Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Annen mat

Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-11, 00:18   #1
Grisefett
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 3
Grisefett er på en erverdig vei

Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Savner en liste over lavkarbo-råvarer som kan erstatte høykarbo råvarer.
Har ikke funnet en samling noe annet sted så jeg starter en tråd.
Kom med forslag og ønsker

Et par forslag :
Gulost kan erstatte brød eks : Gulost rullet rundt smør og skinke
Nepe kan erstatte pasta(skåret i strimler) og lasagneplater(skåret med ostehøvel)


Ønske - erstattere for mel

Spre deres visdom folkens! !

Grisefett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med inspirasjon fra mange dietter Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 00:26   #2
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Erstattere for mel: mandelmel, kokosmel, jbk, fiberhusk... finnes mye ulikt. Noe spes du skal bruke det til?

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 00:52   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Erstatning for mel er proteinpulver.
I bakst kan man bruke mel av frø og nøtter, og for ikke å få det for fettrikt kan man bruke kesam eller enda bedre; cottage cheese fremfor smør. Det funker bra i sjokoladekake.

Erstatning for sukker er tagatose, stevia, sukrin, sukralose, natreen, sakkarin (sweet n' low). Sistnevnte kan man innta i større mengder enn natreen fordi den inneholder ikke cyklamat.

Istedenfor potetstappe kan du lage blomkålstappe.

Istedenfor potetgull kan du lage stekt ost i skiver.

Tenk på at du kan spise. Lag en liste i hodet eller noe og se etter hvordan dets innhold av protein, fett og karbohydrater er så du kan vite hvordan du skal sette sammen mat for å få en fin fordeling.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 01:03   #4
Grisefett
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 3
Grisefett er på en erverdig vei

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Takk for bidrag!
MieMari : Alt mulig, er inspirasjonskokk
Yrla : Hva slags ost bruker du når du skal steke ost i skiver som erstatning for potetgull?

Grisefett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med inspirasjon fra mange dietter Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 02:07   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Opprinnelig lagt inn av Grisefett, her.

Takk for bidrag!
MieMari : Alt mulig, er inspirasjonskokk
Yrla : Hva slags ost bruker du når du skal steke ost i skiver som erstatning for potetgull?

Jeg har ikke gjort det selv men har lest at andre bruker forskjellig etter smak. Vanlig norvegia eller annet du liker. Kanskje du finner en tråd om det. Ostechips blir vel søkeordet da.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 02:13   #6
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Frukt erstattes av bær og grønnsaker
Pommes Frites kan erstattes av sellerirot kokt i olje
Margarin erstattes med smør
Melkesjokolade med 70% (eller sukkerfri, men den er som oftes søtet på maltitol som mange ikke kan spise)
Pastaplater i lasagne med squash

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 02:25   #7
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Squash - strimlet og presset for vann, stekt i varmt smør, blir pasta. Skåret i skiver med ostehøvel, tørket med litt salt, blir veldig gode lasagneplater.

Sellerirot - Skåret i strimler og kokt i olje blir pommes frites. Skåret med ostehøvel blir veldig godt "potet"gull. Revet sellerirot er veldig godt som røsti. Veldig godt most, i stedet for potetmos. Fantastisk godt fløtegratinert! (myyyyye bedre enn potet)

Ost - stekt i mikro'n funker veldig godt som chips, og som tacoskjell. Pleier å bruke norvegia til vanlige chips, og first price ferdigskivet til tacoskjell.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 02:32   #8
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Erstattere for mel: mandelmel, kokosmel, jbk, fiberhusk... finnes mye ulikt. Noe spes du skal bruke det til?

Vet du om kan spise mye av slike mel-erstatninger? Kan man spise lavkarbo-brød til frokost, lunsj og kvelds, akkurat som mange gjør med vanlig brød? (vet at dette selvfølgelig er individuelt da... ) Jeg bare tenker at de erstatningene kanskje vil stoppe vektnedgag?

vet du noe eller andre noe om dette?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 02:41   #9
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

"Mye" er ganske relativt. Karbohydratene teller med i "regnskapet". Jeg kan selv spise lavkarbobrød og -knekkebrød uten at det går ut over vektnedgangen. Mandelmel er bare fettreduserte, kvernede mandler, så det kan du spise en del av. Fiberhusk og jbk bruker du bare en ts e.l. av, så det er ikke så farlig... I går lagde jeg vafler av mandelmel, egg, litt sukrin, bakepulver fiberhusk og fløte (dr Eensfeldts sine + litt søtning). Det er sundt og godt! Hadde litt rørte bær på...

Fikk denne fordelingen
Næringsinnhold per 100 gram:
Energi: 318 kcal
Protein: 9,5 g
Fett: 30 g
Karbohydrat: 2,8 g
Kostfiber: 1,5 g
Stivelse: 0,6 g
Tilsatt sukker: 0 g

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 02:53   #10
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Vet du om kan spise mye av slike mel-erstatninger? Kan man spise lavkarbo-brød til frokost, lunsj og kvelds, akkurat som mange gjør med vanlig brød? (vet at dette selvfølgelig er individuelt da... ) Jeg bare tenker at de erstatningene kanskje vil stoppe vektnedgag?

vet du noe eller andre noe om dette?

For en del er brød-varianter vektstoppere. Om det gjelder deg er umulig å si, sånn bare tatt fra lufta. En annen ting er at så lenge du går på ketolyse, med omkring 15 gr. karber, bør de komme fra grønnsaker, og litt meieriprodukter. Brød vil veldig fort ta opp en hel del av karbene pr. dag. Selv om det kanskje bare er 1-2 gr. karber pr. skive er det omkring 10% av dagskvota. Det er mye, og det er bare pr. brødskive!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 03:01   #11
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Så ikke at du gikk på ketolyse. Det passer ikke sammen, nei. Jeg har ganske mye høyere kvote enn deg på karbene da! Ligger på ca 30-50 for dagen...

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 11:56   #12
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

"Mye" er ganske relativt. Karbohydratene teller med i "regnskapet". Jeg kan selv spise lavkarbobrød og -knekkebrød uten at det går ut over vektnedgangen. Mandelmel er bare fettreduserte, kvernede mandler, så det kan du spise en del av. Fiberhusk og jbk bruker du bare en ts e.l. av, så det er ikke så farlig... I går lagde jeg vafler av mandelmel, egg, litt sukrin, bakepulver fiberhusk og fløte (dr Eensfeldts sine + litt søtning). Det er sundt og godt! Hadde litt rørte bær på...

Fikk denne fordelingen
Næringsinnhold per 100 gram:
Energi: 318 kcal
Protein: 9,5 g
Fett: 30 g
Karbohydrat: 2,8 g
Kostfiber: 1,5 g
Stivelse: 0,6 g
Tilsatt sukker: 0 g

Nå fikk jeg lyst på vafler!! Takk for informasjonen

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 13:57   #13
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Nå fikk jeg lyst på vafler!! Takk for informasjonen

De ble litt smaksløse, så anbefaler å ha litt sukrin og vanilje i

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 16:39   #14
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

De ble litt smaksløse, så anbefaler å ha litt sukrin og vanilje i

oki

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 16:42   #15
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

For en del er brød-varianter vektstoppere. Om det gjelder deg er umulig å si, sånn bare tatt fra lufta. En annen ting er at så lenge du går på ketolyse, med omkring 15 gr. karber, bør de komme fra grønnsaker, og litt meieriprodukter. Brød vil veldig fort ta opp en hel del av karbene pr. dag. Selv om det kanskje bare er 1-2 gr. karber pr. skive er det omkring 10% av dagskvota. Det er mye, og det er bare pr. brødskive!

Ja, skjønner hva du mener. Jeg bakte møllerens lavkarbo brød i dag. 12,9 kh pr 100. Jeg spiste 44 g, dvs to tynne skiver, og vips... 5,6 kh med en gang... Men har vært i ketose i 5 uker nå, så tipper jeg tåler litt mer kh nå enn 15 kh pr dag. Men jeg spiste knekkebrød i går, selvlaget av linfrø, solsikkekjerner og sesamfrø, og vips, opp på vekta i dag med 1,2 kg. Jeg er bare så lei av å lage sånn middagsmat hele tiden... Kjekt å bare ta ei skive eller et knekkebrød.

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 16:59   #16
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ja, skjønner hva du mener. Jeg bakte møllerens lavkarbo brød i dag. 12,9 kh pr 100. Jeg spiste 44 g, dvs to tynne skiver, og vips... 5,6 kh med en gang... Men har vært i ketose i 5 uker nå, så tipper jeg tåler litt mer kh nå enn 15 kh pr dag. Men jeg spiste knekkebrød i går, selvlaget av linfrø, solsikkekjerner og sesamfrø, og vips, opp på vekta i dag med 1,2 kg. Jeg er bare så lei av å lage sånn middagsmat hele tiden... Kjekt å bare ta ei skive eller et knekkebrød.

Du får teste ut om du tåler noe mer, trapp opp litt og litt. Men selv om du tåler f.eks. 20 gr., så er 5,6 gr. fortsatt over 25%! av dagstotalen din. Det er veldig mye. Hvis du vil ha noe å ha pålegget på - har du prøvd å steke osteskiver i mikro'n? Godt med ost oppå, eller kjøttpålegg (f.eks. spekeskinke). Jeg synes det blir veldig med brie og enten valnøtter eller stangselleri.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 22:19   #17
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

På iherb finnes det nå en sjokolade uten søtning.
Jeg lagde en gang en pizzadeig jeg fant oppskrift på her inne, av squash, cottage cheese og en annen ost, tror jeg det var.

Ja frukt erstattes med rå grønnsaker med glans.
Sjokoladepålegg kan erstattes med tahini fra Monki.
Sjokoladesug kan avhjelpes med gul ost.
Peanøttsmør fra vanlig butikk erstattes av rent peanøttsmør/mandelsmør på helskost (ikke tilsatt olje).

På iherb har de avfettet peanøttmel som sikkert kan brukes i bakst. Det finnes også avfettet mandelmel som også egner seg bedre enn malte mandler i bakst.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 22:42   #18
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Du får teste ut om du tåler noe mer, trapp opp litt og litt. Men selv om du tåler f.eks. 20 gr., så er 5,6 gr. fortsatt over 25%! av dagstotalen din. Det er veldig mye. Hvis du vil ha noe å ha pålegget på - har du prøvd å steke osteskiver i mikro'n? Godt med ost oppå, eller kjøttpålegg (f.eks. spekeskinke). Jeg synes det blir veldig med brie og enten valnøtter eller stangselleri.

Bruker du brie opp-på eller? jeg har prøvd å smelte hvitost og baconost i mikro´n, men jeg syns det ble litt kvalmt. Hvilken ost vil anbefale?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 23:07   #19
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Bruker du brie opp-på eller? jeg har prøvd å smelte hvitost og baconost i mikro´n, men jeg syns det ble litt kvalmt. Hvilken ost vil anbefale?

Steker vanlig gulost i mikro'n, i noen minutter, litt avhengig av hvor sterk den er. Stek til det ikke lenger bobler. Når de er avkjølt har jeg på brie, eller annet pålegg. Også veldig gode som tacoskjell, eller chips - krydr da med det du liker

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 23:13   #20
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Jeg bruker forresten ferdigskåret first price til tacoskjell, og til "knekkiser" og chips bruker jeg vanlig norvegia.
Som minipizza-bunn kan du bruke de ferdigskårne runde fra Kavli

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 22:24   #21
Grisefett
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 3
Grisefett er på en erverdig vei

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Erstatning for potetgull : baconcrisp eller tørrfisk. Nå har det vistnok kommet en nærmere luktfri variant http://www.torrfisk.no/ (Sea gold) , Noen som vet hvor man får tak i den?

Erstatning for brødet i ostesmørbrød : Løk eller purre : Lag båter av løken/purren og fyll opp med ost, digg og krydder.

Ønske : Forslag til "brødsubstans" av grønnsaker til fks hamburger. Altså noe å holde i som gir en lettere kontrast til kjøtt etc.

Grisefett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med inspirasjon fra mange dietter Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 22:50   #22
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Skal du panere noe - knus baconcrisp og bruk det i stedet

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 22:50   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboråvarer som erstatter høykarbo

Lag "pizzadeig" men del den opp til hamburgerbrød. Det finnes lagd av squash, egg og ost f.eks.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye Sukrin erstatter man 1 dl sukker med? Krøllerellerei Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 21-08-10 18:12
Soyaprotein? Erstatter det mel? May-Linn Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 26-02-09 13:31
Erstatter transfett med helsefarlig olje Kanutten Generell ernæringsdebatt 9 09-02-07 17:46
Erstatter for poteter, pasta og ris?????? Flippa Spørsmål og svar 4 28-05-06 21:09
Noe som erstatter hvetemel og maisenamel? Nett Spørsmål og svar 19 16-03-06 12:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no