Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Matpakke

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-10, 09:02   #1
sterk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16
sterk er på en erverdig vei

Matpakke

Hva kan man ha i matpakka si?
Jeg kommer ikke på noe i det hele tatt.

sterk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 09:12   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Matpakke

Mannen min bruker ofte middagsrester, han har mikro på jobben. Eller salater med diverse kjøtt oppi (feks. fra middagen). Kalde kyllinglår er fint, eller kalde kjøttkaker med masse godt i (grønnsaker, fetaost/ost osv). Eller bak lavkarbobrød og ha på vanlig pålegg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 19:09   #3
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Matpakke

Hvis du scroller helt ned på siden, så ligger det flere relaterte linker der med mange nyttige tips! Også kan det hjelpe å ikke tenke så tradisjonelt mtp lunsj. Lunsj er så mye mer enn brød

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 19:38   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Matpakke

Kanskje du får noen ideer her?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 13:31   #5
sterk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16
sterk er på en erverdig vei

Sv: Matpakke

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kanskje du får noen ideer her?

ja, takk!
Finnes det noe som ikke krever en masse forbereding?
Det eneste jeg spiser som ikke krever en masse arbeid med ovn eller stekepanne er Skyr-yoghurt (den uten smak, holder meg unna kunstig søtning) med noen bær i. Går det fint om yoghurt ligger i romtemperatur en stund, tro? ikke tilgang til kjøleskap utenfor hjemmet.

sterk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 13:34   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Matpakke

Opprinnelig lagt inn av sterk, her.

ja, takk!
Finnes det noe som ikke krever en masse forbereding?
Det eneste jeg spiser som ikke krever en masse arbeid med ovn eller stekepanne er Skyr-yoghurt (den uten smak, holder meg unna kunstig søtning) med noen bær i. Går det fint om yoghurt ligger i romtemperatur en stund, tro? ikke tilgang til kjøleskap utenfor hjemmet.

Noen få timer i romtemp vil jeg tro går fint, det er jo et syrnet produkt. Jeg ville dog ikke latt den ligge varmt, som i en varm bil, i sola e.l.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matpakke Malla2 Spørsmål og svar 4 30-04-10 22:20
Tredagers matpakke Sammy Ketolysekuren 12 02-01-09 21:13
Matpakke??????? Fridolina Oppskrifter 13 24-09-06 16:26
Matpakke-forslag/skolemat Marianne Barns kosthold 16 21-10-05 18:40
Matpakke i barnehagen Donkea Barns kosthold 16 07-10-04 19:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no