Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-14, 09:27   #176
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

4 kilo siden tirsdag, men nå kan det da ikke være mer vann å ta av..?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 07-06-14, 10:44   #177
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

4 kilo siden tirsdag, men nå kan det da ikke være mer vann å ta av..?

Så herlig å se at vannet slipper

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-14, 10:45   #178
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Oi det blir ikke lett å gjøre den gourmetisk.... men spiselig er i alle fall et enklere mål.

Den ble ganske så bra, faktisk

La den først inn i mikroen 1,5 min. og lot den hvile i 5 min ihht oppskriften, la til stangselleri, basilikum, rosmarin og salt/pepper og satte den inn igjen i 2 min.
Kunne også ha lagt til blomkål og tomater, men det hadde jeg ikke.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 07-06-14, 10:45   #179
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

4 kilo siden tirsdag, men nå kan det da ikke være mer vann å ta av..?

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 11:16   #180
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Gah, i går sprakk jeg litt. Jeg bare måtte ha noe annet enn ED-kveldsmat og endte med å spise bringebær med youghurt-krem (tyrkisk youghurt med pisket krem og stevia). Kunne vært verre, men likevel en kg opp i dag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 09:39   #181
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Jeg vurderer å prøve noen av disse dessertene (karamell, aprikos, krem brule og sjokoladepudding) ved neste bestilling, men er litt skeptisk på at de skal bli for søte og kvalmende. Bestilte kun brownies i denne omgang, og den ble jo god på smak når jeg tilsatte masse kanel i røra, men konsistensen er jo litt merkelig. Hva syns dere om dessertene?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 10:27   #182
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg vurderer å prøve noen av disse dessertene (karamell, aprikos, krem brule og sjokoladepudding) ved neste bestilling, men er litt skeptisk på at de skal bli for søte og kvalmende. Bestilte kun brownies i denne omgang, og den ble jo god på smak når jeg tilsatte masse kanel i røra, men konsistensen er jo litt merkelig. Hva syns dere om dessertene?

Jeg synes aprikosdesserten er veldig god, dessuten er den rask å lage. Jeg rister den i ristebegeret og lar den stå i fire minutter, så er den klar. Jeg har spist den mye på jobb. Jeg jobber i barnehage og når barna har hatt sitt yougurtmåltid så har jeg spist denne. (passer ikke med barer og kjeks akkurat da ) Det har ungene godtatt som min yougurt.

Ellers er sjokoladepuddingen god krydret med kaffe og chilli, kardemomme eller kanel. Den nye browniesen har jeg ikke vært så begeistret for, men etter at jeg kom i fase 3 har jeg spist den med varme bringebær over. Det er ikke så værst. Browniesen krydrer jeg med litt ekstra bakekakao og kaffe. Jeg rister den i ristebegeret og steker den i microen i ett minutt på full styrke, da blir den liltt som en fondant med varm rennende røre i midten. Så slår jeg varme bringebær over......absolutt spiselig.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 11:57   #183
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Jeg liker creme brulle
Wowo, jeg har flere brownier igjen. Skal prøve din variant.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 12:08   #184
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Ekte vanilje, kardemomme eller kanel funker i de fleste av dessertene, vanilje og kanel er godt i browniene

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 13:58   #185
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Creme brule er min favorittdessert, og da må jeg innrømme at jeg er litt skeptisk til å prøve ED-varianten Kanel i brownie er veldig godt og kardemomme i pannekakene. Tenker jeg prøver sjokoladepuddingen neste gang, og kanskje aprikosdesserten. Er det ingen som har prøvd karamelldesserten?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 22:17   #186
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Aprikosdesserten er ok om man blander i litt sitronsaft eller zeroh ananas. Den er veldig emmen i smaken ellers. Jeg lager pudding av den jeg da, siden jeg heller ikke takler konsistensen... sjokoladepuddingen fikk jeg aldri til å stivne.
Karamelldesserten er helt grusom, den har jeg fortsatt to pakker av i skapet som aldri kommer til å bli spist. Usikker på hva den smaker, men definitivt ikke karamell.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 15-06-14 kl 00:07.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 23:40   #187
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Kan ikke helt huske hvilke desserter jeg likte forrige gang, men vet at ingen av de smakte slik som de orginale gjør
Brøwnies var ok, men føltes litt tørre
puddingene var ok, med kanel tilført

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 01:22   #188
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Skjønner ikke at du ikke klarte å få puddingen stiv, Carisma?
Jeg bare blandet sammen med melk i en kjele, rørte mens det kokte i noen minutter, helt opp i en skål og satte kjølig. Først i vinduet, så i kjøleskapet. 2-3 timer etterpå så var den klar. Og god. Har ikke smakt de andre dessertene, så kan ikke uttale meg om dem.
Med tanke på cappucinoen hadde jeg nok ikke turt å smake på karamellpudding....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 23:24   #189
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Jeg lager de fleste produktene i micro, mulig det var derfor. Men jeg tror de må ha vært noe feil med de jeg fikk i startpakkane, siden ingen av dem ble stive.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 23:54   #190
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Jeg har aldri hatt problemer med å få puddingene stive, men jeg har altså ikke brukt micro.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 08:06   #191
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Oppsummering sålangt i ED dietten:
Fase 3: snart ferdig med de 20 dager i denne fasen. Vekta går fortsatt nedover, om en i saktere fart.
Endelig har det også gått bedre på spinning( prøver en gang i uka) i går var det mulig å å legge på mere tyngde- og fikk mye mere ut av timer. Kanskje er det alle turene i rask gang i motbakker( her snakker vi MOTBAKKER altså) som har gjort beina sterkere
Ikke så sulten lengre, men avhengi av gode måltidsrytmer, det går ikke å ha lang tid mellom måltidene. De tre ED måltidene nå blir cappuccino, pannekaker, suppe og bar/kjeks. Eller rundstykkene om jeg har. De andre produktene makter jeg ikke.
Fra 5.februar er resultatet minus 14 kg.

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 11:40   #192
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Oppsummering sålangt i ED dietten:
Fase 3: snart ferdig med de 20 dager i denne fasen. Vekta går fortsatt nedover, om en i saktere fart.
Endelig har det også gått bedre på spinning( prøver en gang i uka) i går var det mulig å å legge på mere tyngde- og fikk mye mere ut av timer. Kanskje er det alle turene i rask gang i motbakker( her snakker vi MOTBAKKER altså) som har gjort beina sterkere
Ikke så sulten lengre, men avhengi av gode måltidsrytmer, det går ikke å ha lang tid mellom måltidene. De tre ED måltidene nå blir cappuccino, pannekaker, suppe og bar/kjeks. Eller rundstykkene om jeg har. De andre produktene makter jeg ikke.
Fra 5.februar er resultatet minus 14 kg.

Så flink du har vært, Nissemor! Hvordan er planen videre? Hvor lange har fasene dine vært?

Selv har jeg igjen 3 kilo som ikke ser ut til å gi slipp. Jeg er i fase 3 c nå og lurer på om jeg skal ta en runde med fase 2 på slutten av sommeren og bare fokusere på å holde vekten sommeren igjennom.

Lykke til videre!

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 19:01   #193
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Så flink du har vært, Nissemor! Hvordan er planen videre? Hvor lange har fasene dine vært?

Selv har jeg igjen 3 kilo som ikke ser ut til å gi slipp. Jeg er i fase 3 c nå og lurer på om jeg skal ta en runde med fase 2 på slutten av sommeren og bare fokusere på å holde vekten sommeren igjennom.

Lykke til videre!

Veileder sa jeg skulle være 20 dager i hver av fase 3 fasene. Så får vi se etter ferien, i august hvordan det går.
Fase 1 gikk over 4 uker, fase 2 i litt over 11 uker( dro denne litt lenger pga utsatt time hos veileder)
Leste et sted at man annbefalte ikke fase 1 og 2 igjen før en pause, dvs fase 3c måtte kjøres noen måneder før streng diett igjen.
Det går jo ikke fort ned nå, men om det så kryper sakte så er jeg fornøyd. Eller om jeg klarer å holde vekta i ferien så må det være bra nok. Vil da høre med veileder hva som er best strategi videre til høsten.
Målet mitt var først 10 kg, for å se hvordan det gikk. Så var målet 5 kg til, og det er snart nådd. Til slutt tror jeg at målet må være ca 20 kg totalt om jeg klarer det, da har jeg litt å gå opp og ned på, noe alle vel gjør.

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 19:10   #194
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Så flink du har vært, Nissemor! Hvordan er planen videre? Hvor lange har fasene dine vært?

Selv har jeg igjen 3 kilo som ikke ser ut til å gi slipp. Jeg er i fase 3 c nå og lurer på om jeg skal ta en runde med fase 2 på slutten av sommeren og bare fokusere på å holde vekten sommeren igjennom.

Lykke til videre!

PS: det må da være helt ekstremt bra mye du har gått ned i vekt? Hvor lenge har du gått på ED? Kjempebra ihvertfall

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 23:04   #195
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

PS: det må da være helt ekstremt bra mye du har gått ned i vekt? Hvor lenge har du gått på ED? Kjempebra ihvertfall

Jeg har gått ned 38 kg. Jeg begynte på eurodietten 16. juli 2013, det begynner å nærme seg ett år. Det gjenstår 2,9 kg så er jeg i mål.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-06-14, 07:31   #196
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Så flinke dere har vært

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 15:26   #197
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Over på fase 3B, egentlig så har jeg det rimelig greit i fase 3, klarte meg fint på de grønnsakene der, og frukt og bær. når det gjelder bær så blir det nok litt større mengde en lovlig er, men nå lenge det fungerer så koser jeg meg med det.
Forsvant en kg til, det gir motivasjon videre, var jo redd det skulle stoppe opp i denne fasen.
Setter derfor litt hårete mål, mål på 20 kg totalt, gjenstår da 5 kg av 20. Da vil jeg være i kategorien normalvektig
Gikk veldig mye bedre her når samboer også la om kosten sin til mere lavkarbo, vips så var 6 kg av han borte Og det uten ekstrem diett

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:17   #198
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Tabba meg ut til frokosten i dag og blanda ut pannekakepulveret med vann i stedet for melk, og som kjent henger ikke pannekakene sammen da. Løste det med å blande i et egg, og da holdt de seg sammen og smakte mye bedre, nesten helt som vanlige pannekaker. Så sånn kan det gå, en feiltakelse som viser seg å bli en suksess. Det blir i hvert fall sånn jeg kommer til å lage pannekskene fremover Hadde oppi kardemomme i tillegg, som jeg alltid bruker i pannekakene.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 21:33   #199
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

og som kjent henger ikke pannekakene sammen da.

mine henger alltid sammen. Jeg syns røra blir så tykk så jeg tar i ekstra vann, gjerne opp mot 150ml. Men jeg bruker varm panne da, så den får stekeskorpe raskt, så skrur jeg ned etterhvert.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 22:34   #200
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Jeg har bare blandet dem med vann en gang før så kan hende jeg var uheldig, men fikk i hvert fall ikke mine til å henge veldig sammen (eller, de ble fryktelig vanskelig å snu i en vending så det ble scrambled pancakes i stedet), og mener å ha lest at det er flere som har hatt samme problemet. Men poenget var uansett at det egget hevet smaken noe voldsomt etter min mening, så ville bare tipse andre om det

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal starte på Atkins induksjon. hippocampus Induksjonen 8 17-08-11 17:01
Jeg skal starte på Eurodietten! upsidaysi Eurodiett 4 15-05-11 23:09
Hva er et must når man skal starte ketolysekur? tullann Ketolysekuren 3 01-08-07 22:33
Kanskje man skal starte igjen Seigdama Ketolysekuren 6 25-06-07 17:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no