Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Høsten er slanketid

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-10-14, 07:35   #1
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Høsten er slanketid

Tid for slanking? Sommeren er definitivt over, selv her i Arendal. Høstferien er avviklet og nå er det flest hverdager frem til julesesongen. Dette er en god periode for slanking.
Selv om noen julebord dukker opp i slutten av november, er de sjeldent problematiske fordi så mye av julematen kan spises mens man er i på ketolysekuren og skal man drikke alkohol, så er tørr vin jo en utmerket erstatning for øl.
Så hvis du har planer om et slankepsosjekt anbefaler jeg deg å starte ...nå.
I høstmørket er det en ekstra glede å oppleve den ekstra energi man får av ketosen. Om du skal ned 10 kilo før jul (godt mulig eller om du skal ned enda mere er det smart å starte nå.
Enkelte blir så tente av vektnedgangen at de fortsetter i ketose gjennom både jul og nyttår, og ikke nok med at de går ned i vekt, de unngår dermed også den "obligatoriske" vektøkning julematen medfølrer, når vi gang på gang spiser 2-3 ganger energibehovet.
Jeg ønsker alle lykke til med høstslankingen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 10:05   #2
Miranda13
Medlem
 
Miranda13 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Vest i Viken
Alder: 61
Innlegg: 298
Miranda13 er ny på veien

Sv: Høsten er slanketid

Jeg begynte ikke i fjor høst, men [u]denne[u] høsten er jeg med

Jeg starta på 80 kg og ønsker å gå ned til 65 kg, hvorav 8 av disse før jul.

Høsten er super for slanking

__________________
Hovedmål:

Julemål:

Miranda13 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-15, 10:44   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Høsten er slanketid

Hei
Enig. Må selv ta noen kg - kremt , starter til uka, da er all reising, kurs og familietreff overstått. Da skal jeg starte på nytt med oppskrifter som jeg legger ut på min Facebook konto :-)
Vennlig Hilsen
Torkil P Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-10-15, 13:02   #4
Miranda13
Medlem
 
Miranda13 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Vest i Viken
Alder: 61
Innlegg: 298
Miranda13 er ny på veien

Sv: Høsten er slanketid

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Enig. Må selv ta noen kg - kremt , starter til uka, da er all reising, kurs og familietreff overstått. Da skal jeg starte på nytt med oppskrifter som jeg legger ut på min Facebook konto :-)
Vennlig Hilsen
Torkil P Andersen

Godt å høre at kiloer kan snike seg inn på eksperter også

Gleder meg til nye oppskrifter på facebook!

__________________
Hovedmål:

Julemål:

Miranda13 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkelt dyrehold - mat i frysen til høsten Varus Generell diskusjon 11 09-02-11 21:43
Syden til høsten, trenger tips! Photobscura Generell diskusjon 50 14-08-09 00:41
Trenger vi å ta mer kosttilskudd nå på høsten og vinteren Tidligere bruker Kosttilskudd 12 08-11-05 11:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no