Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kan man spise lavkarbo når man bruker herbalife-shake?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-07, 11:53   #1
lillmerete
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: opppland
Alder: 41
Innlegg: 18
lillmerete er på en erverdig vei

Kan man spise lavkarbo når man bruker herbalife-shake?

Jeg er ikke så inn i alle disse forskjellige greiene, så derfor spørr jeg dere.. Tror kanskje jeg la denne tråden på feil sted men

Når man spiser 2 herbalife shaker om dagen med soyamelk, kan man da spise lavkarbo middag og lunsj? Eller blir det helt kræsj`?

Håper att noen kan svare

lillmerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ala lindberg Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:31   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

Et lite crash er det nok. Herbalife er ikke lavkarbo, men lavkalori og lavfett. Og det er jo ikke MAT. Lindberg er lavkarbo (selv om det ikke er en ketogen diett) og mer fett/kalorier + protein. Du bør velge enten eller.....

Også må jeg innrømme at jeg ikke helt skjønner vitsen .... Du hiver på en måte pengene ut vindu med dette pulveret om du spiser Lindberg/lavkarbo ved siden av. I verste fall skjænner ikke kroppen din hva du driver med og du vil legge på deg.

Det er da mye bedre å spise Lindberg mat hele veier. Du får mer effekt av det enn av 50/50 pulver/Lindberg mat.

Skal du mixe Herbalife med noe bør det være lavkalori/lavfett....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:01   #3
lillmerete
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: opppland
Alder: 41
Innlegg: 18
lillmerete er på en erverdig vei

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

oki, var ikke jeg som lurte, hvis du ser så går jeg på ala Lindberg.

lillmerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ala lindberg Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:58   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

Opprinnelig lagt inn av lillmerete, her.

oki, var ikke jeg som lurte, hvis du ser så går jeg på ala Lindberg.



Jada, jeg at du spiste ala Lindberg, - jeg misforsto bare og trodde det var du selv som kombinerte Herbalife m
ed Lindberg-kost....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 21:24   #5
lillmerete
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: opppland
Alder: 41
Innlegg: 18
lillmerete er på en erverdig vei

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

det var nok bare ett spørsmål fra ei jeg kjenner som bruker herbalife shaken.. Selv sliter jeg meg igjenom lindberg, sitter så fat i hva jeg kan og burde spise

lillmerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ala lindberg Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 03:53   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

Opprinnelig lagt inn av lillmerete, her.

Selv sliter jeg meg igjenom lindberg, sitter så fat i hva jeg kan og burde spise

Har du boka? Dersom du ikke har den, så anbefaler jeg deg å kjøpe en, og les den godt og selvfølgelig er det bare å spørre oss om du lurer også

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 11:43   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

:Gode råd for Lindberg-kosthold finner du også her på siden;

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:50   #8
lillmerete
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: opppland
Alder: 41
Innlegg: 18
lillmerete er på en erverdig vei

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

da får jeg nok kjøpe boka så fort jeg skal til byen

Å så skal jeg kikke på de linkene,takk for hjelpen.. kan hende ting går litt lettere nå

lillmerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ala lindberg Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 11:27   #9
Camilla M
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 12
Camilla M er på en erverdig vei

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

..... og andre raser ned 40 kg++ med Herbalife og steinalderkost.
Masse energi og stålhelse har jeg også fått...

Camilla M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkosthold. Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:19   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

Opprinnelig lagt inn av Camilla M, her.

..... og andre raser ned 40 kg++ med Herbalife og steinalderkost.
Masse energi og stålhelse har jeg også fått...

Men det var jo flott.

Det var en Herbalife distributør her inne som fortalte at det er ca. 20 karber i en shake. Ut fra det er det ikke lett å kombinere med tradisjonell lavkarbo. Hvordan blir det med Steinalder dietten som ligger så lavt iki karber da ?

Eller har de andre produkter nå enn før ?

Men uansett er Herbalife pulver og ikke mat. Og her inne anbefaler vi IKKE pulver - eller shaker - som måltidserstatning. (Med et eneste unntak og det er Eurodiett foreskrevet av lege. Men selv den går man kun på en meget avgrenset periode før en gå over til Lindberg kosthold.). Ellers er det også OK med proteinshake som tilskudd om man trener mye og har behov for rask påfylling av proteiner og ikke får det man trenger gjennom maten


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 15:11   #11
Camilla M
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 12
Camilla M er på en erverdig vei

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Men det var jo flott.

Det var en Herbalife distributør her inne som fortalte at det er ca. 20 karber i en shake. Ut fra det er det ikke lett å kombinere med tradisjonell lavkarbo. Hvordan blir det med Steinalder dietten som ligger så lavt iki karber da ?

Eller har de andre produkter nå enn før ?

Men uansett er Herbalife pulver og ikke mat. Og her inne anbefaler vi IKKE pulver - eller shaker - som måltidserstatning. (Med et eneste unntak og det er Eurodiett foreskrevet av lege. Men selv den går man kun på en meget avgrenset periode før en gå over til Lindberg kosthold.). Ellers er det også OK med proteinshake som tilskudd om man trener mye og har behov for rask påfylling av proteiner og ikke får det man trenger gjennom maten

Jeg har ikke anbefalt noen her inne shaker, men for meg har det vært gull. Rett og slett fordi det inneholder mye vitaminer, mineraler og aminosyrer. Jeg har aldri likt frokost, selv ikke når jeg får den servert ( altså at mannen lager den) så for meg fungerer shaken glimrende om morgningen. Den er lett opptagelig og er cellulær ernæring slik at man kan nyttigjøre seg den raskt.

Ja, den er i pulver format, men det er suppeposer, sauseposer også, da foretrekker jeg heller pulver som gjør noe bra for kroppen enn ting som bare blir vomfyll. ( jeg påstår ikke at alle her inne bruker suppeposer , altså )

Shaken er vel det eneste vi spiser som er ferdig laget, og den kombinert med sunn ren mat har gitt meg livet mitt tilbake.

Hender vi blander en skje cocosa i shaken for å få mer fett.

Camilla M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkosthold. Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 20:38   #12
Elunah
Nytt Medlem
 
Elunah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 41
Innlegg: 1
Elunah er på en erverdig vei

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

Jeg også har gått på Herbalife i en måned eller to nå, og synes det passer perfekt inn i min hverdag med en til to shaker on dagen, kombinert med lavkarbokosthold ellers. Jeg håper at det gir resultater også, det kryper sakte men sikkert nedover ihvertfall

Jeg bruker for øvrig også vann å blande ut med og da inneholder en shake 8,75 g karbohydrat..er det alt for mye et par ganger om dagen?

Elunah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 22:03   #13
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

Opprinnelig lagt inn av Elunah, her.

Jeg også har gått på Herbalife i en måned eller to nå, og synes det passer perfekt inn i min hverdag med en til to shaker on dagen, kombinert med lavkarbokosthold ellers. Jeg håper at det gir resultater også, det kryper sakte men sikkert nedover ihvertfall

Jeg bruker for øvrig også vann å blande ut med og da inneholder en shake 8,75 g karbohydrat..er det alt for mye et par ganger om dagen?

I og med at du kjører en egenkomponert diett så er det jo du som bestemmer hvor mye karbohydrater du skal ha i deg hver dag.
Lavkarbo er et samlebegrep på karboredusterte kosthold fra tilnærmet null til 150 kh pr dag. Jeg har aldri sett noen innholdsfortegnelse på Herbalifes produkter så jeg har ikke noen formening om hvor kh kommer fra i de ulike pulvershakene. Som nevn over så er Herbalife en lavkalori lavfett diett og lavkarbo er lav karbo høy fett så det er ikke en ideell kombinasjon. Så dersom intensjonen er et lavkarbo kosthold ville jeg anbefale deg å droppe shaken.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 22:10   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

arnakristin: Lavkarbo trenger ikke være høyfett

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 14:52   #15
Happiness
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ski
Innlegg: 155
Happiness er på en erverdig vei

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

arnakristin: Lavkarbo trenger ikke være høyfett

Men får man ikke bedre resultater om man spiser en del fett?

Happiness er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 15:45   #16
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?

Opprinnelig lagt inn av Happiness, her.

Men får man ikke bedre resultater om man spiser en del fett?

Hvis man samtidig er lav på karbohydrater så Men å spise 100 gram karbohydrater om dagen (som jo er lavkarbo) og samtidig spise mengder med fett.. er en dårlig ide

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 23:50   #17
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Kan man spise lavkarbo når man bruker herbalife-shake?

En bekjent av meg drikker flere Herbalife-shaker (Formula 1) om dagen i tillegg til steinalderkosthold og sier hun er i konstant ketose. Dette har hun gjort i flere år. I shakene tilsettes egg og olje (Cocosa, Udo's Choice e.l) for å øke fett/proteininnholdet.

Det finnes også proteinshaker fra Herbalife, disse vet jeg ikke karboinnholdet i. (orker ikke lete akkurat nå) Vurderer å ha litt Herbalife stående for variasjonens skyld. Dette er gode, rene produkter som til og med kan brukes til babyer (som ikke får morsmelk eller tåler morsmelkerstatninger).

Håper det var ok at jeg fisker opp gammel tråd, lette etter Herbalife-info.

__________________


Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 16:53   #18
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: Kan man spise lavkarbo når man bruker herbalife-shake?

Jeg prøvde en gang å blande shake med et proteinpulver med 0 karber, og 50/50 med fløte/vann istedenfor melk. Regnet ut den gangen at det ikke ble særlig mye karber da. Hadde nemlig endel herbalife stående i skapet.
Men nå pleier jeg å ta en eggemelk til frokost istedenfor shake.

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken lavkarbo-oppskrift bruker du mest? Jabba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 24 28-05-11 19:25
Herbalife! Millsi Andre dietter 21 19-01-11 22:25
Herbalife og annet pulvertull Bee Generell diskusjon 72 25-10-09 12:40
Herbalife? medas Dr Lindbergs 8 11-07-08 13:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no