Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Mellommåltider

Ostesnacks

Mellommåltider Har du gode tips til lavkarbo-mellommåltider? Her er plassen å dele dem med andre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-08-11, 13:58   #1
Julepølsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 45
Julepølsa er på en erverdig vei

Ostesnacks

Skjær norvegia i terninger og legg på bakepapir på stekeplate, med solid mellomrom, sett det i ovnen på ca 200 grader i et par minutter til osten smelter og gjerne blir svaaaaakt lysebrun. la kjøle litt så det stivner. Knask og kos deg. Kan evt varieres med å drysse litt krydder/ urter på før steking.

Julepølsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 14:10   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ostesnacks

Dette er en slager
Jeg bruker å skive osten eller bruker ferdig skivet kavliost og tar de i microen:
http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1876

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 14:14   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ostesnacks

Mange varianter over temaet!

Sprø ostechips
Oste- chips
Ostechips i mikro
Parmesanflak

for å nevne noen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 14:16   #4
Julepølsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 45
Julepølsa er på en erverdig vei

Sv: Ostesnacks

Åh, digg! Jeg bare ELSKER tomatosten, men har ikke prøvd den sånn enda. Har gått og knasket nøtter i hele dag, så nå MÅTTE jeg bare ha noe som fyller magen litt mer! Må somle meg til å prøve dette som knekkebrød.

Julepølsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:53   #5
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Ostesnacks

Bruker også den skivede kavli-osten og steker de i mikro'n. Bruker det til "alt mulig" - nå sist ble de mine "tacoskjell".
Tidligere i sommer tok jeg på litt rømme, og 1 jordbær skåret i skiver på toppen...mm...det var veldig godt!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Snadder ostesnacks Stine Mellommåltider 14 03-02-11 19:47
Dere som elsker ost - ostesnacks rsy Induksjonen 4 13-02-04 19:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no