Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Inspirasjon til å begynne på nytt

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-10, 22:53   #1
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Inspirasjon til å begynne på nytt

Heisann, newbie her inne!
Jeg har gått på SB 2 ganger tidligere, og det har funket utrolig bra begge gangene.

Første gangen var den letteste gangen. Lett å begynne, lett å holde seg til planen, og lett å opprettholde. Tok av 12 kg på 6 uker. Levde på fase 3 i nesten 2 år før jeg ble gravid. Og da glei det ut. Fullstendig.

Det tok meg to år før jeg tok meg i nakken, og begynte på an igjen. Denne gangen måtte jeg starte på nytt for humøret var på bånn og maten var uinspirerende. Jeg var matlei, og det hjalp lite med å utelukke enkle løsninger. Det var fryktelig tungt å komme i gang.
Men jeg sjerpet meg. Lagde en skikkelig matplan med deilige retter. Jukset litt vel mye med nøtter og sjokolade, men klarte likevel å komme igjennom 8 uker. På denne tiden klarte jeg bare å gå ned 8 kg. Så da mistet jeg håpet igjen.

Nå tenkte jeg at jeg ville begynne igjen, men kjenner at det er enda tyngre enn sist, og jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal begynne.
Kanskje det er feil årstid å begynne på for en som er glad i varme kjøttsupper med alskens rotgrønnsaker og fleskeknoker, men jeg føler at må gjøre ett eller annet.

Så hvis dere erfarne SB kunne kommet med noen inspirerende tips og råd, hadde jeg satt STOR pris på det.

Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 09:11   #2
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Inspirasjon til å begynne på nytt

Hei hei!

Velkommen og lykke til! Kansje ikke dette er den verste sesongen og starte likevel? Du kan jo lage masse gode supper likevel, minstens chillisuppe som du finner her er nyyyydelig, og hva med chilligryter? Jeg lager masse av det - god høstmat!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 09:19   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Inspirasjon til å begynne på nytt

Hei,
Pelier å anbefale alle med motivasjonsproblemer eller en dårlig dag å lese denne:
Dette er IKKE en sjamporeklame!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 22:42   #4
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Inspirasjon til å begynne på nytt

Takk for tipsene
Skal absolutt prøve den suppen! Og den motivasjonstråden tror jeg kan hjelpe meg med å komme i gang.

Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan begynne på nytt kosthold? *pippi m gutt og jente* Ketolysekuren 3 23-04-09 15:15
Inspirasjon! (Før- og etterbilder) Bambolona Generell diskusjon 3 22-01-09 10:55
Salat inspirasjon guro Middag 1 06-01-05 12:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no