Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kommer ikke i gang igjen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-10, 03:06   #1
Mear
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 100
Mear er ny på veien

Kommer ikke i gang igjen

Og så vi som var så flinke! Flere måneder på ketolyse med supre resultater, og så kom sommerferien. Med tre uker på besøk hos familie rundtomkring orket vi bare ikke å skulle styre med maten, så det ble vanlig mat på oss. Og så kom valpen (hurra! ), og tida ble knapp (verdens dårligste unnskyldning).

Det er en ond sirkel. Jeg har aldri hatt et så krevende og stressende studiesemester, i tillegg til fersk hund som krever mye tid og plutselig dobbelt så lang reisevei til jobb. Jo mer stresset og sliten jeg blir, jo mindre tid og ork har jeg til mat og planlegging, og jo mer drit og sjokolade spiser jeg. Så blir jeg enda mer sliten og lei, og bruker enda mindre tid på ordentlig mat... Typisk. Enda jeg vet at jeg har det så mye bedre på lavkarbo!

Er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan komme tilbake? Noe rask frokost eller lunch som funker selv når matlysta er helt nede...? Kjenner jeg blir irritert på meg selv for at jeg ikke bare tar meg sammen, men om dagene er mat bare enda en ting som skal organiseres og planlegges.

Mear er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kommer ikke inn i ketose igjen Ramah Ketolysekuren 10 03-04-09 22:34
Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen Gracella Ketolysekuren 10 30-06-08 21:20
Kommer ikke i ketose igjen ketanore Ketolysekuren 9 02-01-08 17:40
Kommer ikke inn i ketose igjen ... Cec Ketolysekuren 3 27-11-07 20:49
Huff, kommer visst aldri i gang igjen ... Babalotta Ketolysekuren 3 09-10-07 12:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no