Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-10, 22:45   #1
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Hei Tenkte eg sko starta ein tråd for de som er i fra karmøy, haugesund å rundt om. Kjekt å kunna snakka med folk som e nærme og kansje kan treffas for å dela erfaringer å tips o.l.

Håpe på noen tar kontakt

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 06:08   #2
moochie
Medlem
 
moochie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Haugesund
Alder: 41
Innlegg: 54
moochie er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund omeng her inne?

Heisann Jeg bor i Haugesund og selv ganske fersk både her inne og på ketolysekuren

moochie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 09:58   #3
Luci
Nytt Medlem
 
Luci sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 2
Luci er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund omeng her inne?

Hei
Hyggelig å hilse på dere! Jeg er fra Haugesund og synes dette er et bra iniativ Ser du har vært aktiv på sidene Kizza_24. Det er bra! Selv har jeg vært med her en stund, men 'litt' tregere enn deg med å komme igang med skrivinga Satser på at dette er en start!

I fjor vår gikk jeg ned 9 kilo på Ketolyse. Men det aller beste var at jeg fikk mye mer energi og ble helt kvitt migrene, noe jeg var svært plaget med!
I dag er det 4 uker siden jeg startet igjen. Desverre går det ikke like greit nå, men jeg gir meg IKKE!!!! Har fått smaken på 'et bedre liv' med ketolyse og SKAL tilbake dit

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere

__________________


Luci er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 11:57   #4
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Hei hei så kjekt det var noen her inne har vært litt aktive her ja, må bare få med meg kass erfaringer folk har med kuren og utfordringene.
Koss føle dokke at det går da? Jeg slite litt med maten jeg, ikke alltid jeg syns 15g er nok til ein heile dag. Å så er ikke jeg ein mesterkokk på kjøkkene.. Hehe.. Hva seie dere til at vi kan møtes elle no ein gang? Alltid kjekt å treffa nye folk

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 12:03   #5
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Hei hei

Jeg er fra Karmøy så jeg kan godt være med på denne Jeg startet med ketolyse i juni 2008 og har siden da gått ned over 20 kilo. Så har jeg vinglet litt med hvilket kosthold jeg skal ende opp på noen mnd, og gikk opp hele 7 kilo i jula så nå er jeg kommet for å bli!

Jeg er 29 år, er gift og har to barn på 7 og 3 år - så det er et travelt liv, men med lavkarbo holder jeg kroppen i balanse

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 12:07   #6
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Opprinnelig lagt inn av kizza_24, her.

Hei hei så kjekt det var noen her inne har vært litt aktive her ja, må bare få med meg kass erfaringer folk har med kuren og utfordringene.
Koss føle dokke at det går da? Jeg slite litt med maten jeg, ikke alltid jeg syns 15g er nok til ein heile dag. Å så er ikke jeg ein mesterkokk på kjøkkene.. Hehe.. Hva seie dere til at vi kan møtes elle no ein gang? Alltid kjekt å treffa nye folk

Jeg slet også litt i begynnelsen med dette kostholdet, men jeg føler jeg har lært utrolig masse om mat og matlaging, om kroppen min og hva jeg tåler også er det utrolig herlig å ha balanse i kroppen! Jeg har kontroll på mitt matinntak og sjokoladen bestemmer ikke lengre over livet mitt! Mitt tips er å bruke journalene her inne aktivt, se hva andre spiser, hva som er partystopper for andre og uten oppskriftsforumet her hadde jeg aldri klart å leve slik jeg gjør! Er utrolig mange dyktige og oppdaterte folk her!

Er gjerne med på et treff også jeg

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 12:29   #7
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Jeg er fra Tysvær og har holdt på av og på med ketolyse/skaldeman fra januar 2009

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 12:38   #8
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Så kjekt at det komme flere å flere jeg har veldig lyst til å treffe dere andre for tips og erfaringer. Så hvis det er noen andre så vil er det bare å rope ut jeg har tid egentlig hver dag, jeg er hjemmeværende uten unger. Heh..

Jeg har vært inne å sitt på oppskriftene å det er mye bra og sikkert godt har ikke prøvd ut noen av de enda.. Heh.. Men eg ska nå prøva så godt jeg kan å greie dette

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 19:46   #9
moochie
Medlem
 
moochie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Haugesund
Alder: 41
Innlegg: 54
moochie er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Så kjekt at det er flere av oss "haugalendinger" her inne

Jeg har gått på ketolysekuren i bare 2 1/2 uke, å har gått ned 6,5kg allerede Regner med det ikke går like raskt med de andre 40+ kiloene, men jeg har det ikke travelt..

Jeg er også med på treff en gang, men gjerne på ettermiddag/kveldstid.. er på jobb hele dagen, og har ei datter på 9 år som trenger litt hjelp med lekser, osv etter skoletid.

Lurer på en ting, er det noen plass det går ann å gå ut å spise "ketolyse" mat her i området? Skal ut å spise sammen med noen venninner neste uke, og hadde vært greit å vite hvis det er noen steder som er bedre enn andre på mat med og uten karber

moochie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 20:21   #10
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Jeg vet ikke om noen ketolyse vennlige plasser, men du kan jo bestilla kjøttmiddag å spør om du kan få grønnsaker ved siden av istedenfor pommfri å sånt. Elle bare kjøpa en del finger mat. Du må jo bare se an ka de har på menyen

For meg er det akkurat det samma kati på døgne me møttes som sagt så er eg hjemma heila tiå Nå noen vil treffast så bare gi beskjed så fikse me ein koslige kveld

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:12   #11
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Mange "arabere" her ja! Koselig

Selv oppvokst utenfor Stavanger, og det er ikke langt oppover for ett evt treff,
så lag en tråd hvis dere finner på noe. Kanskje jeg dukker opp..
men, skal ha både konfirmasjon og bryllup dette året, så vi får se om det passer.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:46   #12
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Jepp, det kan me jør men eg tenkte det bare blir et kosligt besøk der me snakke om kuren elle andre ting. Alt itte ka folk vil men det e jo kjempe bra at du vil komma i fra stavanger da Kjekt

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 21:57   #13
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Off, eg e så lei av egg å bacon t kvelds! hehe...noen så spise noen aent godt t kvelds elle?

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:36   #14
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Opprinnelig lagt inn av kizza_24, her.

Off, eg e så lei av egg å bacon t kvelds! hehe...noen så spise noen aent godt t kvelds elle?

Jeg lager alltid opp en større form med kylling filèt, som jeg kan varme opp med brokkoli og blomkål til, om jeg vil ha noe mat.
Steker dem i form med "saus" av rømme, og har i rødløk, aubergin, evt squash, osv, eller kun filètene og rømme med litt krydder.
Ellers kan en pizza laget av oopsierull være fint kveldsmåltid, jeg steker den som vanlig, tar den ut og legger på ferdigstekt kjøttdeig, krydder og ost, så inn i ovnen igjen noen minutter. God både kald og varm, fin som niste og lunchmat.
Du finner oppskrift om du søker på oopsie rull.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:39   #15
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

eller HER oopsierull

eller HER oopsierull pizza

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:41   #16
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Opprinnelig lagt inn av kizza_24, her.

Jepp, det kan me jør men eg tenkte det bare blir et kosligt besøk der me snakke om kuren elle andre ting. Alt itte ka folk vil men det e jo kjempe bra at du vil komma i fra stavanger da Kjekt

Bor ikke i Stavanger nå da, men reiser jo 7 timer for å komme til Olso på treff, så det går an å reise litt nordover også,

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:47   #17
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Du jør det jah då e det ikje no problem hehe...Men, eg spise ikje mer enn 15 g karbo t dagen, så når eg har spist frokost, middag å kvelds så har eg komt opp i 15 g. Kan henda eg regne feil, men tror ikje det. Vil bare at detta ska gå fort eg,..hehe...

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 08:08   #18
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Gå ut å spis på Big Horn bestill biffen slik du liker den og strek over alle potetene og bestill salatbar i stedet så kan du velge brokkoli som sidebestilling eller smør godt

Man blir kreativ av dette kostholdet, jeg spiser som regel middagsrester til kvelds eller så lager jeg meg en eggemelk latte - enkelt og grei kaffe som holder meg mett, men er sjelden særlig sulten om kvelden. Lager av og til omelett som jeg deler opp slik at jeg har halvparten til kvelds og andre halvparten til frokost. Da sparer jeg tid om morgenen også

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 08:50   #19
Nilla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
Nilla er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Ikkje akkurat haugesundar eg da, men litt nordforbi. På landet...

Heeeilt fersk i detta gamet, så kanskje når eg e litt mer inni da så e eg klar for treff eg. Lika å dela erfaringar!

Nilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skal prøve meg på Lavkarbo/ketolyse, tror jeg. Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:16   #20
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Det e kjekt du vil komme her du o

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 16:49   #21
moochie
Medlem
 
moochie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Haugesund
Alder: 41
Innlegg: 54
moochie er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

Gå ut å spis på Big Horn bestill biffen slik du liker den og strek over alle potetene og bestill salatbar i stedet så kan du velge brokkoli som sidebestilling eller smør godt

Man blir kreativ av dette kostholdet, jeg spiser som regel middagsrester til kvelds eller så lager jeg meg en eggemelk latte - enkelt og grei kaffe som holder meg mett, men er sjelden særlig sulten om kvelden. Lager av og til omelett som jeg deler opp slik at jeg har halvparten til kvelds og andre halvparten til frokost. Da sparer jeg tid om morgenen også

Takk Var der jeg hadde tenkt, eller Egon, men greit å høre hva andre syns

Er litt småbekymra idag, for jeg skal plutselig ut å reise med jobb, og skal være borte i 4 dager, lurer fælt på hvordan denne kuren fungerer mens jeg jobber 12-16t til dagen... og bor på hotell :dån:

moochie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 17:36   #22
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

På hotellet er det som regel muligheter for buffet. Hotellfrokoster er jo geniale på ketolyse. Egg og bacon er jo fast innslag her spis deg god og mett til frokosten så sjekker du muligheten for å få tak i noe salat til lunsj. Så kan du jo ha noen atkins barer i veska i nødstilfeller dersom det blir veldig lenge mellom måltidene middager er som regel ikke noe problem da det ofte er kjøtt eller fisk. Spis mest mulig av evt grønnsaker du får og ikke pøs på med skummel saus du ikke vet hva inneholder. Kan være en utfordring når en er på tur for folk lurer fælt på hvorfor du spiser så sært...

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 20:08   #23
moochie
Medlem
 
moochie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Haugesund
Alder: 41
Innlegg: 54
moochie er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

På hotellet er det som regel muligheter for buffet. Hotellfrokoster er jo geniale på ketolyse. Egg og bacon er jo fast innslag her spis deg god og mett til frokosten så sjekker du muligheten for å få tak i noe salat til lunsj. Så kan du jo ha noen atkins barer i veska i nødstilfeller dersom det blir veldig lenge mellom måltidene middager er som regel ikke noe problem da det ofte er kjøtt eller fisk. Spis mest mulig av evt grønnsaker du får og ikke pøs på med skummel saus du ikke vet hva inneholder. Kan være en utfordring når en er på tur for folk lurer fælt på hvorfor du spiser så sært...

Frokosten er jeg ikke så bekymret for, selv om jeg er blandt de første til frokost, siden jeg skal på jobb før 06.30 og da er ikke alltid egg og bacon kommet ut enda :S
Lunsj skal også gå sånn noelunne greit hvis jeg kommer meg til en butikk, men middag = overtid= pizza på alle mann... får smiske litt med de som bestiller og håper jeg finner noe jeg syns passer

moochie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 18:41   #24
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Eg slite litt med å få i meg nok fett eg. Ikje drikke eg kaffi elle te, siden alle andre anbefale cocosa elle ka det enn e. Ka ska eg finna på då?

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 20:41   #25
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Flere som er i fra Karmøy, Haugesund og omegn her inne?

Opprinnelig lagt inn av kizza_24, her.

Eg slite litt med å få i meg nok fett eg. Ikje drikke eg kaffi elle te, siden alle andre anbefale cocosa elle ka det enn e. Ka ska eg finna på då?

Cocosa smake kokos så hvis du ikkje gremmes heilt av den smaken og det faktum at det e reint fett går det faktisk ann å ta ei t-skjei å eta det reint. Hørres sprøtt ut ja, men e ganske ok smak. Nå e det ei stund siden eg blei kvitt fettredselen min da så det må kanskje voksa på deg litt Ellers har du Gerds fløtegrøt som e feit som bare det og god t både frokost og kvelds, hardkok egg og ha masse smør samen med det, spis egg og bacon og tøm steikefettet øve itte du har tatt det av pannå. Ein litt mær delikate måte e å bruka avokado. Det inneholde masse godt fett. Monge her så ete det reint med f.eks reker i - igjen barra fantasien sette grenser

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Haugesund-treff? Nila Lavkarbo generelt 5 24-04-13 18:03
Hvordan finner jeg ut om det er flere her inne som er i fra samme plass som meg? kizza_24 Ketolysekuren 2 07-02-10 22:42
For de som bor i Haugesund Torkil Ketolysekuren 3 06-02-08 07:14
Utsalgssteder i Haugesund? solsikke Ketolysekuren 0 14-10-07 10:49
Flere NM'ere her inne mon tro? Hilsen nysgjerrigper Carbokiller Carbokiller Generell diskusjon 33 14-11-04 23:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no