og annet pga økonomien, og det faktum at vi ikke har kjøkken..

Men, nå kommer jeg meg ikke inn i noen av klærene mine så nå er det virkelig på tide å komme tilbake igjen, uansett hvor flaut det måtte være!

Så jeg begynte igår med hele 87 kg på vekta.
Hørte jeg et lykke til? For det trengs virkelig!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 10:08   #293
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Jeg ønsker deg virkelig lykke til! Jeg skal kjempe sammen med deg!

Når får du kjøkken da? Man kan jo ikke leve uten kjøkken!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 10:16   #294
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Ser at vi har samme bmi
Skal vi ha første mål sammen om å komme oss under 30 i bmi?

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 12:00   #295
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Takk! Ja, hadde vært greit å ha en å kjempe med!
Vi får ett lite hybelkjøkken (hybelkomfyr, liten vask, frys å kjøleskap) iløpet av uken forhåpentligvis! Skal bli deilig å kaste mikroen ja!!

Ja, det høres ut som et bra mål!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 22:21   #296
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Slenger meg med her. Gikk på en smell i oktober, og siden det har det vært fri flyt av matvarer på fatet, kun avbrutt av korte perioder med dårlig samvittighet og en og annen sjokoladefri dag. Opp 7 kilo siden minstenotering 20.10.11.

Begynner på 80 nå og skal ned til ... Ja, hva skal jeg ned til? Alt fra 47 til 64 kg er normalvekt i følge BMI.. Et sted midt i mellom må vel være på sin plass. Jeg må rett og slett bare se når jeg kommer dit.

Så velkommen og lykke til til meg selv!
Begynte på mandag, og i dag bakte jeg 30 fluffige, perfekte boller som i følge mannen og kaffebesøket var fantastiske og nydelige. Jah.. Kos dere med dem

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 10:52   #297
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Hei
Jeg skal på vekta på søndag. Det er deilig å ikke ha den hjemme eller ville jeg har vært på den hver dag . Men er spent. Skal begynne å trene fra februar. Har mye å gjøre nå. Ønsker dere en fin dag

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 17:57   #298
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Å, det er godt å være tilbake. Magen er i lage igjen, kroppen er mindre vond og maten er jo så mye bedre! Overgangen har gått smertefritt, jeg var nok så pisslei av sukker og sjokolade etter jula at kroppen bare er glad for å slippe.

Lykke til alle sammen =)

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 22:16   #299
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

I dag var jeg på helsekost og kjøpte lavkarbo brød. den skal ha bare 1karb per skive. skal bake etter helgen og fryse ned. deilig å få brødskive i helgene. MEN jeg så på atkins sin brød og den har over 6 karber per skive. ble overrasket jeg... Er spent på hvordan den smaker

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 22:26   #300
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Huff.. da kryper jeg tilbake enda en gang.. Har gått opp skammelige 17 kg siden 5 oktober.. Jeg er direkte sint på meg selv! Men, jeg har jo ikke spist annet enn marie kjeks, knekkebrød med billig sjokolade pålegg og annet pga økonomien, og det faktum at vi ikke har kjøkken..

Men, nå kommer jeg meg ikke inn i noen av klærene mine så nå er det virkelig på tide å komme tilbake igjen, uansett hvor flaut det måtte være!

Så jeg begynte igår med hele 87 kg på vekta.
Hørte jeg et lykke til? For det trengs virkelig!

Masse lykke til søte Nupsida!! Du kan jo dette, så det her greier du finfint

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Chili Texas style Photobscura Middag 194 16-01-20 20:56
Farmors pølsegryte – Lavkarbo style! Trulten Middag 4 19-10-10 18:01
I'm back leyla73 Lavkarbo generelt 0 25-08-09 10:44
Fylte paprika Skaldeman/lavkarbo-style magan Middag 10 21-06-09 21:27
New York Style cheesecake paprika Kake/dessert og snacks 2 23-04-06 17:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no