Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Mellommåltider

Hjemmelaget "Biola"

Mellommåltider Har du gode tips til lavkarbo-mellommåltider? Her er plassen å dele dem med andre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-08-13, 17:06   #1
oslomo
Juniormedlem
 
oslomo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 12
oslomo er på en erverdig vei

Hjemmelaget "Biola"

For de som ikke er redd for fløte og leter etter måter å få i seg mer fett på:
Jeg pleier å blande et lite glass med en del fløte og to deler vann, for så å tilsette litt fun light saft (den med jordbær og rabarbara syns jeg smaker best!) et godt lite mellommåltid som metter og smaker godt. Fløten kan også piskes litt for å få en tykkere "biolakonsistens". Kanskje ikke bra å drikke hver eneste dag, men det smaker jo så godt .

__________________
Minus 25 kg - nå skal de siste 15 av!


oslomo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
biola, fett, fløte, fun light


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Finnes det effektive måter å trene bort "grevinneheng" og "lovehandles"? FrkMarge Trening 15 22-03-12 11:22
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 15:14
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 20:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 11:59
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 02:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no