Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Platå?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-06, 09:10   #1
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Platå?

Hei er det noen som har nådd et platå på vektnedgangen her inne? jeg har stått bom fast på 73 nå i ca 2-3 uker,har ikke skjedd før (har hele tiden gått ned i overkant av 1 kg i uken) hvor lang tid tok det før nedgangen fortsatte for dere? jeg spiser akkurat det samme som før,trener hver dag og går tur ca 2 timer for dagen...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:49   #2
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: platå?

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

Hei er det noen som har nådd et platå på vektnedgangen her inne? jeg har stått bom fast på 73 nå i ca 2-3 uker,har ikke skjedd før (har hele tiden gått ned i overkant av 1 kg i uken) hvor lang tid tok det før nedgangen fortsatte for dere? jeg spiser akkurat det samme som før,trener hver dag og går tur ca 2 timer for dagen...


Hei du!!
Jupp...
Jeg har spist likt hele veien..Begynte på 84 kilo, og gikk ned ca 1 kilo i uka, til jeg veide 74...
Der ble jeg stående, og har gjort det i noen uker...6-7 uker faktisk!...

Men så løsna det litt nå sist uke, da veide jeg plutselig 72,8!!....

Så nå håper jeg at jeg er på rett vei!..

Jeg har vel funnet ut, at jeg spiser for lite i løpet av en dag..
Så jeg begynte å spise litt mer..
Om det er en sammenheng der, eller om det er tilfeldig, det vet jeg ikke...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:43   #3
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Sv: platå?

Det er forskjellig. Har hatt platå etter ca 2 uker selv denne gangen. Men det tok ikke så lang tid før det løsnet. Tidligere har jeg hatt platåer på 5-6 uker. Men det kommer som regel i gang igjen.

Gikk ned 5 kg første uken denne gangen, så kroppen hadde sikkert et behov for å stabilisere seg. Vanligvis kan en prøve å øke på matmengden ( litt mer karber), litt mer fett, osv. Mens andre ganger trenger bare kroppen litt tid.

Det er mange som har opplevd det samme her inne. Og som regel hjelper det å være tolmodig og ikke gi opp.

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 16:12   #4
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: platå?

ok,ja for nå har det gått så fort og så mye ned,blir litt deppa når den stopper opp.sånn rett før jul,men er ikke snakk om å gi opp =) takk for svar folkens

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Komme over et platå med Skaldeman Kula Spis deg ned i vekt med Skaldeman 21 25-05-09 13:51
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14
Boka du bare må ha! jankph Lavkarbobøker 6 05-03-06 20:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no