Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

MTC olje, kun en kilde til energi?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-11, 21:32   #1
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

MTC olje, kun en kilde til energi?

Siden denne olja ikke fordøyes på vanlig måte og kun omtales som hurtig energikilde lurer jeg på om kroppen ikke kan utnytte den til annet enn som energikilde.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 21:38   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: MTC olje, kun en kilde til energi?

Hmm. detta vet ikke jeg noe om, men har da hørt at MCT er bra av andre grunner enn at det er energi? Dissa treningsfolka som propper inn med karbohydrater som energikilde, tar jo også MCT..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 21:39   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: MTC olje, kun en kilde til energi?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Siden denne olja ikke fordøyes på vanlig måte og kun omtales som hurtig energikilde lurer jeg på om kroppen ikke kan utnytte den til annet enn som energikilde.

Den tiden da jeg brukte denne oljen trengte jeg ikke bruke fuktighetskrem. Huden ble fantastisk! Den funker utmerket på ledd også. Knirk i ledd ble borte!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 21:40   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: MTC olje, kun en kilde til energi?

Spurte kjærsten om hva dissa treningsfolka bruker den for og han sier for energi underveis i treninga og til å steke i, så da stemmer det kanskje da

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når får man mer energi? Pearl75 Ketolysekuren 9 05-05-10 21:10
Energi! Bærtolina Lavkarbo generelt 3 07-06-09 15:15
Kokos olje vs Oliven olje (extra virgin begge to) JEDI Spørsmål og svar 1 25-10-06 20:09
Energi...?? tess81 Spørsmål og svar 3 24-10-06 16:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no