Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Juniskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-11, 12:31   #26
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg skal ihvertfall ha på meg bikini og vise frem strekkmerker, overvekt og celluitter til dem som er i nærheten :P Alt for mange med dårlig selvtillitt der ute - håper flere blir tøffere =)

  Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 14:04   #27
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg har nok ikke selvtillit til å gå i bikini, eller badedrakt egentlig heller. Jeg pleier å ha på meg en shorts og en singlet med stropper istedet for. Så det blir vel en slags tankini. Er jeg alene derimot og vil bli brun så ligger jeg i bare trusa Men sjeldent at man er alene når man bor i Bergen sentrum. Men kanskje noen vet hvor jeg kunne reist? Leid en hytte i skauen.
Jeg håper jeg en dag får såpass selvtillit at jeg kan gå i bikini uten å bry meg. Jeg har til og med litt issues med sambo. Men de er helt klart bedre enn de var før også. Har mye å takke lavkarbo for.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 23:12   #28
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

Leste nettopp positivtråden, fant ikke noe jeg kunne skrive opp om meg sjøl. Jeg har dårligere sjølbilde nå enn for 55 kg siden.
Så i noen svar at det blei "slengt" på noe halvnegativt. Tror ikke at det ville skjedd i en tråd skrevet av menn.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 23:24   #29
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Leste nettopp positivtråden, fant ikke noe jeg kunne skrive opp om meg sjøl. Jeg har dårligere sjølbilde nå enn for 55 kg siden.
Så i noen svar at det blei "slengt" på noe halvnegativt. Tror ikke at det ville skjedd i en tråd skrevet av menn.

Hva med at du er sterk og flink? Du har nådd dine mål. Du har klart å leve på et kosthold som er bra for deg. Er ikke alltid så enkelt med denne selvtilliten. Men husk at du har klart å gå ned 55 kg! Det er litt av en bragd! Vær i alle fall stolt

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 23:51   #30
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Baaah, jeg sprekker annen hver dag! Og jeg merker kiloene er begynt å snike seg på igjen, jeg må gjøre noe fort, jeg vet hva, men får det ikke til!!! HJELP!!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 08:14   #31
solihjerte
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 82
solihjerte er ny på veien

Sv: Juniskravletråden 30+

Vaskeklut - vær snill med deg selv, og stopp i dag! Du har tatt av maaange kilo, ikke vil deg selv så ille at du går opp i vekt igjen. Tenk på alt det positive som ligger i vektnedgangen, og hvor inderlig jævlig det føles når kiloene som kommer snikende en og en plutselig blir en hel masse, og man er tilbake igjen der man var. Det vil du ikke!

Ta tak i dag! Kanskje du skal fokusere på stillstand en stund hvis det er tungt å gå ned i vektnå. Egen erfaring etter å ha holdt på i halvannet år, er at jeg trenger platåer hvor jeg står i ro litt. For at jeg skal ned i vekt, så må jeg være rimelig streng med kosthold - sammen med mye aktivitet. De periodene jeg slapper av litt, er kroppen litt sliten, og jeg "hviler litt" før neste bolk skal av. Jeg har gått ned vel 40 kilo på denne måten - og ALDRI i livet om noen av de kiloene skal på igjen!

solihjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 17:11   #32
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Æsj. Er bare deppa for tiden. Orker ikke noe særlig hjemme eller noe. Bare trist og lei av alt. Håper det snur snart. Skal til en venninne i kveld, så får vi se

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 22:11   #33
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Æsj. Er bare deppa for tiden. Orker ikke noe særlig hjemme eller noe. Bare trist og lei av alt. Håper det snur snart. Skal til en venninne i kveld, så får vi se

Sender en god klem din vei, håper ting bedrer seg snart!

Oi, så varmt det ble i dag. Lurer på hvordan det blir å sove utover nå, jeg har blitt så utrolig varm av å være i ketose.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 22:56   #34
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravletråden 30+

Håper det blir bedre for deg nå anarko. Hjelper av og til med å besøke venninner

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 23:11   #35
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Juniskravletråden 30+

Håper alt blir bedre av å gå på besøk Anarko. Var litt utafor i går, men tror det mest var været. Nyt sola, kanskje det hjelper.

Jeg har brukt dagen på å hjelpe en venninne å lage mat til et utdrikningslag. Det tar på å lage mat en hel dag Og i morgen skal jeg hjelpe med aktiviteter og gjøre ferdig maten. Tror det blir kjekt, selv om jeg ikke kjenner brura.

God helg alle sammen

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 23:25   #36
Elbe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 29
Elbe er på en erverdig vei

Sv: Juniskravletråden 30+

Sommeren er herlig - og skummel. Alle spiser is! Har begynt på tabletter som gir meg økt matlyst. Men, som nevnt av andre her, ikke f om jeg skal gå opp i vekt igjen. Viktig å minne meg selv på at folk faktisk ikke glor så mye på meg som jeg vil ha det til. Folk ser på hverandre. Rett og slett. Dessuten - alle strekkmerker og løs hud som etterhvert kommer krypende, de er en del av livshistorien min.

Elbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 02:39   #37
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg har nå spasert hjem igjen etter en veldig trivelig kveld der jeg og min venninne har snakket om hva som har tynget meg ned. Været har absolutt vært en faktor, og det at jeg den siste uka har bare sittet og sturet inne hjelper ikke på.. uansett; føler jeg er ute av en litt stygg sirkel nå siden jeg har fått mye dagslys og litt jenteselskap. Sambo hadde godt av en guttekveld han også. Så har vi planlagt en date neste fredag

Takk for støtten folkens! Dere er bare herlige!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 08:57   #38
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Juniskravletråden 30+

Så bra at ting ser litt lysere ut. Gode venner er ubetalelige!!! Her på sunnmøre har det også regnet, regnet og atter regnet i dagevis. Ikke så oppmuntrende, men bedre enn snø Lykke til videre
(Åh.. elsker de duskedamene som heier på oss hele tida)

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 09:15   #39
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravletråden 30+

Så bra at det går bedre Anarko Jeg bare går og lurer på hvordan jeg skal komme meg til flyplassen på fredag. Kommer nok på noe.

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 12:41   #40
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Nok en gang tusen takk for støtten Humøret mitt er mye bedre.
Gleder meg til date jeg. Det er lenge siden vi har hatt. Noen som vet hvor man lett kan spise lavkarbo ute i Bergen?
God helg ønskes dere alle!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 13:15   #41
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.

Jeg skal ihvertfall ha på meg bikini og vise frem strekkmerker, overvekt og celluitter til dem som er i nærheten :P Alt for mange med dårlig selvtillitt der ute - håper flere blir tøffere =)

Veldig enig. Vi skulle til tunisia ifjor, og jeg prøvde å finne noe som dekket meg som mye som mulig... Men en slank venninne ba meg om å skjerpe meg, finne en fin bikini og være stolt av meg selv! Jo mer du dekker deg til, jo mer vil folk se på deg.

Det hjalp meg veldig

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 15:23   #42
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravletråden 30+

Viktig å gå på date og pleie kjærligheten Jeg tror jeg hadde satset på kebab på ali baba jeg, men jeg elsker jo kebab hehe.. bare å skippe pitabrødet

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 15:25   #43
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravletråden 30+

Forresten så er det en indisk resturant der med parkeringshuset heter det rosenkranz tro? Maharjan tror jeg den heter, ikke skyt meg om det er feil stavet. Utrolig flott resturant med god stemning og masse god mat. Trenger jo ikke spise risen

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 15:56   #44
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Har funnet ut at det blir big horn steak house! Der blir det jo enkelt å bestille lavkarbo
Takk for tips!
Beste kebabsjappa syns jeg forøvrig er enten dahlia (dalhia?) eller kebabhuset. Der er de veldig flinke med å lage kebabsalat i alle fall

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 16:10   #45
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg holder meg konsekvent til ali baba jeg, har prøvd mye forskjellig, men det er den jeg liker best..

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 20:30   #46
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Juniskravletråden 30+

I dag har vi slikket solen under musikkfest Oslo. Veldig god stemning og det ble 2 kyllinglår på mor.

Kjære hadde ommøblert rommene, så nå sover lillebror på samme rom som storesøster og vi voksne sover endelig alene. Blir veldig spent på hvordan natta blir for dem.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 23:52   #47
wafle4
Juniormedlem
 
wafle4 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 33
wafle4 er på en erverdig vei
Cool

Sv: Juniskravletråden 30+

vært på stranda idag, skulle bare ligge.... En guttunge trengte litt hjelp og dermed ble det jamen til at jeg måtte gå litt også. Det gikk jo greit, blir nok lettere for hver gang en har gjort det.

wafle4 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: minst mulig karbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 01:23   #48
Nihza
Nytt Medlem
 
Nihza sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 4
Nihza er på en erverdig vei

Sv: Juniskravletråden 30+

Her er målet å være klar til å bruke bikinien når jeg skal til syden i uke 47. Håper på 15-20 kilo av til da....;-) Ellers tror jeg at jeg skal satse på nattbading i sommer, ta en svømmetur når jeg har sttranda for meg selv, hehe :-)

__________________
Hovedmål

Nihza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 11:43   #49
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Juniskravletråden 30+

Etter noen uker uten rennende nese og øyne, har desverre dette kommet tilbake i form av gress allergi. Mistenker at datter på 3 år har det samme. Hun våknet opp med hovne og nesten sammeklistret øyne i dag.
Må nesten observere henne til uka og ringe legen.
Litt kjipt at hun skal måtte slite med pollen fra så ung alder.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 15:06   #50
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Litt kjipt at hun skal måtte slite med pollen fra så ung alder.

Jeg kan anbefale en veldig bra akupunktør når det gjelder pollenplager. Tøyen Naturmedisin

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no