Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-13, 23:11   #20251
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hvor kan/skal man evt få nedsatt følelse i huden? Er det generelt eller på "faste" steder? Har "nummen" følelse i ansiktet og har hatt det av og på ganske lenge nå.
Som om man har vært bedøvd hos tannlegen feks

Kroppen er delt inn i nervesoner. Du kan jo sjekke om du har nummenhet i en av disse? Jeg vet at noen ganger bryter ikke herpesviruset ut som sår (stort sett alle har herpesvirus liggende latent) og da kan det hende at nerver blir numne istedet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-06-13, 00:21   #20252
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

For min del er det over hele. Kan brenne meg uten å merke det før det lukter brent kjøtt f.eks... Men ka hende deg bare er områder også.
Men jeg tenker nerve i klem i nakken kanskje?

Vel ja, jeg har nok muskler i ryggen som trøbler, men trode ikke de gikk i ansiktet? gudene vet, jeg må til kiro snart.

Takk skal du ha!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 14-06-13, 00:23   #20253
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kroppen er delt inn i nervesoner. Du kan jo sjekke om du har nummenhet i en av disse? Jeg vet at noen ganger bryter ikke herpesviruset ut som sår (stort sett alle har herpesvirus liggende latent) og da kan det hende at nerver blir numne istedet.

ja jeg bør snakke med legen, men er som sagt sååå stiv i ryggen, så muligens noe kommer derfra eller sånnt

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 14-06-13, 01:34   #20254
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

ja jeg bør snakke med legen, men er som sagt sååå stiv i ryggen, så muligens noe kommer derfra eller sånnt

Ja, ta en tur til kiro'n Lava.
Første gangen jeg var hos kiro'n for 30-35 år siden, pga nakken, så spurte han meg om jeg var mye plaget med bihulene. Og ja det var jeg. Det kommer du ikke til å være etter dette sa han og røska godt opp i flere nakkevirvler...

Så, ja enkelte nerver går nok ut i ansiktet og, tenker jeg.

Uansett ikke gå for lenge med det.

Jeg sliter med nerver nedover på utsiden av venstrebenet som jeg må gå med når jeg kommer hjem

Lykke til, Lava

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 14-06-13, 01:41   #20255
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Ja, ta en tur til kiro'n Lava.
Første gangen jeg var hos kiro'n for 30-35 år siden, pga nakken, så spurte han meg om jeg var mye plaget med bihulene. Og ja det var jeg. Det kommer du ikke til å være etter dette sa han og røska godt opp i flere nakkevirvler...

Så, ja enkelte nerver går nok ut i ansiktet og, tenker jeg.

Uansett ikke gå for lenge med det.

Jeg sliter med nerver nedover på utsiden av venstrebenet som jeg må gå med når jeg kommer hjem

Lykke til, Lava

Jeg bør gå 2 ganger i året, det er nok 2-3 år siden sist...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 14-06-13, 10:28   #20256
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har erfaringer med utetepper ?
Tar det en evighet før de tørker etter regnvær etc....

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 14-06-13, 20:31   #20257
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sjokoladekaka fra funksjonell mat: Merker man mye til sukrinsmaken?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 14-06-13, 20:33   #20258
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Sjokoladekaka fra funksjonell mat: Merker man mye til sukrinsmaken?

Ingenting. Under et "normalt" inntak. Og jeg er veldig følsom på sukrinsmak.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 14-06-13, 20:47   #20259
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ingenting. Under et "normalt" inntak. Og jeg er veldig følsom på sukrinsmak.

Flott, for jeg orker ikke sukrinsmak. Da får det bli den på meg og svigerfar når poden skal feires

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 14-06-13, 20:51   #20260
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Sjokoladekaka fra funksjonell mat: Merker man mye til sukrinsmaken?

Nei. Jeg har servert den til høykarbere uten at de merket noe. -Før jeg sa det. Men da fikk jeg bare svaret at den funka jo veldig bra.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 14-06-13, 22:12   #20261
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Sjokoladekaka fra funksjonell mat: Merker man mye til sukrinsmaken?

Merker ingen sukrinsmak jeg heller.
Jeg steker den endel kortere enn det står på pakken, da blir den veldig god og fuktig. Hos meg blir den tørr og ikke så god når jeg steker den så lenge den skal steke.
Veldig god med vaniljekrem på

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 14-06-13, 23:16   #20262
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Nei. Jeg har servert den til høykarbere uten at de merket noe. -Før jeg sa det. Men da fikk jeg bare svaret at den funka jo veldig bra.

Da sier du ingenting neste gang

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-06-13, 14:49   #20263
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg sliter fremdeles med mye skyldfølelse fordi podene har ms og asperger.

Ms er ikke arvelig, men jeg kunne ha spist sunnere med blant annet mer d-vit og jeg kunne ha sørget for å få mer sol på kroppen.

Asperger er arvelig, men jeg vet ikke om noen i familien som har det og har derfor ikke vurdert det. Jeg har lenge kjempet for at poden skulle bli utredet, men det tok altså 16 år. Gjorde jeg for liten innsats da han var liten? Hva skulle jeg ha gjort annerledes?

Kan noen fortelle meg når skyldfølelsen går over? Jeg tenker hele tiden at HVIS jeg hadde vært mer observant og pågående så kunne begge to fått hjelp leeeeenge før de fikk det. Det går faktisk ikke EN dag uten at jeg har en sorgtung time med gråt og dårlig samvittighet overfor mine "søte små"...

De av dere som har barn som sliter, når går skyldfølelsen over?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-06-13, 15:50   #20264
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Noen som har erfaringer med utetepper ?
Tar det en evighet før de tørker etter regnvær etc....

De tørker fort

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 16-06-13, 16:21   #20265
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg sliter fremdeles med mye skyldfølelse fordi podene har ms og asperger.

Sorgprosess, skyldfølelse, sykdom, å være pårørende, og relatert bearbeiding/mestring er temaer man kan finne en psykolog/samtaleterapeut med spesialisering innenfor.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 16-06-13, 17:06   #20266
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Får ikke bestemt meg i valget mellom ipad mini og ipad 2.. Hva skal jeg velge? Ser jo ut til at eneste forskjellen er størrelsen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 16-06-13, 17:08   #20267
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Får ikke bestemt meg i valget mellom ipad mini og ipad 2.. Hva skal jeg velge? Ser jo ut til at eneste forskjellen er størrelsen.

Velg etter størrelsen du vil ha og hva du kommer til å bruke den til? Noen bruker den jo som en pc, andre som en "notatbok" i veska..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-06-13, 17:11   #20268
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Velg etter størrelsen du vil ha og hva du kommer til å bruke den til? Noen bruker den jo som en pc, andre som en "notatbok" i veska..

Det har falt meg inn ja. Lurte på om noen mente den ene var bedre enn den andre.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 16-06-13, 17:13   #20269
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg sliter fremdeles med mye skyldfølelse fordi podene har ms og asperger.

Ms er ikke arvelig, men jeg kunne ha spist sunnere med blant annet mer d-vit og jeg kunne ha sørget for å få mer sol på kroppen.

Asperger er arvelig, men jeg vet ikke om noen i familien som har det og har derfor ikke vurdert det. Jeg har lenge kjempet for at poden skulle bli utredet, men det tok altså 16 år. Gjorde jeg for liten innsats da han var liten? Hva skulle jeg ha gjort annerledes?

Kan noen fortelle meg når skyldfølelsen går over? Jeg tenker hele tiden at HVIS jeg hadde vært mer observant og pågående så kunne begge to fått hjelp leeeeenge før de fikk det. Det går faktisk ikke EN dag uten at jeg har en sorgtung time med gråt og dårlig samvittighet overfor mine "søte små"...

De av dere som har barn som sliter, når går skyldfølelsen over?

Jeg har en jente på nå snart 21 år, hu har ADHD nok så "preget" av det.
Hu fikk diagnosen når hu var rundt 9 år.
Det var en lang og tøff kamp, spesielt mot skolen.
De så jo at jenta ikke fungerte, men siden hu er så intelligent så mente skolen
det ikke kunne være noe.

Det med skyldfølelse er litt blandet, den er nesten borte.

Det er verre med bekymringen generelt. Den blir bare verre

Hu sliter sosialt, med å huske å dusje og dårlig orden på ting.

Hu klarer seg utrolig godt faglig på universitetet, og føler selv hu har det
veldig godt.

Men jeg tror vi mødre legger alt på våre skuldrer uansett om vi ikke bør.
En gang mor alltid mor.

Ta tiden til hjelp, jeg husker ikke hvor lenge jeg satt med skyldfølesele.
Men det forsvinner ikke over natten, går litt mer gradvis.
Å det merker en ikke med det samme.

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 16-06-13, 17:24   #20270
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det har falt meg inn ja. Lurte på om noen mente den ene var bedre enn den andre.

Jajo, beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet Nei, jeg har nok ingen formening av det, siden epleprodukter ikke kommer i hus her

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-06-13, 17:34   #20271
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jajo, beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet Nei, jeg har nok ingen formening av det, siden epleprodukter ikke kommer i hus her

Hehe, det har jeg sagt alltid også, men tilbud er tilbud.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 16-06-13, 17:50   #20272
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanutten: støttegruppe/bearbeidingsgruppe/pårørendegruppe er fint til sånt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 16-06-13, 17:56   #20273
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kanutten: støttegruppe/bearbeidingsgruppe/pårørendegruppe er fint til sånt.

Støttegrupper for ms er stort sett dem som har ms selv. Jeg vet ikke hvor mange jeg har ringt og snakket med bare for å få litt mer info og pårørendeerfaring. Det er IKKE vanlig å få ms som barn.

Når det gjelder aspergern er jeg litt roligere, kanskje mer sint overfor skolen for at de ikke gjorde noe.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-06-13, 18:15   #20274
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Støttegrupper for ms er stort sett dem som har ms selv. Jeg vet ikke hvor mange jeg har ringt og snakket med bare for å få litt mer info og pårørendeerfaring. Det er IKKE vanlig å få ms som barn.

Når det gjelder aspergern er jeg litt roligere, kanskje mer sint overfor skolen for at de ikke gjorde noe.

Pårørendegrupper da...

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 16-06-13, 18:25   #20275
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Pårørendegrupper da...

Beklager at jeg ikke presiserte det i forrige innlegg. Jeg HAR ringt mange pårørendegrupper, men det er stort sett ektefeller og kan ikke svare på det jeg lurer på.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no