Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Muskelstimulator/bailine

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-07-08, 00:32   #26
Lavinia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 29
Lavinia er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Etter alt dette bailinesnakke her inne fikk jeg ut fingeren og ringte ned til de på skøyen og nå har jeg vært der tre ganger alt på 7 dager. Tok dobbeltime i dag. Synes det er dødsdeilig å ligge der og lese mens jeg trener mage og rygg. Har noen prøvd timeglassfigur 3 programmet? Mistet nesten pusten første gang jeg testet det. Synes det er ganske hardt program men tenker det er effektivt. Det dummer er at jeg sliter med eksem og da stikker det ekstra mye i huden, men hjelper faktisk å ta kaffefilter på "elektrodene". Blir spennende å måle etter fem ganger og se om jeg har tatt av noen centimeter

Lavinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 06:30   #27
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Muskelstimulator/bailine

gler meg iallefall masse
og ja, må få hu til å måle først, ellers så er jo vitsen med en prøvetime litt sånn ikke helt
Men kan man virkelig få noe resultat etter en gang?

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 11:12   #28
Lavinia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 29
Lavinia er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Vet ikke om man merker noe etter en gang. De måler etter fem ganger. Unasett viktig at samme person måler hver gang for alle måler litt forskjellig.

Lavinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 11:17   #29
Liva
Juniormedlem
 
Liva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sunnfjord
Alder: 45
Innlegg: 25
Liva er ny på veien

Sv: Muskelstimulator/bailine

Eg har gått på Bailine i 1 1/2 år. Det første halve året gjekk eg ned 10 kg med lavkarbokosthold og mista 100 cm på kroppen (det er jo faktisk 1 meter av meg sjølv- var godt fornøgd då).
Men det siste året har eg ikkje vore så flink med kostholdet, og har ikkje gått ned meir (har heller ikkje gått opp)- og derfor heller ikkje minska i cm...

No er dei verste ferieutskeielsene over, og eg skal vere strengere med maten og begynner på Bailine igjen om ei veke eller to tenker eg. Har nettopp kjøpt 20 nye timer, betalte 3200 for dette og fekk i tillegg 5 ekstra gratis timer. Om eg ikkje merker resultater etter desse timene så tar eg meg ikkje råd til å gå der meir... men viss eg blir flinkere med maten og går ned i vekt, så burde eg gå inn i cm også. Spennende..

Liva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Legens diett, ligner Atkins' Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 12:22   #30
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

gler meg iallefall masse
og ja, må få hu til å måle først, ellers så er jo vitsen med en prøvetime litt sånn ikke helt
Men kan man virkelig få noe resultat etter en gang?

Nei, du vil nok ikke se resultater i dag (men du vil nok være støl i morgen ), det jeg mente var at du bør få notert målene - for du kommer nok til å ta flere timer...

Nå er det bare 40 min til timen din, så snart vet du.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 18:09   #31
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Hva er Elixia/Sats? Her jeg bor er det 7,5 mil til nærmeste postkontor...

Det er på sånne steder man finner de beste gymmene...

Der hvor Sats/Elixia mfl ikke har festet sine grådige, bleikfeite, pastellfargede klør ennå

  Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:08   #32
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Muskelstimulator/bailine

ja, da var jeg til min første time i går. å det var sååå deilig. kunne ha sovna jeg, og ifølge hu damå så hadde jeg en ganske sterk styrke på
Hu målte og veide meg, og roste meg for kostholdet mitt, hun hadde hørt mye godt om både ketolyse og lavkarbo, men visste ikke nok
Det var mye å jobbe med, snittet har jo gjort litt skade på magen, men dette skulle gå godt. Så nå har jeg betalt for 20 timer, skal gå 2 ganger i uka nå i sommer og så øke til 3 ganger.
Ønsker selvsagt en pangstart. Målet er å miste litt over 8 kilo, men det er faktisk mer enn hva 2 andre utregninger som er blitt gjort, men jeg vil selvsagt under 60 og ikke over

så det var en veldig positiv opplevelse

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:34   #33
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

Har ikke lest hele tråden. Men vil bare minne på at muskelstimultor behandling også må vedlikeholdes (for de det hjelper på da). Det hjelper lite å ta 10-20 behandlinger og så slutte helt.... Det blir det samme som å slanke seg og så gå tilbake til chips & cola kosthold !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 13:39   #34
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

ja, da var jeg til min første time i går. å det var sååå deilig. kunne ha sovna jeg, og ifølge hu damå så hadde jeg en ganske sterk styrke på
Hu målte og veide meg, og roste meg for kostholdet mitt, hun hadde hørt mye godt om både ketolyse og lavkarbo, men visste ikke nok
Det var mye å jobbe med, snittet har jo gjort litt skade på magen, men dette skulle gå godt. Så nå har jeg betalt for 20 timer, skal gå 2 ganger i uka nå i sommer og så øke til 3 ganger.
Ønsker selvsagt en pangstart. Målet er å miste litt over 8 kilo, men det er faktisk mer enn hva 2 andre utregninger som er blitt gjort, men jeg vil selvsagt under 60 og ikke over

så det var en veldig positiv opplevelse

Tenkte litt på deg og lurte på hvordan det hadde gått med deg. Artig at du likte det!
Denne tråden har i alle fall fått meg til å blåse støv av min gamle muskelstimulator og i går hadde jeg en time for meg selv med "en million" sit-ups .... samtidig som jeg fikk lest litt i min forsømte sommerkrim!!

Helt fantastisk

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 20:27   #35
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Muskelstimulator/bailine

hehehe, så bra at du har blåst støvet av den gamle traveren
Jeg skal til min andre time i morra, nå har jeg fått ordnet barnevakt også, så det skal faktisk bli godt å legge seg på benken og slappe av mens maskinen durer på, en liten husmorferie i seg selv
nå har jeg endelig kommet meg i ketose også etter forrige ukes herjinger med kosten og kroppen, så nå er det straka veien til slank kropp

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 13:03   #36
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Oh, oh, "vondt" i magen i dag.... Kjenner at det har tatt i, ja!

Da må jeg vel trimme baken i dag

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:32   #37
SivPiv
Medlem
 
SivPiv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 70
SivPiv er ny på veien

Sv: Muskelstimulator/bailine

Jeg lurer litt på å kjøpe meg en sånn selv... Har vært inne på Trimform og sjekka, men så er jeg redd jeg brenner av for mye penger på noe som ikke blir brukt. Dere som har sånn hjemme, kan ikke dere komme med noen gode argumenter for hvordan jeg kan "overtale" meg selv. Har veldig lyst på.

SivPiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low Carb Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 23:19   #38
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av SivPiv, her.

Jeg lurer litt på å kjøpe meg en sånn selv... Har vært inne på Trimform og sjekka, men så er jeg redd jeg brenner av for mye penger på noe som ikke blir brukt. Dere som har sånn hjemme, kan ikke dere komme med noen gode argumenter for hvordan jeg kan "overtale" meg selv. Har veldig lyst på.

Det er jo utrolig kjekt å ha en slik da.....meeeeen den kan også ligge leeeeenge i skapet.
Det kan være et lite "ork" å legge seg nedpå, man må jo kle av seg litt ,og hjemme har det en tendens til å poppe inn folk på de utroligste tider.
På salongen er du i fred og en slik avtaletime er lettere å overholde enn en tanke om å "trimme" en time hjemme....Særlig hvis man har barn ...

Men hvis du har råd og lyst..... Som sagt; kjekk å ha og når du ikke bruker den mer, så kan du jo omså leie den ut. Helt bortkastede penger blir det uansett ikke.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 08:09   #39
SivPiv
Medlem
 
SivPiv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 70
SivPiv er ny på veien

Sv: Muskelstimulator/bailine

Funker den bra? Jeg mener; når du har vært flink å bruke den en periode, ser du eller merker du en forskjell? Eller er det mest følelsen som er god fordi man på en måte har "trent"?
Jeg trener kondisjon 3 ganger i uka men styrke er et ork så jeg hadde tenkt å bruke den til å stramme opp etter to kjappe svangerskap der kroppen ikke rakk å komme seg igjen mellom hver gang.

SivPiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low Carb Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 12:35   #40
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av SivPiv, her.

Funker den bra? Jeg mener; når du har vært flink å bruke den en periode, ser du eller merker du en forskjell? Eller er det mest følelsen som er god fordi man på en måte har "trent"?
Jeg trener kondisjon 3 ganger i uka men styrke er et ork så jeg hadde tenkt å bruke den til å stramme opp etter to kjappe svangerskap der kroppen ikke rakk å komme seg igjen mellom hver gang.

Nå er det noen år siden jeg kjøpte min og brukte den regelmessig, men jeg husker at spesielt rumpa mi () fikk seg et godt løft, he, he.
Men jeg gikk inn et par cm i livet/rundt magen også før apparatet havnet i skapet.

Som sagt: hvis du kjøper en, så kan du alltids selge med relativt lite tap.
De apparatene fra trimform er av veldig god kvalitet.
Jeg anbefaler deg å lese det meste du finner inne på sidene deres for å se om det er noe for deg. (Og google litt rundt på nett for å lese om andres erfaringer, f.eks med andre og billigere apparater??)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:09   #41
Lavinia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 29
Lavinia er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailine

Hei,
da har jeg tatt ny måling på bailine etter at jeg startet for litt over en uke siden og jeg har gått ned 4 cm rundt livet Men jeg hadde ikke gått ned noen ting i vekt men gjør ingen ting så lenge jeg går ned cm.

Lavinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:15   #42
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Lavinia, her.

Hei,
da har jeg tatt ny måling på bailine etter at jeg startet for litt over en uke siden og jeg har gått ned 4 cm rundt livet Men jeg hadde ikke gått ned noen ting i vekt men gjør ingen ting så lenge jeg går ned cm.


4 cm!!
OI!!!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 19:43   #43
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

ja, da var jeg til min første time i går. å det var sååå deilig. kunne ha sovna jeg, og ifølge hu damå så hadde jeg en ganske sterk styrke på

Jeg har hatt min tredje time i dag (inkl prøvetimen), men fatter ikke at du kan si at det er deilig...og at du kan sovne. Jeg hopper og spretter så jeg må ligge på hendene mine jeg Kanskje jeg har for hard styrke. Hun sa jeg tålte mye..., men lavere styrke så klør det bare...Må snakke med de litt om det. Hører at hun ved siden av meg ligger og leser...Hadde ikke klart å holde boka rolig nok til å få lest en linje jeg...

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Oh, oh, "vondt" i magen i dag.... Kjenner at det har tatt i, ja!

Da er det forhåpentlig støl jeg er da, for har jo vondt i hele kroppen jo....Bekymra for at jeg ikke tåler det iom jeg har en kropp som ikke vil leke med meg... Slår meg til ro med "støl" og ser det hele an. Takk.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:21   #44
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg har hatt min tredje time i dag (inkl prøvetimen), men fatter ikke at du kan si at det er deilig...og at du kan sovne. Jeg hopper og spretter så jeg må ligge på hendene mine jeg Kanskje jeg har for hard styrke. Hun sa jeg tålte mye..., men lavere styrke så klør det bare...Må snakke med de litt om det. Hører at hun ved siden av meg ligger og leser...Hadde ikke klart å holde boka rolig nok til å få lest en linje jeg...

Du har nok hatt for mye styrke på!
Det skal være akkurat så mye som du tåler + bittelitt til!
Jeg kom opp i maks styrke etter hvert, men det tok nok minst ti timer. Da kunne jeg hele tiden både lese og til og med sovne.
Mulig det blir brukt feil program på deg i tillegg, dersom du må ligge på hendene dine! Snakk med damen, du, de har mange forskjellige program å velge mellom, så hun finner nok et som passer bedre for deg!

Lykke til videre! Hadde økonomien vært litt bedre, hadde jeg aldri sluttet med Bailine!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:06   #45
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du har nok hatt for mye styrke på!
Mulig det blir brukt feil program på deg i tillegg, dersom du må ligge på hendene dine!

Ja, kan hende det er for mye...skal snakke med henne neste gang. Ang hendene...det er sikkert fordi jeg har elektroder på armene for å se om jeg kan stramme litt hud..., men ellers så "hopper" egentlig hele kroppen en smule....


Takk for for svar, Kitt

Nå skal jeg gå å legge meg jeg, for føler meg litt sliten i kveld
Tar med boka og leser litt....natta. Sov godt

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 14:39   #46
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Muskelstimulator/bailine

Første dag med muskelstimulering. I dag forsøkte jeg Ultratone. på torsdag skal jeg prøve Bailine - Så skal jeg vurdere de to - effekt, service, pris, lokaler og kjemi før jeg bestemmer hvem jeg velger. Håper virkelig jeg blir litt støl i morgen - for det er jo indikasjon på at "treningen" virker..

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 18:53   #47
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Muskelstimulator/bailine

merker jeg ikke er særlig imponert - foreløpig! ikke akkurat støl .. merker ikke noenting i kroppen at jeg har "tatt" 900 sit-ups.. spørs om jeg gidder å betale 450 kr for dette! Må se i morgen på bailine.. kanskje det er bedre!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 19:10   #48
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

Jeg blir ihvertfall om i kroppen av Bailine. Om det er musklene eller hva vet jeg ikke enda. Jeg er også støl....men det kan være etter fjelltur i helga. Blir kanskje ikke støl i ryggen av å gå i fjellet

Ihvertfall har vondt i kroppen og vet ikke hva det er...Positiv eller negativ virkning av bailine? Støl fint. Forslått...dumt.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 17:49   #49
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

merker jeg ikke er særlig imponert - foreløpig! ikke akkurat støl .. merker ikke noenting i kroppen at jeg har "tatt" 900 sit-ups.. spørs om jeg gidder å betale 450 kr for dette! Må se i morgen på bailine.. kanskje det er bedre!


....Og hvordan gikk det med bailine??
Jeg er nyskjerrig på hvordan andre opplever det. Jeg har jo akkurat tatt fram min egen, men foreløpig er det temmelig tilfeldig når jeg får brukt den. Uansett håper jeg på snarlige (og synlige ) resultater - i alle fall på magen min.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 18:11   #50
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Muskelstimulator/bailine

Gracella: Den de har på trimform.no, er det helt den samme som Bailine???
Lyst på sånn Smiske litt med mamma kanskje ho vil være med å spleise

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar

Emneord
bailine, muskelstimulator


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no