Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Mellommåltider

Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tips

Mellommåltider Har du gode tips til lavkarbo-mellommåltider? Her er plassen å dele dem med andre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-12, 01:57   #1
Jossyen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 1
Jossyen er på en erverdig vei

Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tips

Dette har sikkert mange laget før, men jeg leste om noe lignende så jeg improviserte litt, og resultatet ble slående godt! Så følte jeg måtte dele det

Hvis du tar og moser litt bringebær i en skål, blander i tyrkisk yoghurt, en dasj med fløte slik at det blir litt tynnere så heller du i en dasj ublandet funsaft, jeg brukte jordbær/ rabarbra! Og det smaker kjempegodt! Bør prøves

Jossyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 02:31   #2
LinLeia
Medlem
 
LinLeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 108
LinLeia er på en erverdig vei

Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt tips

Min variant som jeg har dilla på:

  • tyrkisk yoghurt med ekte vanilje og flytende natreen
  • hakkede mandler og valnøtter som topping

LinLeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt på leit Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 09:14   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt tips

Eller rett og slett kun tyrkisk yoghurt og bær m/ et dryss salte gresskarkjerner.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 22:27   #4
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tips

Jeg har pleid å tine bær i microen, eventuelt kjele, og rørt bæra og sausen som følger med godt inni yoghurten sammen med en god dæsj fløte! Yummi! Kan sikkert fryses ned også

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 23:59   #5
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tips

Min variant for tiden: gresk yoghurt med bringebær,litt stevia vanilje og en stor ss Chiafrø blandet ut i litt varmt vann og så blande det i yoghurten når det har stått å svelle litt. Blir deilig og fluffy!

__________________


Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 07:01   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tips

Tyrkisk yoghurt har litt for mye kh og litt for lite fett synes jeg, så jeg tar alltid i en god dæsj kremfløte - gjerne pisket hvis jeg har tid. Men ellers er det bare å smaksette med det man liker. Jeg synes det smaker veldig godt med konsentrert fun light eple/pære og masse ceylon-kanel. Det blir nesten som grøt. Ellers er jeg også glad i å bruke smaksatt proteinpulver, nøtter, bær, vanilje, smaksatt stevia, fun light eller sukkerfri sirup.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 17:14   #7
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 36
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tips

Nam tyrkiskg youghurt Alt en kan bruke det til.

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 09:52   #8
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Kjempegodt, tyrkisk yoghurt-tips

Tyrkisk yoghurt er knallgodt. Bruker det mye til barna. Søk på prinsesseyoghurt - lagde den mye en stund, tyrkisk yoghurt blandet med vispet kremfløte pluss bær, nøtter. Blir veldig luftig og god. Nå er det mest kun yoghurt med hjemmelaget müsli som er i vinden, alt har sine perioder virker det som.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
bringebær, mellommåltid, tyrkiskyoghurt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tyrkisk yoghurt? hansolo Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 29-05-12 21:24
Tyrkisk yoghurt vs gresk yoghurt Imp Spørsmål om matvarer og oppskrifter 20 07-01-12 10:02
Tyrkisk yoghurt? Frk Cornelia Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 19-07-11 20:00
Tyrkisk yoghurt Tufso86 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 10 07-06-11 19:33
Tyrkisk yoghurt Camz Spørsmål og svar 26 28-05-09 00:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no