Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen som har erfaring med Picoprep for tarmtømming?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-11, 11:10   #1
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Noen som har erfaring med Picoprep for tarmtømming?

Skal på sykehuset for en Koloskopi i morgen, og tok første dose Picoprep for nesten 4 timer siden...trodde jeg ville få voldsomme utblåsninger jeg, men nei, er som jeg pleier. (diare...vært på toa 6 ganger så langt i dag, men ingen store utblåsninger). Skal det være sånn?

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 13:10   #2
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erafring med Picoprep for tarmtømming?

Hei. Jeg hadde en koloskopi før jul i fjor, og måtte gjennom samme tømmeregime. Jeg brukte riktignok et annet middel (endofalk) som skulle tas over kun 3 timer, men det har jo samme oppgave. Min erfaring var at det tok en del tid før det virket, og da det først kom i gang fortsatte det jevnt utover kvelden til tarmene var helt tømt. Hadde ingen slike "kjempeutblåsninger", men mer som tynn diaré.
Ønsker deg lykke til med undersøkelsen i morgen!

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 14:03   #3
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erafring med Picoprep for tarmtømming?

Det er omtrent sånn jeg er idag det...drakk en kopp varm buljong for en time siden og da ble det litt mer fart
Skal snart ta dose 2
takk for svar

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 20:11   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erafring med Picoprep for tarmtømming?

Vil bare ønske deg lykke til i morgen Har gjennomført kolonskopi selv, og det er jo noe ubehagelig, viktig å slappe godt av så går det greit. For meg hjalp det at jeg kunne SE på skjermen selv så jeg ble litt avledet

Håper det ikke er noe alvorlig galt!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:24   #5
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erafring med Picoprep for tarmtømming?

Takk, Nerthus

Jeg har tatt gastro før, og overlevde det...så det går nok bra...med litt dop

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:44   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erafring med Picoprep for tarmtømming?

Dop er fint (jeg ble ikke tilbudt en gang...). MEN jeg lærte at jeg har en helt utrolig evne til å "puste med magen" i litt utfordrende situasjoner - og det går jo så raskt - disse folkene har jo gjort dette MANGE ganger før man kommer inn

Gastro syntes jeg faktisk var litt verre... uffa mei *ler* (rapte og siklet og fy... *ler mer*)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 12:07   #7
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erafring med Picoprep for tarmtømming?

Alt gikk helt fint ...og det var slettes ikke noe å grue seg for

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 15:02   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har erfaring med Picoprep for tarmtømming?

Bra! Håper alt er i orden med deg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 18:16   #9
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Noen som har erfaring med Picoprep for tarmtømming?

Så bra at det gikk fint

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen med erfaring om mat i Shanghai? Caroline79 Spørsmål og svar 2 08-03-10 21:09
Phosphoral i ketose? Tarmtømming før colonoskopi Løvetann Spørsmål og svar 2 11-02-10 13:01
Noen som har erfaring med Sesamin? Nessimelle Kosttilskudd 1 30-11-09 10:31
Noen som har erfaring med store Ifa? Ada Ketolysekuren 14 31-01-09 23:40
Noen som har erfaring med wii fit? Håp_80 Trening 11 14-01-09 12:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no