Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Resultat 3. uke!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-08, 09:07   #1
mor til 3 gutter
Juniormedlem
 
mor til 3 gutter sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 47
Innlegg: 24
mor til 3 gutter er på en erverdig vei

Resultat 3. uke!

Denne uken har jeg ikke gått ned noenting i vekt, men ned 6 cm! Regner med at stresset og d at jeg ikke har vært flink til å spise er medvirkende, kanskje hovedårsaken! Jeg har ikke rørt sukker eller spist mer karbo enn jeg skal da og jeg har holdt meg i ketose, men lite variasjon og noen dager nesten ikke mat!

Håper jeg klarer å spise mer som jeg skal denne uken!



Lykke til til dere andre i en ny uke!

__________________


mor til 3 gutter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 11:56   #2
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Resultat 3. uke!

Gratulerer!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:08   #3
mor til 3 gutter
Juniormedlem
 
mor til 3 gutter sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 47
Innlegg: 24
mor til 3 gutter er på en erverdig vei

Sv: Resultat 3. uke!

Takk, men egentlig lite resultat å vise til da! Jeg lurer på om det også kan ha noe m at jeg ikke har hatt mensen på 6 ,5 uker?!

__________________


mor til 3 gutter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:18   #4
Knut
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 49
Innlegg: 17
Knut er på en erverdig vei

Sv: Resultat 3. uke!

Kanskje du må spise for to? Det er viktig og spise når du går på lavkarbo. Ved og ikke spise, begynner kroppen din og fortære muskler isteden for fettet du har lyst til og bli kvitt. Stå på og spis når du er sulten, selv om du "ikke" har tid.

Ellers er det bare og gratulere

Knut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:30   #5
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Resultat 3. uke!

Opprinnelig lagt inn av Knut, her.

Det er viktig og spise når du går på lavkarbo. Ved og ikke spise, begynner kroppen din og fortære muskler isteden for fettet du har lyst til og bli kvitt.


Sitat:

I forbindelse med slanking kan det med visse kurer være et problem at man mister musklemasse. Med ketolysekuren er proteintapet redusert til et minimum fordi man spiser mer protein en det kroppen egentlig trenger. Det hemmer i seg selv nedbrytningen av kroppens muskler.

Dette har Torkil skrevet i boka si. Ja, spise må man - når man er sulten. Det er det som er fordelen med ketolyse.

Jeg leser at 'mor til 3 gutter' sier hun har spist lite, men for meg høres det ut som om det har gått i proteiner siden hun ikke har skeiet ut med sukker o.l.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:47   #6
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Resultat 3. uke!

Gratulerer mor til tre gutter!!! Det kan jo være mensen som er på vei, motsatt av meg, som har hatt mensen i 13 av de 21 dagene vi har hatt dette året.Men nå har det stoppet Jeg samler vann både i forb. med el og mens. Og siden du har krympet, så er det kanskje kroppen som tenker seg lit om

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:13   #7
mor til 3 gutter
Juniormedlem
 
mor til 3 gutter sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 47
Innlegg: 24
mor til 3 gutter er på en erverdig vei

Sv: Resultat 3. uke!

Takk for svar!
Ja, jeg får håpe mensen kommer snart! Har hatt menssmerter en ukes tid og kjennes ut som mensen skal komme når som helst! Kjennes oppblåst ut og veldig sliten, men den forblir borte! Har aldri vært veldig regelmessig, men på lavkarbo, pleier den å komme ganske så regelmessig! Gravid er jeg nok ikke, men måtte bare ta en test fordi det ikke var totalt klinisk umulig! Og, den var negativ, noe jeg håper den forblir....iallefall en stund til! Har jo tre gutter hvorav den minste er 6 mnder og jeg har hatt alvorlig hyperemesis hver gang jeg har vært gravid, så det frister ikke akkurat!

Og, nå må jeg bare komme meg til butikken og handle inn bra ketolysemat! Jeg har som sagt verken spist søtningsmiddel eller noen form for sukker, men mest bare slengt i meg litt kjøttpålegg og litt ost i ny og ned! Litt grønnsaker også, men ikke nok!

__________________


mor til 3 gutter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:50   #8
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 49
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Sv: Resultat 3. uke!

Uansett om vekten står litt stille; Grattis med 6 cm! Det jo kjempebra!

Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 00:01   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Resultat 3. uke!

I 6 cm er utrolig bra! Grattis! Ofte blir mensplager og smerter bedre etter at man har begynt på lavkarbo, og det kan være at kroppen driver å "ordner" seg litt.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Resultat 2. uke! mor til 3 gutter Ketolysekuren 6 15-01-08 22:33
Resultat 1. uke! mor til 3 gutter Ketolysekuren 17 08-01-08 13:27
Resultat etter første uke ... Monikken Ketolysekuren 8 24-10-07 12:28
Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke! Merete A Trening 32 02-10-06 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no