Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Fase 1- skal på langweekend, hva om jeg ramler ut?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-10, 02:51   #1
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Fase 1- skal på langweekend, hva om jeg ramler ut?

Hei alle sammen!!

Jeg har et stort dilemma. Jeg har fått påspandert en weekendtur til Amsterdam. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kan gå ut til middag og bare se på de andre mens jeg drikker et glass vann. Og medbragt mat går jo heller ikke på restaurant.

Så hva gjør jeg? Er det fullstendig krise om jeg skulle valgt f.eks en kyllingfilet med salat ved siden av? Vil jeg ramle helt ut av dietten min, eller kan jeg hente meg inn igjen fra dette?

Takk til alle som kan komm med litt tips og råd!!

Mvh nybegynneren

FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 15:10   #2
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Fase 1- skal på langweekend, hva om jeg ramler ut?

Hei du. Grattis med tur til Amsterdam. Så deilig.

Jeg snakket med Sofie Hexenberg om akkurat dette fordi vi også har tenkt oss på en langweekend nå i høst. Det var ikke noe problem i flg henne. Bare huske å holde deg helt til lavkarbo og spise litt små porsjoner, så går det kjempefint. Så kan du jo ha litt barer og slike lettvindte ting i veska. Pass på å drikke masse vann. Litt vin kan du også unne deg. Ikke sikkert vekta går ned akkurat den uka, men så lenge man ikke går opp synes jeg det er verdt det.

Lykke til og god tur.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 17:36   #3
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: Fase 1- skal på langweekend, hva om jeg ramler ut?

Ååå det var godt med oppmuntrende ord, Titti Takk for det! Da skal jeg jaggu meg huske dette når vi reiser. Er så trist å sitte å se på de andre kose seg. De er skikkelig godtemomser, så vil være ganske ekstrem motsetning fra meg. Men om jeg kan kose meg med litt lavkarbomat, så går det nok fint

DU får ha en fantastisk tur selv også, så får vi passe på å være flinke begge to

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 15:57   #4
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Fase 1- skal på langweekend, hva om jeg ramler ut?

Du får kose deg med Amsterdamtur. Så deilig!

Selv var jeg på SPA hotell i Larvik i februar. Jeg valgte da å ta middagen som lavkarbo ( salat med kylling/fisk/kjøtt) uten karbosauser. Ellers tok jeg bare med meg ED produktet til restauranten og blandet med vann. Heldigvis var det ikke mange gjester der da , hadde nok sikkert sett rart på meg om de visste hva jeg holdt på med . 1 glass med vin var det jeg fikk lov til å drikke om dagen.

Sånn ellers gikk det i kjeks, barer og soyanøtter.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:17   #5
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Fase 1- skal på langweekend, hva om jeg ramler ut?

Så flink du var da, Popp. Veldig fint på Farris Bad.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:17   #6
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Fase 1- skal på langweekend, hva om jeg ramler ut?

Hei !

Jeg var på Berlintur med venninner for tre uker siden, jeg hadde da bare gått 12 dager på kur..
Jeg visste heller ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg tok med meg supper og tørrmat(kjeks, soyanøttene, bar) så kjøpte jeg noen plastkrus og plastgafler på nille innstillt på at jeg skulle klare det. Jeg tenkte de hadde vannkoker det jeg skulle overnatte,...men det hadde de ikke dermed skar suppene seg...derfor...;
Når de andre skulle ut å spise på kvelden, ble jeg med, jeg spiste det reneste av måltidene, feks ren biff, kyllingfillet...gikk bra...resten av måltidene kjøpte jeg bare noe drikke og så spiste jeg det jeg hadde med av tørrmat.
Jeg snakket med legen på Lindbergklinikken om dette etterpå og hun sa det var helt ok, og at jeg eventuelt kunne forlenge fase 1 med de antall dager jeg var "ute" av kuren...

Jeg var i Danmark forrige uke, da hadde jeg med vannkokeren..så det gikk kjempebra.

God planlegging og god tur til Amsterdam !

Ha en riktig God tur !

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere som har startet direkte i fase 2 i stedet for i fase 1? Troll-I-Ord Eurodiett 4 21-09-10 22:51
Matlisten for fase 2 (og fase 3) Vektplatå Fase II 0 14-02-10 21:11
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Ang fase 2, vedvarende, når skal jeg begynne? Athena Atkins kosthold 10 16-04-08 19:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no