Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

En GOD saus til kyllingfilet?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-09-11, 21:06   #1
lårannediskon
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 112
lårannediskon er ny på veien

En GOD saus til kyllingfilet?

Noen som har tips?

__________________


www.ketolch.blogspot.com
En nystartet blogg med lchf-oppskrifter og ketolysemat
lårannediskon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 21:31   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En GOD saus til kyllingfilet?

Kjøp toro sin posesaus til kylling. Den er goood! Og du som har så ymse folk i matveien, alle elsker denne!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 21:45   #3
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: En GOD saus til kyllingfilet?

Sjekk ut min peanøttsaus øverst i middagstråden. Uuuuuutrolig god. Om nom nom nom

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 21:48   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En GOD saus til kyllingfilet?

Choronsaus er godt til kylling! Lag bearnaise fra bunnen av, og smak til med tomatpuré! (Og bretagne er forresten en MILLION ganger bedre laget fra bunnen av enn fra pose. I promise! Ser det er en fin en på lchf-bloggen, her. Har aldri laget den selv, kun fått den servert.)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 21:52   #5
GrønnPepper
Medlem
 
GrønnPepper sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 77
GrønnPepper er på en erverdig vei

Sv: En GOD saus til kyllingfilet?

Jeg lager gjerne saus av creme freiche, chili saus og litt grønnsaksbuljong.
Den er kjempegod med kyllingfileter og pannestekte grønnsaker.

GrønnPepper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 21:52   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En GOD saus til kyllingfilet?

Hjemmelaget er alltid best! Men grunnet til at jeg nevnte Toro var fordi ts ikke ville bruke så mye tid på matlaging. Da kan Toro funke!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 21:56   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En GOD saus til kyllingfilet?

Åh, det er mer enn hva jeg vet ut fra det som står i hovedinnlegget forsåvidt.

Med det sagt er choronsaus superenkelt og kjapt (så framt man kan emuleringskunsten sånn noenlunde fra før), og det å bare bruke stekekrafta og røre inn rømme/fløte og litt krydder er også superenkelt og innmari godt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 22:02   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En GOD saus til kyllingfilet?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, det er mer enn hva jeg vet ut fra det som står i hovedinnlegget forsåvidt.

Med det sagt er choronsaus superenkelt og kjapt (så framt man kan emuleringskunsten sånn noenlunde fra før), og det å bare bruke stekekrafta og røre inn rømme/fløte og litt krydder er også superenkelt og innmari godt!

TS sa det i en annen tråd. Men choronsaus er nydelig!!! Jeg innbiller meg at det var den sausen jeg fikk første gang jeg var på restaurant! For 30 år siden.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 22:04   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En GOD saus til kyllingfilet?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Choronsaus er godt til kylling! Lag bearnaise fra bunnen av, og smak til med tomatpuré! (Og bretagne er forresten en MILLION ganger bedre laget fra bunnen av enn fra pose. I promise! Ser det er en fin en på lchf-bloggen, her. Har aldri laget den selv, kun fått den servert.)

Og HER er choronsausen fra samme blogg.
Tror jeg må lese mer på lchf-bloggen....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 22:07   #10
koko75
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 79
koko75 er på en erverdig vei

Sv: En GOD saus til kyllingfilet?

CF eller rømme med en skvett soyasaus er også veldig godt. Og enkelt.

__________________




koko75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ammetilpasning Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kyllingfilet i sennepssaus Agnetak Middag 1 22-02-11 17:58
Kyllingfilet Gogi Middag 6 06-02-11 23:10
Kyllingfilet med normannasaus Lettliva Middag 0 05-11-10 09:47
Kyllingfilet sjokoman Middag 0 18-10-10 15:43
Kyllingfilet i hot fløtesaus wenche@@ Middag 4 08-02-10 23:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no