Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp!! Sydenferie i fire uker

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-07-06, 17:16   #1
Kanari
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 38
Innlegg: 31
Kanari er ny på veien

Hjelp!! Sydenferie i fire uker

Jeg skal nå reise på ferie i fire uker og er veldig bekymret for at jeg skal gå opp i vekt...Synes det er vanskelig nok å gå på en moderat lavkarbo metode her hjemme hvor jeg kjenner det meste av matvarer...

Er det noen som har noen gode råd eller tips som jeg kan ta med meg på ferie? Skal til Spania, er det noen produkter som kan anbefales osv???

Kanari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo,lav gi.... Svar med sitat
Gammel 20-07-06, 17:26   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp!!Sydenferie i fire uker

Spis og kos deg. Det er mitt beste råd.
Det er jo så mye deilig mat i syden.

Det du kan gjøre er at du bestiller mat når du er ute med ekstra salat eller grønnsaker. Noen ganger kan du bestille uten ris/grønnsaker, men noen ganger er det jo godt med litt også. Den største utfordringen, og det du vil tjene mest på vektmessig er jo å stå over desserten da.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-07-06, 18:47   #3
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Hjelp!!Sydenferie i fire uker

Jeg kan egentlig bare signere Lise

Selv var jeg i syden i 2 uker, med fri flyt av mat, is og drikke siden vi hadde all inclusive. Jeg smakte på alt jeg ville (orket egentlig ikke å spise så store måltider i varmen), men spiste også masse salater og grønnsaker - og drakk mye vann og var masse i bevegelse. 4 uker er kanskje litt lenge å ta pause, men mine 2 uker med pause angrer jeg ikke på. Jeg var imidlertid fast bestemt på å starte rett på når jeg skulle hjem igjen. Resultatet for meg var at jeg la på meg 2kg i løpet av de 2 ukene, og har gått ned totalt 5kg i de 2 ukene som er gått etter at jeg kom hjem.

Hvis du bestemmer deg for å kjøre holde lavkarbo i hele, eller deler av ferien vil jeg råde deg til å bytte ut ris, poteter og pasta med salat og grønnsaker. Skulle du få lyst til å sprekke på is eller liknende, er det mye bedre å spise det etter et stort måltid. Til frokost passer jo egg og bacon med feks tomat og agurk.

Lykke til og god tur

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-06, 23:02   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp!!Sydenferie i fire uker

Gode råd fra Melania her !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treng litt hjelp! Gro South Beach 7 11-05-06 22:53
4 uker etter... Agate Spis deg ned i vekt med Skaldeman 17 17-02-06 22:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no