Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hodepine (Sluttet med pepsi max)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-09, 11:19   #26
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Hodepine (Sluttet med pepsi max)

Opprinnelig lagt inn av smil!, her.

kan det være pga bråslutt på pepsimax drikkinga som gir meg denne grusomme hodepinen! dt er ingenting som hjelper!! tok to ibux istad uten hell..
jeg er en stoooorrrr brusdrikker... og igår midt på dagen sluttet jeg!! (litt stolt av det ..) men kan det være omtrent som abstinenser dette her???
noen andre som har opplevd det? gir det seg etter kort tid??

Det er nok abstinenser/avgiftning, ja. Jeg får det sånn hver gang()
jeg skal slanke meg og slutter med sjokolade/pepsikjøret. Det gir seg!!!

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 11:20   #27
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine (Sluttet med pepsi max)

Opprinnelig lagt inn av smil!, her.

men nå må jeg bare klare dette... håper jeg da...

SELVFØLGELIG klarer du det!!!
Trøst deg med at du er over det verste

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 11:25   #28
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hodepine (Sluttet med pepsi max)

Jeg sluttet også plutselig en dag. Visste fra tidligere forsøk om hodepinen, men det gikk ganske bra denne gangen. Veldig lenge siden jeg har drukket mer enn 7 -8 dl pr dag, så det kan være derfor også. I hvert fall veldig deilig å være kvitt dette suget. Tenker faktisk ikke på det en gang lenger.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 12:56   #29
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine (Sluttet med pepsi max)

Har du forsøkt å drikke grønn te? Det skal virke litt som detox på kroppen og rense ut skadelige stoffer.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 14:52   #30
ThomasWH
Nytt Medlem
 
ThomasWH sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 9
ThomasWH er på en erverdig vei

Sv: Hodepine (Sluttet med pepsi max)

Hey folkens.. Mitt første innlegg her og greier! Får kjøre introduksjon i en annen del av forumet eller noe sånt..

Det jeg vil si i denne saken er jævlig enkelt og kort: IKKE få i dere noe med aspartam, splenda eller andre lignende skadelige kunstige-sukkerstoffer!!!

Jeg var selv Maxoholiker i 10 år, men fra og med i år er det altså SLUTT. Jeg har så mange plager at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne engang.. Men jeg TVILER på at Pepsi Max (som forøvrig ikke er mer skadelig enn Coca-Cola Zero eller noen andre brusdrikker med kunstig sukker! - de er alle like jævlige!) gjør meg bedre. Tvert i mot.

Se på det som røyk: Det er farlig. Veldig farlig.

Mvh.
Thomas

ThomasWH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ønsker hjelp med LavKarbo-diett Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 15:05   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine (Sluttet med pepsi max)

Opprinnelig lagt inn av ThomasWH, her.

Se på det som røyk: Det er farlig. Veldig farlig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sluttet med kaffe og mistet fullstendig lysten til søtt! Eva Generell ernæringsdebatt 24 25-02-14 18:46
Fase 2, sluttet å gå ned i vekt Petit Fleur Eurodiett 3 25-10-08 00:41
Jeg har sluttet å skeie ut ... Solis Generell diskusjon 9 18-09-07 16:33
Hodepine Huldr Fysisk og mental helse 9 21-05-07 02:59
Sluttet med ferdig blandet shaker? Engmar Lavkarbo generelt 4 25-08-06 21:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no