Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Herbalife?

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-08, 21:11   #1
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Herbalife?

Nå har jeg gått på ketolyse siden jul, men tenker å gå over på Fedon. Før jeg starta med ketolyse brukte jeg alltid å starte dagen med en herbalifeshake, men spiste vanlig mat resten av dagen. Er det mulig å kompinere den ene shaken med fedon, eller er det helt på viotta? Mener jeg leste et eller annet om det her inne, men finner det ikke igjen. Vet at shaker ikke er helt det store, men jeg synes rett og slett frokost er et vanskelig måltid.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 09-03-08, 21:13   #2
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife?

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Nå har jeg gått på ketolyse siden jul, men tenker å gå over på Fedon. Før jeg starta med ketolyse brukte jeg alltid å starte dagen med en herbalifeshake, men spiste vanlig mat resten av dagen. Er det mulig å kompinere den ene shaken med fedon, eller er det helt på viotta? Mener jeg leste et eller annet om det her inne, men finner det ikke igjen. Vet at shaker ikke er helt det store, men jeg synes rett og slett frokost er et vanskelig måltid.

Spis mat!
IKKE pulver, barer eller shaker!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
Gammel 09-03-08, 21:22   #3
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 44
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Herbalife?

smoothie er jo fint til frokost

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo
Gammel 09-03-08, 22:08   #4
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Herbalife?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine, her.

smoothie er jo fint til frokost

Det er sant. Får kjøpe inn litt frosne bær. Takk for svar

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 09-03-08, 22:14   #5
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 44
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Herbalife?

Trenger ikke gjøre det så dyrt, kjøp litt frukt kutt opp å putt i frysern. Det har jeg gjort, laga i sted for hele neste uke Billig som bare det blir det også

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo
Gammel 20-06-08, 23:11   #6
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Herbalife?

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Nå har jeg gått på ketolyse siden jul, men tenker å gå over på Fedon. Før jeg starta med ketolyse brukte jeg alltid å starte dagen med en herbalifeshake, men spiste vanlig mat resten av dagen. Er det mulig å kompinere den ene shaken med fedon, eller er det helt på viotta? Mener jeg leste et eller annet om det her inne, men finner det ikke igjen. Vet at shaker ikke er helt det store, men jeg synes rett og slett frokost er et vanskelig måltid.

Hei!
herbalife shaker er ypperlig det(1 om dagen) Jeg pleier tilsette litt olje/fett i min(cocosa, udos etc..), noen ganger har jeg litt rismelk i også(tåler ikke kumelk).
Det er grei frokost det Jeg har ikke så mye matlyst om morgenen, så det er fin start. Så etter et par timer er jeg klar for noe mat

Ser det er lenge siden innlegget, men svarer for det. kanskje andre også lurer og det kommer jo stadig nye inn

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw
Gammel 23-06-08, 15:36   #7
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Herbalife?

Ja, har brukt den herbalifeshaken med mindre karber. Utrolig synd at den ble trukket tilbake, for nå er jeg tilbake på ketolyse og da blir det altfor mye karber i en vanlig shake.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 23-06-08, 16:41   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife?

Herbalife har fått så dårlig rykte, sikkert pga. innpåslitne idiot-selgere (har vært ute for noen sånne). Men nå synes jeg de har skjerpet seg. Uansett; jeg er selvsagt for at man skal spise naturlig mat, men faktisk er det bedre å ty til en shake av og til enn å sprekke, så jeg sier ikke at man konsekvent skal holde seg unna. Jeg liker smaken også, og tenkte faktisk å kjøpe noen shaker av min tante, som er blitt distributør. Barer har de også fått nå, de er veldig gode men sikkert litt vel karborike.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 11-07-08, 13:45   #9
Multi
Medlem
 
Multi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 53
Innlegg: 116
Multi er ny på veien

Sv: Herbalife?

Jeg lager smoothie med Herbalife i jeg:
Et par never frosne jordbær, 1 dl appelsinjus (eller sojamelk), litt vann og to ss Vanilje HL. Funker perfekt til forkost. Og det er jo mat det også. For tunkvint for meg å i tillegg steke egg for å få i meg nok proteiner.

Funker også perfekt etter trening på kvelden. Resten av dagen spiser jeg mat.
FUnker supert for meg, Plages ikke av innpåslitne eselger, og min kontakt har kjempekompetanse

__________________


Multi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Herbalife ... Trenger noen argumenter Maz Generell diskusjon 19 14-03-11 20:40
Herbalife! Millsi Andre dietter 21 19-01-11 22:25
Kan man spise lavkarbo når man bruker herbalife-shake? lillmerete Generell diskusjon 17 29-03-10 16:53
Cell-u-loss Marilyn Ketolysekuren 13 13-01-08 21:06
Ny og usikker Imp Spørsmål og svar 48 23-10-06 12:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no