Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva med en tråd for aprilstartere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-10, 20:00   #501
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Eva40, her.

(...)
Så bra det går med deg da, Eyeshock. Hva er oppskriften din på å gå ned over 11 kg på 6 uker da? Trener du mye ved siden av?
(...)

Jeg trener ca hver 3. dag med styrke. Oppskriften er vel kanskje nok vann og fett. Prøver å spise mest mulig fett uansett hva jeg gjør. En vanlig meny for mer ser kanskje slik ut (selvfølgelig varierer jeg også da):
Morgen: Så mye fetaost jeg orker (som regel ca et halvt glass med Arlas)
Jeg er en skrekkelig morgenfugl pga pendling så dette er ca 04:45 om morgenen/natta
Mellom: Proteinshake med yummy yummy jordgubbar fra PF (0,5 carbs pr. 100). Tar jeg selv om jeg ikke er sulten kl ca 08
Lunsj: 2 egg med piffi og ost. 4-5 bacon skiver (har komfyr på jobbkjøkkenet!) 12:00
Mellom: En lett salat med ost og skinke (hjemmelaget), bogskinke, fenalår, fetaost eller hva jeg har valgt 15:00
Middag: De siste dagen har jeg falt for 2 pølser (ja!!! Brauwürst med 1 carb pr 100) og bacon.
Kvelds: Jeg er ikke så sulten, men hvis jeg føler det sniker seg på tar jeg kanskje resten av fetan fra morgenen.


Så slik går nu dagan

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 14:09   #502
Lenel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 40
Lenel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Åj, du må virkelig like Fetaost, EyeShock
Grattis med super nedgang!!


Jeg har igrunn ramlet litt av kuren den siste uken. Først var det sprekk i konfirmasjon. Så var det å starte i ny jobb og litt uforberedt da med matpakke. Litt redd for å bli sulten osv. Så har spist brød og bananer.
Forventet å ha gått opp alle 3 kiloene igjen da jeg veide meg i dag tidlig......
...men neida! Hadde heller gått ned 300gram!! *happymodus*
Nå skal jeg bake et lovlig brød og ha med på jobb, og komme meg tilbake i Ketose, for jeg trives med vektnedgang, selvom det går sakte

__________________




Start: 07.04.10
Første delmål: -10 kg
Skal ned ca 28kg
Lenel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 16:20   #503
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Ja, jeg elsker feta, ovlien og alt som har med middelhavet å gjøre i mat. hehe. Selv om jeg er 100% norsk.

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 18:02   #504
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg jobber hardt for å få i meg nok fett og skulle virkelig ønske jeg var glad i ost!

Lunsjen i dag var en omelett stappfull av baconbiter, og middagen en feit nakkekotelett med brokkoli. Ikke så verst vel

Trening ble det i dag også, på tross av slappheten. Lenge leve viljestyrken sier jeg da, for jeg hadde mest lyst til å legge meg på sofaen og ta en lur da jeg var halvveis!

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 23:11   #505
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Ser at du spiser ganske ofte, Eyeshock. Her kan det ofte gå litt for lang tid mellom måltidene (fordi det tar litt tid å bli sulten igjen). Men det er kanskje lurt å spise litt ofte slik som du gjør, for å holde forbrenningen oppe?
Jeg er også glad i feta-ost, egentlig alle typer ost, så det går endel av det.

Syns du er flink til å trene, sisteinnsats, til tross for at du er så slapp.

Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 11:38   #506
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Lurer på om antibiotika kan være partystopper?
Jeg er i ketose fortsatt, men vekta har ikke rørt seg på en uke.......og jeg spiser/drikker akkurat det samme som de første tre ukene......

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 15:25   #507
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.

Lurer på om antibiotika kan være partystopper?
Jeg er i ketose fortsatt, men vekta har ikke rørt seg på en uke.......og jeg spiser/drikker akkurat det samme som de første tre ukene......

Får du ut ting av kroppen igjen gjennom bimmelim og bommelom? Du har ikke forstoppelse? Har ikke hørt at antibiotika kan være en partystopper. Men måler du rundt på armer, mage etc? Kan banne på de svinner henn selv om du ikke går ned i vekt. Hvis ALT av mål og vekt står stille i 4 uker er det anbefalt av o-store-ketloyseboken at du tar noen dager pause med litt oppkarbing før du giver løs igjen.

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 15:55   #508
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

I dag hadde de ikke mer Bacon Gull, så jeg kjøpte Bakon Krisp. Og den er jo mye bedre!
Bare helgekos disse bacongreiene for meg asså, men det er kjekt å ha litt 0 karb-kos på kvelden da

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 18:28   #509
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Får du ut ting av kroppen igjen gjennom bimmelim og bommelom? Du har ikke forstoppelse? Har ikke hørt at antibiotika kan være en partystopper. Men måler du rundt på armer, mage etc? Kan banne på de svinner henn selv om du ikke går ned i vekt. Hvis ALT av mål og vekt står stille i 4 uker er det anbefalt av o-store-ketloyseboken at du tar noen dager pause med litt oppkarbing før du giver løs igjen.

Både bimmelim og bommelom er i rute her Og ja, jeg måler, og krymper - har gått ned noen cm denne uka og, bortsett på overarmene (der har det stått stille i et par uker, så regner med at det ikke er mer fett å ta av der) og puppene har plutselig blitt litt større igjen - magen, midjen, hoftene, lårene og skuldrene har krympet fra 1-3 cm også denne uka

Fikk tips om at kroppen prioriterer å bekjempe sykdommen i stedet for å brenne fett, så da satser jeg på at det er det som skjer......og at når antibiotikaen er ferdig om fire dager, så er jeg frisk og kommer tilbake i fettbrennings-modus

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 17:14   #510
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

ikke for å friste folk her, men nå er jeg på en liten oppkarbing/planlagt sprekk. Savner allerede fet mat.. hehe. Så istedet for å "sprekke" en hel dag, tror jeg sprekken varer en halv dag. Lavkarbo er og blir en livsstil.

ps: etter å ha levd lavkarbo blir jeg mett av en bit MC burger.. Hva er greia liksom. hehe..

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 07:58   #511
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei igjen alle folk!

Nå er det på tide med en update fra denne kanten. I går var det 17.mai, og jeg gikk bevisst på en sprekk. Spiste det jeg hadde lyst på, men det var ikke mye som jeg faktisk hadde lyst på. Jeg forventet garantert å gå opp, og gikk på vekten i dag; har ikke gått opp ett eneste gram. Jeg har i motsetning gått ned 100 gram. Hehe.

Meen, det var ikke bare fryd og gammen. Når jeg kom hjem i går kveld begynte magen bokstavelig talt å boble. Jeg hadde så mye luft at halve hadde ikke vært nok! Det gjorde vondt når jeg satt, lå og gikk. Jeg sitter ofte å undrer på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig. Jeg startet 5.april, og jeg har gått ned 9,5 kg. Snart, veeldig snart, er målet mitt nådd. Hva gjør jeg da? Folk har sagt jeg kan kutte ut værstingen;brød. Men i går spiste jeg ikke noe brød. En liten oversikt over hva jeg spiste i går:
Flintstek, salat, bittelitt potetsalat, to kakestykker og seks chips. hmm.. Og allikevel fikk jeg såå vondt i magen?! vet at det jeg spiste i går gjorde at jeg fikk et høyt kh inntak, men når jeg skal begynne på det gamle kommer jeg nok til å spise ting som gjør at jeg får et høyt kh inntak. Hvordan er det forresten med lasagne plater, er det veldig høyt?

__________________


nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 09:03   #512
Covn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 26
Covn er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hadde planlagt sprekk jeg og på 17 mai. Vel verdt det. Koldtbord, rundstykker med jordbær, og en hel del kake.

Men i dag morgen var jeg tilbake i Ketose. Det gikk enormt mye fortere enn jeg hadde trodd.

Deilig å se at det går fint å skeie ut en dag, uten for store konsekvenser.

Covn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 12:05   #513
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Covn, her.

Hadde planlagt sprekk jeg og på 17 mai. Vel verdt det. Koldtbord, rundstykker med jordbær, og en hel del kake.

Men i dag morgen var jeg tilbake i Ketose. Det gikk enormt mye fortere enn jeg hadde trodd.

Deilig å se at det går fint å skeie ut en dag, uten for store konsekvenser.

Sjekket du stixen på morgenen i dag? Husk bare det at urinen som har vært inni kroppen i hele natt kan skille ut ketoner, og derfor gi "falskt" svar på stixen

__________________


nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 12:50   #514
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg var flink i går faktisk, men spiste nok litt mye av lavkarbo ostekaka jeg laget. Den var fantastisk god, og det var så stas å kunne kose seg med kake!
Aner ikke hva jeg endte på med karbene, men det var kun kaka som var utskeielse. Resten av dagen var omelett (med fløte i, bacon og ost) til frokost, Atkinsbar mellom (for å ha noe når ungene og andre spiste kake og is på skolen) og grillet indrefilet og flintstek med blandet salat til middag.
Ingen ketose i går kveld sa stix'en, men jeg fikk mensen i går og vet ikke om det da er en ordentlig måling..

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 16:38   #515
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opp 1 kg denne uken. Men jeg veide meg etter nattevakt (har drukket vann og spist egg og bacon på natta). Eller så var det oppkarbingen som gjorde det. Helst håper jeg på det første. Men jeg er ute av ketose. Tar litt tid å komme seg inn igjen tror jeg Ha en fet dag!

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 16:51   #516
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Ser ut som det har løsna litt igjen her...... Bronkitten er på retur, og mensen på plass og de siste to dagene har jeg gått ned 700g Tror jeg tissa 15 ganger i går, derfor mistenkte jeg at noe har løsna igjen - og det stemte jo Men, har ikke offisiell veiedag før på fredag, da, og jeg gikk jo ned litt forrige uke også, men da gikk jeg opp igjen dagen før veiedagen

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:16   #517
Covn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 26
Covn er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg skal bli fornøyd bare jeg ikke går opp denne uken mtp hvor mye karber jeg stappet i meg på 17 mai. Er i ketose igjen allerede da, så skal ikke klage.

Covn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 13:40   #518
RainAngel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 21
RainAngel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Slenger meg på videre her jeg
Jeg måtte ha noen ukers pause fra ketolysen av personlige grunner, men begynte friskt igjen idag

Det var merkelig å gå tilbake til 'vanlig' kosthold, for de ukene jeg gikk på ketolyse prenta ganske godt inn hva jeg kunne spise og ikke spise. Jeg har hele tida tenkt at sånn kan jeg jo ikke spise, men så kan jeg jo det, for jeg er ikke på ketolyse akkurat nå!

Men jeg har vært utrolig heldig da, og ikke gått opp mer enn 900 gram på disse ukene

Er på 81,9 kg nå, og håper håper å se 70-tallet neste uke Det er lenge siden sist, men jeg er supermotivert, så jeg håper det går bra!

Det har jo gått kjempebra med veldig mange av dere!!! Så flinke dere er

__________________



RainAngel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 21:02   #519
lillepernille
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 5
lillepernille er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei alle sammen

Jeg slenger meg med her. Startet med ketolysekuren mandag 5 april. Så da er jeg på min 6 uke og det går strålende.

Startvekt 73.6
vekt 17 april 66.8
så da blir det -6.8 kg

lillepernille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 20:01   #520
Lenel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 40
Lenel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Flinke der er alle sammen!

Jeg har ikke vært flink til å følge kuren etter at jeg begynte i ny og stressende jobb.
Har spist brød til frokost og lunsj, men bare grønnsaker ved siden av middagen istendenfor ris osv. Og jeg har spist litt banan. (tenk at det å spise frukt er å skeie ut!!).
Går i 8 timer på jobb og svetter, så det hjelper nok på. skal prøve skritt telleren en dag! Kan nok bli overraska da.

Uansett. Til tross for dette så har jeg fortsatt å gå ned. det går sakte, men sikkert. Vekktapet ser dere i signaturen!

__________________




Start: 07.04.10
Første delmål: -10 kg
Skal ned ca 28kg
Lenel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:13   #521
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Heihei!

Sola skinner og sommeren er på god vei:-)
Denne uken har vært fy,fy,fy for meg altså.. Hatt tre stoore utskeielser, men det komiske er at jeg har gått ned 800 gram siden mandag.. I dag veide jeg meg og det stoppet på 63,1kg, litt til og da er jeg på 62! I morgen skal jeg på hagefest og kjøpte meg en kjole istad, to strl ned fra forrige gang jeg kjøpte. *Superglad* Hvordan går det med dere?

__________________


nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:54   #522
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Fytti. Har ikke kommet i ketose etter 17. mai enda. Blir litt fustrert her. Jeg spiser jo bare så og si fett! Ligger på kanskje 2-4 karbs om dagen....

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 19:03   #523
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Tror jeg har funnet svaret på manglende nedgang!
Jeg har drevet å bakt Nannas knekkebrød som er kanongode, i uke fire stagnerte jeg, og det er jo helt vanlig, men da jeg stagnerte og gikk OPPOVER de neste ukene ble jeg bare deprimert... Så her i går, skulle mannen min bake knekkebrød før vi dro på hytta, plutselig fikk jeg se at han hadde MEL i dem , han hadde brukt feil oppskrift, og det hadde han gjort forrige gang og.... Her hadde jeg gått å trodd at jeg spiste så lite karbo, spiste de knekkebrødene til både frokost og lunsj...
Hadde jo merket at den dårlige ånden plutselig var borte, men....
Håper jeg nå har en forklaring, og at det går rette veien. Knekkebrøda baker jeg selv heretter..

__________________




tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 20:05   #524
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tonel, her.

Tror jeg har funnet svaret på manglende nedgang!
Jeg har drevet å bakt Nannas knekkebrød som er kanongode, i uke fire stagnerte jeg, og det er jo helt vanlig, men da jeg stagnerte og gikk OPPOVER de neste ukene ble jeg bare deprimert... Så her i går, skulle mannen min bake knekkebrød før vi dro på hytta, plutselig fikk jeg se at han hadde MEL i dem , han hadde brukt feil oppskrift, og det hadde han gjort forrige gang og.... Her hadde jeg gått å trodd at jeg spiste så lite karbo, spiste de knekkebrødene til både frokost og lunsj...
Hadde jo merket at den dårlige ånden plutselig var borte, men....
Håper jeg nå har en forklaring, og at det går rette veien. Knekkebrøda baker jeg selv heretter..

Uffda.. Mannfolk altså! hehe.. Vi får se nå da, nå somdu baker di selv.
Fra min front har jeg ENDELIG kommet i ketose igjen. Jeg brukte 5 dager på å komme i ketose etter 17 mai. ALDRI MER kaker altså. Har gått ned pittelitt selv om jeg ikke var i ketose. Kan ha med at vannet forsvant fra kroppen igjen

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 20:37   #525
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Så bra at du er tilbake, EyeShock!

Og jeg må jo le litt av mannen din, Tonel

Jeg sitter her og gumler sukkerfri sjokolade og Baconkrisp..
Kjøpte et restlager av et medlem her inne og ble helt gira. Så i går og i dag har jeg spist veldig få karber i måltidene for å få plass til mest mulig godis..

Veldig stas akkurat der og da, men magen blir jo heeelt på trynet da, så det er over i morgen..
Det er jo ikke sånn jeg vil kjøre denne kuren heller, men noen ganger er savnet etter en lørdagskveld fra "før ketolyse" veldig stort!

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Emneord
april, mat, meny, motivasjon, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
Spinat-tråd mofe Middag 17 29-06-07 14:08
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no