Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Antibiotika

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-01-06, 11:55   #1
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Antibiotika

okey dette har kanskje ikke saa mye med lavkarbo og gjore saa det er bare og flytte den

men spm mitt er jeg skal kanskje til legen en tur etterpaa fo er ikke helt iform, problemet er at hvis jeg gaar til legen veit jeg at jeg faar antibiotika for det forste fodri jeg befinner meg i frankrike hvor antibiotika er nesten brukes paa lik linje som paracet men for det andre fordi jeg vet nesten sikkert at jeg har oreverk.

men jeg har litt saann angst for antibiotika, hvo ille er det egentlig ? veit det ikke er bra for tarmbakteriene, men saann i forhold til ketose og den slags ???

Hva hadde dere gjort ?

Tror jeg klarer meg o.k uten, har klart og holde meg unna paracet

hilsen *super over nervos for legemidler*

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:00   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: antibiotika

Hm.. Trenger du antibiotika, så trenger du antibiotika..

Jeg tenker sånn at jeg helst ikke vil ta flere enn 2 antibiotikakurer i året (pga. fare for resistente bakterier.) Og om jeg kan unngå det - prøver jeg det. Men øreverk ville iallfall jeg ha kvalifisert som nødvendig.

Men om du tar det - husk å få i deg probiotika i tillegg, siden antibiotika både angriper syke og friske bakterier i kroppen.
Det er også vanlig at man får f.eks underlivssopp, eller urinveisinfeksjon etter en sånn kur - så drikk mye, og ikke bruk så trange klær. Og dusj en gang om dagen og sånt - så skal nok dette gå så bra så.

Også husk å ta hele kuren - hvis ikke, kan bakteriene iallfall bli resistente.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:04   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

Opprinnelig lagt inn av mofe


Men om du tar det - husk å få i deg probiotika i tillegg, siden antibiotika både angriper syke og friske bakterier i kroppen.
Det er også vanlig at man får f.eks underlivssopp, eller urinveisinfeksjon etter en sånn kur - så drikk mye, og ikke bruk så trange klær. Og dusj en gang om dagen og sånt - så skal nok dette gå så bra så.


*skjelve* det er det som er saa skummelt at det er saa masse rundt det, men skal vi se jeg gaar jo ikke i trange klaer, dusjer en gang om dagen og drikke mye det skal jeg faa til, kanskje ikke saa ille

men hva er probiotika ?

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:05   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: antibiotika

De gir jo ikke antibiotika til barn med ørebetennelse her i landet lengre med mindre foreldrene insisterer, fordi det har vist seg at det går over noenlunde like fort enten man tar det eller ikke.
Jeg har holdt meg unna antibiotika i 7 år nå, og har blitt frisk hver gang jeg har vært syk. (Har jeg spist sukkerholdig mat og hvetemel så har det tatt lengre tid, og sykdomsprosessen vært verre).

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:07   #5
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

Opprinnelig lagt inn av Lise

De gir jo ikke antibiotika til barn med ørebetennelse her i landet lengre med mindre foreldrene insisterer, fordi det har vist seg at det går over noenlunde like fort enten man tar det eller ikke.
Jeg har holdt meg unna antibiotika i 7 år nå, og har blitt frisk hver gang jeg har vært syk. (Har jeg spist sukkerholdig mat og hvetemel så har det tatt lengre tid, og sykdomsprosessen vært verre).

wow ! 7 aar ? imponerende, da er kanskje ketose ikke saa ille da ? altsaa jeg er ikke i ketose det var bare saannt tileggsspm ....

okey en ekstra motivasjon til og holde seg unna soppelmat, for naa vil jeg bli FRISK !

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:10   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: antibiotika

Opprinnelig lagt inn av Lise

De gir jo ikke antibiotika til barn med ørebetennelse her i landet lengre med mindre foreldrene insisterer, fordi det har vist seg at det går over noenlunde like fort enten man tar det eller ikke.

Jøss - det visste jeg ikke! Trodde øreverk tok superlang tid å bli kvitt uten antibiotika, jeg.

nøtta: probiotika er et middel som inneholder bakterier - derav "pro" versus "anti". Vita biosa er et sånt middel, men det finnes nok ikke i Frankrike (jeg mener det er et norsk produkt?). Men du har jo Biola og lignende - det finnes nok sånne produkter i frankrike også.. Eller. Hm. Biola er jo Tine.

Jaja.. du finner nok noe - jeg har ikke så stor oversikt over franske matprodukter

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:13   #7
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jøss - det visste jeg ikke! Trodde øreverk tok superlang tid å bli kvitt uten antibiotika, jeg.

nøtta: probiotika er et middel som inneholder bakterier - derav "pro" versus "anti". Vita biosa er et sånt middel, men det finnes nok ikke i Frankrike (jeg mener det er et norsk produkt?). Men du har jo Biola og lignende - det finnes nok sånne produkter i frankrike også.. Eller. Hm. Biola er jo Tine.

Jaja.. du finner nok noe - jeg har ikke så stor oversikt over franske matprodukter

de har saann actimel her ? ellers har jeg faktisk med meg vita biosan fra norge men den har ikke statt i kjoleskap paa tre uker saa er litt ussikker paa virkningen pluss at den har vaert paa fly reise (blir det ikke frost i lopet av turen ?)

naa er jeg veldig usikker her .... skal skal ikke ! har ikke lyst men alikevel har jeg lyst og bli kvitt alt i en fei .... men hvis jeg uansett ikke blir kvitt det i en fei.....

vannskelig detta her ...

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:15   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: antibiotika

Hvor lenge har du hatt øreverk da? For det er jo litt sånn at om det er uliiiidelig vondt, så hadde jeg tatt medisin, men det er jo meg da.. jeg hater fysiske vondter!

Om den vita biosaen har holdt seg.. Hør med Iset du, hun er vita biosa-eksperten vår

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:17   #9
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: antibiotika

Du kan jo kjøpe probiozym på nettet, og ta kapsler.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:17   #10
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

nei det har ikke holdt paa saa lenge siden fredag kanskje ? men forskjolelsen er paa en maate bytta ut med ore vondt ..

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 23:07   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: antibiotika

Syns du skal ta deg en tur til legen jeg Nøttevenn ! Ikke greitt om det først setter igang skikkelig, da tar det mye lenger å bli kvitt og !

Håper du blir frisk snart ! Tenker på deg !
&


PS

Opprinnelig lagt inn av nøtta

den har vaert paa fly reise (blir det ikke frost i lopet av turen ?

Det er akkurat samme temp i lasterom som i kabinen ellers. Hvordan skulle det ellers gå med hunder og katter i lasterommet ? Så frost behøver du absolutt ikke å tenke på ! .... med mindre du reiste med sånt lite fly uten trykk kabin da....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-01-06, 09:46   #12
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

Opprinnelig lagt inn av Nille



Det er akkurat samme temp i lasterom som i kabinen ellers. Hvordan skulle det ellers gå med hunder og katter i lasterommet ? Så frost behøver du absolutt ikke å tenke på ! .... med mindre du reiste med sånt lite fly uten trykk kabin da....

oj der sier du noe ja tihi ja da har jeg en bekymring mindre

til Nille

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 14:16   #13
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

da maa jeg bare meddele at jeg har gaatt til legen og faatt antibiotika , etter to uker med oreverk, halsbetenelse ++ var jeg rimelig lei , saa naa satser jeg paa og bli frisk i en fei, og hvis jeg faar noen som helst form for sopp innfeksjon ja da

joda jeg er i god hjornet i dag

okey etterpaa skal jeg traske ned til butikken og kjope aktimel .... noe mer jeg burde ha ? hva er det man ikke skal spise naar man gaar paa candia kur bortsett fra sukker,hvit mek og gjar ?? kanskje det er lurt og folge et slikt kosthold naa ? men det gjor jeg jo paa en maate uansett .....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 14:22   #14
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: antibiotika

God bedring!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 17:32   #15
flap
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 65
flap har en fantastisk aura rundt segflap har en fantastisk aura rundt seg

Sv: antibiotika

Opprinnelig lagt inn av nøtta

da maa jeg bare meddele at jeg har gaatt til legen og faatt antibiotika , etter to uker med oreverk, halsbetenelse ++ var jeg rimelig lei , saa naa satser jeg paa og bli frisk i en fei, og hvis jeg faar noen som helst form for sopp innfeksjon ja da

Et lite tips: Hvis du er stordrikker av vann, dvs. mange liter pr. dag bør du roe dette noe så lenge antibiotikakuren varer (går ut i fra at det er penicillin du har fått?). Penizillin blir utskilt i nyrene så drikker du mye vann blir effekten nedsatt. Når det er sagt så er dosen også normalt sett langt over det som strengt tatt er nødvendig, nettopp for å ta høyde for stor utskillelse i nyrene.

Kan nevne at dette også er grunnen til at det anbefales å ikke drikke så mye alkohol mens man er på penicillin-kur, da alkohol som kjent er vanndrivende.

flap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 17:41   #16
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

oj saa man skal drikke MINDRE enn vanlig ? trodde det var mer jeg .....takk for tips

Og takk Lise !

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 18:19   #17
flap
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 65
flap har en fantastisk aura rundt segflap har en fantastisk aura rundt seg

Sv: antibiotika

Opprinnelig lagt inn av nøtta

oj saa man skal drikke MINDRE enn vanlig ? trodde det var mer jeg .....takk for tips

Jeg sier ikke at man skal drikke lite vann, men det er jo en del av oss her inne som drikker dels store mengder med vann og det kan være uheldig for virkningen av penicillin.

flap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 19:08   #18
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

skjonte det

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-02-06, 08:57   #19
Fettet
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 50
Innlegg: 7
Fettet er på en erverdig vei

Sv: antibiotika

Du trenger ikke ta antibiotika. Ihvertfall ikke før du først har prøvd grapefruktkjerneekstrakt. Det får du på helsekost. Det er svært effektivt på all slags bakterier og parasitter, og er samtidig ikke like brutalt for de gode tarmbakteriene. Har selv prøvd det mot diverse og vet andre som har gjort. Funker som bare det. Er ofte mye mer effektivt enn vanlig antibiotika. Men du vet sikkert hvorfor legene likevel ikke anbefaler det. Det går ikke an å ta tapent på et naturlig stoff. Dermed er det ikke interessant for legemiddelindustrien og deres lakeier (legene!).

Fettet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 13:32   #20
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

haha må bare le av meg selv litt.... ser det er et gammelt innlegg og joda jeg har litt antibiotika angst men at det hadde vært så ille hihi.... (og fy søren så irriterende og lese det som var skrevet med fransk tastatur...)

men altså nå er jeg i gang igjen har gjerne en liten runde hver vinter. Det med vannmengden hadde jeg glemt, får vel roe ned litt.

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alternativer til antibiotika: av John Mc Kenna chili Bøker om ernæring og helse 6 17-11-09 23:07
Antibiotika? Konkelimonke Ketolysekuren 2 27-12-07 13:26
Sprekker under føttene Huldr Fysisk og mental helse 29 05-06-06 23:38
C- vitamin istedet for antibiotika Begod Kosttilskudd 8 11-02-05 23:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no