Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-03-14, 09:56   #1
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

I 7 år har jeg levd på lavkarbo, uten å gått ned et gram.

Jeg lager knekkebrød og bruker denne oppskriften:
2 dl mandelmel
1 dl solsikkefrø
1dl linfrø
1dl sesamfrø
1ts husk
Vann.

Jeg deler den opp i ruter på ca 3x3cm. Da jeg startet opp med disse, spiste jeg én til frokost, og en til lunsj, når jeg husker å spise det. Hadde kun på meierismør og Jarlsbergost. Gikk ikke ned noe. Nå har jeg kuttet ut begge deler, og erstattet pålegget og smøret med avokado, salt og pepper.

Til middag spiser jeg entrecot (200g) Tidligere laget jeg bernaise saus fra bunden av, men har nå også kuttet ut det, igjen for å se om jeg klarer å gå ned noe. Alt står helt stille!

I løpet av de 7 årene har jeg hatt noen få dager, der jeg har blitt møkkalei og spist noen få pommesfrittes til biffen, og en sjokolade til lørdagskosen.

Jeg drakk tidligere kaffe med fløte. Nå er også fløten kuttet ut. Nå er der en kopp kaffe pr dag, te uten sukker og vann.

Etter å ha levd på "slanker´n" i sikkert 40 år, aner jeg ikke nå hva som er normale posjoner. Derfor ber jeg om hjelp. Hva er normalt (LCHF) å spise av posjoner?

Jeg har også vært to mnd i ketose uten å gått ned en eneste cm noe sted. :-(

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 10:12   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Det høres for meg ut som om du spiser veldig lite, og lite variert. Og ingen grønnsaker? Stemmer det?

Fatter ikke vor du får energien fra med et slikt kosthold, det finnes jo knapt fett! Hvor stor er du da? Kan det være at kroppen har funnet sin idealvekt uavhengig av hva hodet ditt synes?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 10:24   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Hvis alt du spiser er to mikroskopiske knekkebrød med litt pålegg + 200 g kjøtt om dagen så er nok forbrenningen din helt skakk-kjørt.

Hvor lang og tung er du?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 10:40   #4
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Jeg er 160 høy og veier 95kilo. Energi. Tja... Jeg har jo litt da, ingen "friskus" akkurat men jeg har litt energi. Jeg går turer hver dag og er i farta, men eier ikke matlyst. Det er også derfor jeg spør om hjelp.

Det stemmer at jeg ikke spiser grønnsaker- eller lite grønnsaker. En og annen brokoli en gang i mellom Idag skal jeg faktisk ha kokt blomkål med stekt bacon til. Ungene får hvit saus basert på johannesbrødkjærner.

Jeg er helt sikker på at forbrenningen min, har gått over på de evige jaktmarker. Etter hver legebesøk hos legen, fokuserer han på at jeg er tjukk og at jeg å spise mindre. Jeg har hele tiden forsøkt å si jeg spiser lite, men han mener at pga vekten min, spiser jeg for mye. De første gangene var jeg ikke enig, men når vektnedgangen uteblir, så kryper disse tankene hans inn under huden på meg også.

Nå har jeg vært flink og spist et kokt egg med en boks makrell i tomat.

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 11:07   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Har du prøvd å spise mer? Et tåpelig spørsmål sikkert, men... Mer fett? For å tenne det mange her inne kaller "fettbålet"? Om jeg skjønner deg rett er du ikke spesielt glad i grønnsaker - har du prøvd Skaldemann? Han spiser vel omtrent bare kjøtt og fett, men har graderte "menyer" for hvor mye man skal gå ned. Det er en egen Skaldeman-del her inne, se litt på den om du tror det kan være noe.

Lykke til!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 11:16   #6
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Jeg har kanskje spist litt mer og jeg har vel prøvd alt som er av dietter. Jeg har ikke noe imot å spise grønnsaker.
Det jeg trenger er noen råd for hva som er normalt å spise. Jeg er helt helt skakkjørt.

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 11:18   #7
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Jeg mistenker at du har gått på sparebluss lenge på grunn av for lite mat. Jeg ville ha fokusert på å spise mer mat av den rette sorten. Naturlig fett kjøtt, fisk, egg m.m. Helst ikke meieriprodukter i større mengder. Gjerne erstatte knekkebrødene en periode med f.eks en salat med mye kjøtt og egg til. Skaldeman som TrillTrall tipser om kan være et alternativ, han har jo gode resultater å vise til. Mne først og fremst, sørg for å få i deg nok mat slik at kroppen får den energien den trenger!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 11:26   #8
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Ja jeg vet. Men hva er "nok" mat? Det er sikkert et helt elementært og naivt spørsmål, men som jeg sa innledningsvis. Jeg har rota med maten i snart 40 år så jeg har ikke peil lenger. Om jeg spiser Skalmand eller lavkarbo, er egentlig det samme for meg Jeg føler vel selv at skalmand blir litt ensformig og jeg er redd jeg ender opp med å mangle vitaminer og slike ting.

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 11:48   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Hei.

Det jeg tror du trenger er å sette deg opp en menyplan. Med faste spisetider og klargjorte måltider. Som regel er det nok å spise når man er sulten og spise seg mett, men jeg tror kroppen din trenger faste rutiner.

Så virker det som du spiser for lite næring. Med å lage seg en plan og følge den vil du etter hvert lære kroppen å ta til seg mat, kanskje lære den å kjenne forskjell på mett og sulten.

Mitt beste tips er å dele opp og veie varierte grønnsaker og ha i bokser i kjøleskapet.(klargjøres kvelden før)
La oss si at det skal tilsvare 12 karbohydrater pr. dag. Så spiser du av dette i løpet av dagen.

Frokost: Kanskje lage en eggepannekake av 2 egg, 2ss fløte som vispes sammen og stekes i en ss smør.
Legge på noe av grønnsakene, kokt skinke eller annet rent pålegg du liker. Dryss gjerne på litt tørka gressløk eller persille.

Lunch: Lage en salat med mørke salatblader, litt tomat, løk.. Ostebiter (50g?) kyllingbiter (100g?) og 2-3-4 ss olivenolje på.

Middag: Brokkoli/blomkål osv kan du bruke til middagen, gjerne sammen med 150 g. kjøtt/fisk/fugl.
Smør på varme grønnsaker ( 2-3ss) er nydelig.

Og har du igjen mer grønnsaker, så knasker du det utover ettermiddagen og kvelden.

Drikk masse vann, og få i deg vitaminer i tillegg. ( Jeg bruker Ketolyse sine)

Så er det å variere etter hvert, slik at man ikke blir matlei.

I signaturen min ligger det lenker til oppskrifter jeg bruker (ketogene) m/bilder. Kanskje du finner noe som kan friste der?
Og viss du går inn i journalen min, det første innlegget så finner du ukesplaner jeg brukte i starten da jeg begynte på Ketolysekuren.


Forslagene jeg kommer med er på ketogen diett og er mat jeg spiser som min daglige kost 

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 11:52   #10
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Tusen takk.

Jeg kan fint leve på dette i noen uker jeg. Da vil kroppen kanskje få litt fart på seg.

Eneste jeg ikke kommer til å spise er kokt skinke. Jeg leste nemlig på etiketten hva den inneholdt. Huff. Vi blir så lurt av matvarebransjen.

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 11:56   #11
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Er inne å ser på alle de spennende oppskriftene dine nå. Tusen takk

En annen ting Jeg får alltid vondt i hodet NÅR jeg har spist, aldri før. Hvorfor er det slik?

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 12:09   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Det viktigste er å spise det man liker og å variere smakene, slik at man ikke går lei.
Gjerne bruke middagsrester til både frokost og lunch

Hvorfor du får vondt i hodet etter du har spist aner jeg ikke.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 12:30   #13
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei
Cool

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Nå koser jeg meg med oppskriftene du viste meg. Eggemelk er laget og skal nytes. I morgen tenkte jeg å forsøke micropannekaker, men jeg så nå det sto micro. De må lages i micrøbølgeovn de kanskje? Det har jeg ikke.

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 12:37   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Opprinnelig lagt inn av monam, her.

Nå koser jeg meg med oppskriftene du viste meg. Eggemelk er laget og skal nytes. I morgen tenkte jeg å forsøke micropannekaker, men jeg så nå det sto micro. De må lages i micrøbølgeovn de kanskje? Det har jeg ikke.

Eggemelk er godt

Neida, du kan steke pannekakene i stekepanna også

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 12:44   #15
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Flott. Tusen takk. Da gleder jeg meg til å sette igang. :-)

Takk for mange gode innspille og gode råd. Når kan jeg forvente å se noe som helst fremgang?

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 12:51   #16
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Det er vanskelig å si. Og siden kroppen di er litt mer "på bærtur" enn vanlig, så tror jeg du bare skal fokusere på å få til et regelmessig godt kosthold, lage deg nye vaner og trø heller på vekta igjen om 3-4 uker.
Ikke tenk slankekur nå i starten, men at du skal få kroppen i gang igjen

Bruk tiden på å finne oppskrifter, lage planer, gå en halvtimes tur om dagen, og bare nyt å lage nye vaner

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 13:16   #17
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Opprinnelig lagt inn av monam, her.

Tusen takk.

Jeg kan fint leve på dette i noen uker jeg. Da vil kroppen kanskje få litt fart på seg.

Eneste jeg ikke kommer til å spise er kokt skinke. Jeg leste nemlig på etiketten hva den inneholdt. Huff. Vi blir så lurt av matvarebransjen.

Samme her. Jeg elsker roastbiff, den er ganske ren, men skinke?! Aldri i verden. Vanlig kokt skinke inneholder 10-13 tilsetningsstoffer! Jeg vet at noen av dem er naturlige, men det hjelper ikke - så lenge jeg kan holder jeg meg unna denslags. Det er ikke i nærheten av å kunne kalles "rent kjøtt".

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 18:09   #18
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Samme her. Jeg elsker roastbiff, den er ganske ren, men skinke?! Aldri i verden. Vanlig kokt skinke inneholder 10-13 tilsetningsstoffer! Jeg vet at noen av dem er naturlige, men det hjelper ikke - så lenge jeg kan holder jeg meg unna denslags. Det er ikke i nærheten av å kunne kalles "rent kjøtt".

Følte at jg manglet en Liker knapp her nå.

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-14, 13:23   #19
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Fra igår har jeg spist en god del mer.
Frokost begge dager 1 kokt egg med makrell i tomat.
Lunsj idag, stekt grønnsaksblanding.
Siden været i dag er så surt, blir middagen thaisuppe med oksesener. (kjøpt i innvandrerbutikk)

Dt jeg oppdager nå, er at jeg blir så sulten!!!! Føler at jeg er sulten hele tiden.

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-14, 13:43   #20
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Opprinnelig lagt inn av monam, her.

Fra igår har jeg spist en god del mer.
Frokost begge dager 1 kokt egg med makrell i tomat.
Lunsj idag, stekt grønnsaksblanding.
Siden været i dag er så surt, blir middagen thaisuppe med oksesener. (kjøpt i innvandrerbutikk)

Dt jeg oppdager nå, er at jeg blir så sulten!!!! Føler at jeg er sulten hele tiden.

Du spiser for lite

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-14, 13:48   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Du spiser for lite


Proteiner til alle måltider, grønnsaker til alle måltider.
Om du syns det er vanskelig å måle opp, bruk håndflatetrikset. 1 håndflatestr. protein (f.eks kyllingfilet, biff, et par egg e.l) på tallerkenen og dobbelt mengde grønnsaker.

Og at du blir sulten når du spier mer er et bra twegn, da setter forbrenninga i gang Spis selv om du føler det ikke er "riktig" tidsmessig. Om noen dager er du innkjørt og da regulerer det seg selv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-03-14, 14:00   #22
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Flott og takk for at dere svarer.

Jeg kjenner dog jeg blir kjempefrustrert her nå. Jeg synes jeg spiser masse nå, og ennå er det for lite. Men ikke bry dere om at jeg blir frustrert. Ingen frustrasjon, ingen endring. Siden jeg har microspist i mange ti-år har jeg som tidligere ikke peiling på hvor store porsjoner jeg skal spise. Så takk for at dere påpeker det til meg

Jeg er superglad.

Forresten Hvor viktig er det å spise proteiner til alle måltider? Kan jeg klare meg med feks grønnsaker og kokosmelk når jeg nå skal lage suppen min?

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-14, 14:04   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Det er proteinene som metter. Og som gjør at du ikke mister muskler, men fett (husk at muskelmasse øker forbrenninga så jo mer muskler jo mer forbrenner man).
Du trenger ikke øke alt på en gang, men ta det gradvis.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-03-14, 14:21   #24
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Kroppen din er"utrygg"den får for lite "drivstoff" å tviholder på alt den har! Gi den nok og riktig næring, så vil du etterhvert gå ned i vekt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-14, 14:26   #25
monam
Medlem
 
monam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 68
monam er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Ja den er nok utrygg. Jeg skal forsøke å få i meg nok, hva nå "nok" måtte være.

__________________


monam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fysen på mat, er det normalt og kan jeg spise mer? christinal Spørsmål og svar 4 14-02-11 21:17
Mange som ikke har et normalt forhold til mat? Namba Fysisk og mental helse 28 20-06-10 20:16
Hva kan jeg spise og ikke? -MitchHedberg- Ketolysekuren 2 23-02-10 01:08
Hva kan jeg spise og ikke? Mom81 Spørsmål og svar 10 27-08-09 06:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no