Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Benedictes proteinbrød

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-05-08, 18:04   #1
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Benedictes proteinbrød

http://skinnyshepherd.blogspot.com/

Der er bilde også. Ligner veldig på en loff.

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 19:01   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Benedictes proteinbrød:

Hvorfor legger du ikke ut oppskriftene dine på forumet? Jeg synes det blir å "lure" folk inn på siden din, når du gjør det på denne måten. Blir feil å legge det i oppskriftsdelen av dette forumet ihvertfall..
Hvis du har adressen til bloggen din som signatur og etter oppskrift, får du sikkert besøk da også...

(beklager, det her hørtes sikkert mye sintere ut enn det jeg egentlig er)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 19:13   #3
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Benedictes proteinbrød:

Jeg syns det er greit å legge linken til bloggen jeg!

Du er superflink xeena82

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 19:23   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Hvorfor legger du ikke ut oppskriftene dine på forumet? Jeg synes det blir å "lure" folk inn på siden din, når du gjør det på denne måten. Blir feil å legge det i oppskriftsdelen av dette forumet ihvertfall..
Hvis du har adressen til bloggen din som signatur og etter oppskrift, får du sikkert besøk da også...

(beklager, det her hørtes sikkert mye sintere ut enn det jeg egentlig er)

Synes "luring" til andre sider er knallflott jeg!

Kjekt å se verden fra flere hold!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 20:14   #5
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Benedictes proteinbrød:

Det brødet ser veldig godt ut Hvordan er konsistensen? Gøy å få litt tips og ideer

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 21:44   #6
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Ja, jeg er en "luring" som lurer folk inn på bloggen min... Jeg synes bare det er fint å se andres blogger og oppskrifter selv... Finner mye inspirasjon der...

Konsistensen er litt som loff egentlig. Alle Proteinbrød blir litt tørrere enn vanlig loff, men har hatt i litt gelatinpulver for å forsøke å holde bedre på fuktigheten. De hevdes godt når jeg hadde i gjær. Var meget fornøyd selv. Fant på denne oppskriften i dag jeg. Tenkte at jeg skulle forsøke å bruke litt gjær i... Men for å ikke få gjærsmak i brødet brukte jeg også bakepulver.

Det smaker også veldig godt i brødrister, og med hvitløkssmør på... Nam

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 22:48   #7
Heydi
Seniormedlem
 
Heydi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Midt i Østfold
Alder: 43
Innlegg: 1.350
Heydi er et fyrlysHeydi er et fyrlysHeydi er et fyrlysHeydi er et fyrlysHeydi er et fyrlysHeydi er et fyrlys

Sv: Benedictes proteinbrød:

Synes siden din er flott, masse inspirasjon

Bruker du whey tech med nøytral smak? Ser de har med mange smaker der.

__________________

Ferdig slanket, spiser nydelig lavkarbomat og trener meg stor og sterk.

Heydi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 07:19   #8
mum
Juniormedlem
 
mum sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 62
Innlegg: 40
mum har en fantastisk aura rundt segmum har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Kjempefin side du har

Brødet ligner veldig på det jeg pleier å bake.Jeg bruker også litt gjær i sammen med bakepulever,har kommet frem til at det blir best. Jeg har i tillegg i litt finrevet gulrot(øker jo karbene i brødet,men ikke så mye), litt krydder ( ingefær og nellik) det gir en fin smak på brødet.
Jeg pleier å skjære det i tynne skiver å tørke det i ovnen noen timer til det er helt gjennom tørt. Blir fine som knekkebrød. som kjeks til ost og vin eller jeg knuser dem og bruker til panering av fisk feks.

__________________






mum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 07:26   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Benedictes proteinbrød:

Jeg blir alltid glad når jeg "lures" inn på lavkarbo- eller bakeblogger, hehe. Takk for at du "lurer" oss.
Må prøve det brødet ditt, det så jo veldig godt ut.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 10:28   #10
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Svar til Heydi:

Takker Ja, jeg bruker nøytral smak til bakingen. Tilsetter heller smak jeg vil ha til oppskriften. (eks vanlijesukker, tine smøreost med mandarin og annanas osv.)


Sist redigert av xeena82 : 29-05-08 kl 10:34. Årsak: glemte å si hvem jeg svarte...
xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 10:30   #11
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg blir alltid glad når jeg "lures" inn på lavkarbo- eller bakeblogger, hehe. Takk for at du "lurer" oss.
Må prøve det brødet ditt, det så jo veldig godt ut.

Takk for det Er glad for at folk får noe ut av det! Jeg synes det er veldig gøy å blogge i alle fall... Og det er gøy når man finner på nye oppskrifter. Jeg bruker å se i vanlige kokebøker, å "stjele" litt der... Bare bruke litt andre ingredienser....


Sist redigert av xeena82 : 29-05-08 kl 10:37.
xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 10:32   #12
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av mum, her.

Kjempefin side du har

Brødet ligner veldig på det jeg pleier å bake.Jeg bruker også litt gjær i sammen med bakepulever,har kommet frem til at det blir best. Jeg har i tillegg i litt finrevet gulrot(øker jo karbene i brødet,men ikke så mye), litt krydder ( ingefær og nellik) det gir en fin smak på brødet.
Jeg pleier å skjære det i tynne skiver å tørke det i ovnen noen timer til det er helt gjennom tørt. Blir fine som knekkebrød. som kjeks til ost og vin eller jeg knuser dem og bruker til panering av fisk feks.

Ok. Skal prøve det med gulrot en gang... Erstatte grovbaksten med gulrot da.... Men mitt brød er helt tørt gjennom altså. Man trenger ikke tørke det noe ekstra. Jeg stekte det i 24 minutter.

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 10:40   #13
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Benedictes proteinbrød:

Brødet så flott ut! Lurt å ha hvitløkssmør på.. mmm..
Kjempe fin side du har. Bare gøy å se andre blogger

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 11:06   #14
mum
Juniormedlem
 
mum sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 62
Innlegg: 40
mum har en fantastisk aura rundt segmum har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av xeena82, her.

Ok. Skal prøve det med gulrot en gang... Erstatte grovbaksten med gulrot da.... Men mitt brød er helt tørt gjennom altså. Man trenger ikke tørke det noe ekstra. Jeg stekte det i 24 minutter.

Mitt blir også tørt igjennom,akkurat som kake.Jeg tørker det bare fordi jeg synes de knekkebrødene er så gode. Tok et par skiver før det var helt tørt,altså mykt inni og sprøtt på utsiden.Hadde bare smør på ,det var godt det.
Har også brukt samme oppskriften til sjokoladekake. Den er svært allsidig

__________________






mum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 14:38   #15
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Brødet så flott ut! Lurt å ha hvitløkssmør på.. mmm..
Kjempe fin side du har. Bare gøy å se andre blogger

Proteinbrød vil aldri smake akkurat det samme som vanlig brød, men dette er "as good as it gets" syns nå jeg...

Jeg blogger ganske mye, og legger ut oppskriftene mine og bilder jeg tar av maten min osv... Jeg synes det er gøy å blogge, og gøy å dele med andre som lever lavkarbo som meg...

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 14:42   #16
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av mum, her.

Mitt blir også tørt igjennom,akkurat som kake.Jeg tørker det bare fordi jeg synes de knekkebrødene er så gode. Tok et par skiver før det var helt tørt,altså mykt inni og sprøtt på utsiden.Hadde bare smør på ,det var godt det.
Har også brukt samme oppskriften til sjokoladekake. Den er svært allsidig

Ok.... Da var det bare jeg som misforstod...

Ja, mange av oppskriftene jeg også bruker er veldig allsidige... Blir litt som en grunnoppskrift som kan endres bare litt også blir det noe helt annet...

Er forresten fornøyd med oppskrifta til dette brødet. Mulig jeg utelater grovbaksten neste gang for å få enda mindre karber i det...

Synes det holder fint på fuktigheten også. Tror det hjalp at jeg hadde i gelatinpulver faktisk.. For det holder jo på fuktighet... Var det som var ideen..

Jeg skjærer brødet opp ferdig og putter det i fryseren, så tar jeg bare opp brød etter behov..

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 14:45   #17
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av xeena82, her.

Ok.... Da var det bare jeg som misforstod...

Ja, mange av oppskriftene jeg også bruker er veldig allsidige... Blir litt som en grunnoppskrift som kan endres bare litt også blir det noe helt annet...

Er forresten fornøyd med oppskrifta til dette brødet. Mulig jeg utelater grovbaksten neste gang for å få enda mindre karber i det...

Synes det holder fint på fuktigheten også. Tror det hjalp at jeg hadde i gelatinpulver faktisk.. For det holder jo på fuktighet... Var det som var ideen..

Jeg skjærer brødet opp ferdig og putter det i fryseren, så tar jeg bare opp brød etter behov..

Dette brødet kan mikkert også brukes som en kakebunn for de som ønsker å lage kake med mindre karbo i...

Jeg tenkte jeg skulle forsøke å lage en sjokoladekake etter hvert... Se om jeg finner på en oppskrift...

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 17:33   #18
ArneBelinda
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 4
ArneBelinda er på en erverdig vei

Sv: Benedictes proteinbrød:

Gjorde ett forsøk på dette brødet nå, men synes deigen/røra ikke hadde i nærheten av nok væske... Noen som kan hjelpe? Skal det være f.eks 0,5L vann i stedenfor 0,5dl vann?
På forhånd takk for hjelpen!

ArneBelinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 18:34   #19
ArneBelinda
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 4
ArneBelinda er på en erverdig vei

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av ArneBelinda, her.

Gjorde ett forsøk på dette brødet nå, men synes deigen/røra ikke hadde i nærheten av nok væske... Noen som kan hjelpe? Skal det være f.eks 0,5L vann i stedenfor 0,5dl vann?
På forhånd takk for hjelpen!

Det første brødet med 0,5 dl vann (+ litt til) Ble ikke noe særlig. Selv ikke etter over 30 min i ovnen.
Prøvde deig/røre nr.2 med 0,5L vann og nå ser alt meget bedre ut allerede etter 10 min i ovnen!

MEN når jeg tok ut brødet, sank det sammen og var bare klin... Rett i søpla med alle 3 forsøkene


Sist redigert av ArneBelinda : 01-06-08 kl 16:42.
ArneBelinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 10:56   #20
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av ArneBelinda, her.

Det første brødet med 0,5 dl vann (+ litt til) Ble ikke noe særlig. Selv ikke etter over 30 min i ovnen.
Prøvde deig/røre nr.2 med 0,5L vann og nå ser alt meget bedre ut allerede etter 10 min i ovnen!

MEN når jeg tok ut brødet, sank det sammen og var bare klin... Rett i søpla med alle 3 forsøkene

Hm.... Mitt brød blei veldig fint. Men jeg skal forsøke å bake det en gang til så skal jeg si fra om oppskrifta var feil... Greit?

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 11:43   #21
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av ArneBelinda, her.

Det første brødet med 0,5 dl vann (+ litt til) Ble ikke noe særlig. Selv ikke etter over 30 min i ovnen.
Prøvde deig/røre nr.2 med 0,5L vann og nå ser alt meget bedre ut allerede etter 10 min i ovnen!

MEN når jeg tok ut brødet, sank det sammen og var bare klin... Rett i søpla med alle 3 forsøkene

OK... Jeg aner ikke hva du har gjort feil!

Jeg har nå forsøkt å lage brødet mitt på nytt for å sjekke at det ikke var noe
feil i oppskriften. Jeg hadde i samme mengde vann og fløte som jeg har skrevet i oppskriften! Eggene er også veske i tillegg til at cottage cheesen oppfører seg som veske! Jeg bruker maskin til å blande det sammen, og røra blir klissete i massevis. Jeg har ingen problemer med å følge min oppskrift. Jeg har en tupperware-vekt som jeg bruker til å veie ingrediensene på.

Hvor stor brødform bruker du? For min brødform er mindre enn en vanlig brødform.

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 18:37   #22
ArneBelinda
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 4
ArneBelinda er på en erverdig vei

Sv: Benedictes proteinbrød:

Har antagelig brukt noe annet Proteinpulver enn deg... Skal prøve den du bruker ;-)

ArneBelinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 21:12   #23
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Benedictes proteinbrød:

digger bloggen din! og de lappene...åååh! venter på prottispulver nå og skal prøve brødet

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 21:30   #24
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Benedictes proteinbrød:

Dette var en super oppskrift..! En av de tingene jeg bare måtte prøve med det samme. Men mitt ble kjemperart! Hvorfor skal det være gelatinpulver i f.eks? Det så ut som mitt bar preg av det... kjemperar konsistens. Nesten gummiaktig.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 10:40   #25
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Dette var en super oppskrift..! En av de tingene jeg bare måtte prøve med det samme. Men mitt ble kjemperart! Hvorfor skal det være gelatinpulver i f.eks? Det så ut som mitt bar preg av det... kjemperar konsistens. Nesten gummiaktig.

har fjerna det fra oppskriften nå. Det var noe jeg prøvde for å se om brødet holdt bedre på fuktigheten... Jeg synes nemlig at proteinbrød har en tendens til å miste fuktigheten så fort... Ingen ha i gelatinpulver.

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Benedictes lavkarborundstykker xeena82 Bakst 42 15-04-12 22:44
Benedictes reviderte Lapper... 0,4 g k pr 100 g xeena82 Ketolysekuren 9 24-08-08 22:49
Benedictes Lapper xeena82 Frokost og kveldsmat 7 03-06-08 10:39
Proteinbrød... elian Induksjonen 1 18-08-04 15:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no