Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hvor mange karber i kruskakli?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-08, 23:00   #1
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Hvor mange karber i kruskakli?

På min pakke står det 20 gr karber pr 100 gr, men da jeg var på butikken sto det 9 gr karber pr 100 gr
Så hva skal jeg telle da? Har det skjedd noe drastisk i kruskakli-verdenen som ikke jeg har fått med meg?

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:01   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

På min pakke står det 20 gr karber pr 100 gr, men da jeg var på butikken sto det 9 gr karber pr 100 gr
Så hva skal jeg telle da? Har det skjedd noe drastisk i kruskakli-verdenen som ikke jeg har fått med meg?

Det er mellom 18 og 22

Spørs hva slags merke.....

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:04   #3
wegie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 32
wegie er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Er det ikke forskjell om det er kruskakli av havre eller av hvete? Mener å huske at det er minst karbohydrater i hvete-kruskakli..

__________________

wegie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:06   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Opprinnelig lagt inn av wegie, her.

Er det ikke forskjell om det er kruskakli av havre eller av hvete? Mener å huske at det er minst karbohydrater i hvete-kruskakli..

Ja, og den ligger rundt 20....

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:08   #5
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Ja, men hvorfor står det da 9 på pakken..? Det er hvete-kruskakli.

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:12   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Ja, men hvorfor står det da 9 på pakken..? Det er hvete-kruskakli.

De har sikkert skrevet feil igjen... Jeg har arrestert dem en gang tidligere for feil. Det SKAL være rundt 20 gram...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:18   #7
wegie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 43
Innlegg: 32
wegie er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Møllerens hvetekli har 18,5 gram.

__________________

wegie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 19:21   #8
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

På min pakke står det 20 gr karber pr 100 gr, men da jeg var på butikken sto det 9 gr karber pr 100 gr
Så hva skal jeg telle da? Har det skjedd noe drastisk i kruskakli-verdenen som ikke jeg har fått med meg?

ENIG!!

Jeg kjøpte ny pakke i dag, og på den står det 20 karber. På den som ligger i papphaugen og venter på å bli kastet står det 9 karber. FRUSTRERENDE! Ringte forbrukerkontakten, men de var stengt, skal ringe igjen i morra. Og det er ikke bare karbene som er forskjellige...

På den ene - på den andre
Energi: 570 kJ (135 kcal) - 718 kJ (170 kcal)
Protein: 16 g - 15 g
Karbohydrat: 9 g - 20 g
herav sukkerarter: 1 g - 2 g
Fett: 3 g - 6 g
herav mettet: 0,5 g - 0,7 g
enkeltmettet: 0,5 g - 0,7 g
flerumettet: 1,5 g - 2,2 g
Natrium: 0,004 g - 0,02 g
Jern: 15 mg - 11,7 mg

+ forskjeller på Kalsium, Tiamin, Riboflavin, Niacin og Vitamin E.

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 20:54   #9
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Det la jeg også merke til! Underlige greier... Spent på å høre hva du får til svar

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 16:51   #10
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Det la jeg også merke til! Underlige greier... Spent på å høre hva du får til svar

Telefonsamtalen gikk nesten sånn som det her:

Mosepjusk: "Hei, jeg har to pakker Krukakli, men det er forskjellig næringsinnhold på pakkene. WHY? WHY? WHY?"
Kruskakli: "Nja, det er gjort noen endringer i innholdet for en tid tilbake, så derfor er næringsinnholdet endret på den ene pakka di."
Mosepjusk: "Men det er jo det samme oppi begge pakkene, jeg har bakt Mosepjusklapper, som forresten er kjempegode!"
Kruskakli: "Da må jeg vite hvilke datoer det er på pakkene dine."

Og de pakkene har jeg hjemme - jeg er på jobb nå.
Fikk mailadressa hennes og skal sende mail senere med datoer og det hele!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 18:25   #11
HMR
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Tranby
Alder: 54
Innlegg: 2
HMR er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Jeg har kjøpt Møllerens FIBRA Kliblanding. I den er det 9,6 g karbohydrater pr 100 g. Har testet den ut i " GROVISER",og ble kjempegodt!!!!!. Men de er nok en del dyrere enn kruskakli, de koster ca 8 kr for en pose med 40 gram. Jeg var heldig og kom over de til halv pris på min nærbutikk, men det var fordi de gikk ut av sortimentet. Jeg hamstret alle de pakkene som var igjen...

HMR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rett og slett lite karbohydrater. Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 14:39   #12
Starry Eyes
Medlem
 
Starry Eyes sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 118
Starry Eyes er ny på veien

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Mosepjusk; fant du noe mer ut av det med den kruskaen eller? Er det feil det som står på pakken med 9 karber eller?

__________________
Starry Eyes
Life is a shipwreck, but we must not forget to sing in the lifeboats. - Voltaire







Starry Eyes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 16:02   #13
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Jeg har to forskjellige pakker Kruskakli hjemme. Den ene er Møllerens, på den står det 18,5 g karbohydrater. Den andre er Regal fiberrik kruskakli, der står det at den inneholder 9 g karbohydrater.

Jeg tok det for gitt at næringsinnholdet var forskjellig fordi innholdet var forskjellig. Men jeg vet jo at forskjellige matmerker ofte produseres på samme sted og bare legges i forskjellig emballasje, gjerne til litt forskjellig pris også.

Så hva skal man tro? Er Regal og Møllerens det samme?

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 14:46   #14
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Høres veldig merkelig ut at samme ting fra forskjellige produsenter skal ha så forskjellig næringsinnhold hvis de bruker samme råstoff. Den med 9 karber høres veldig usannsynlig ut.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 11:00   #15
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Opprinnelig lagt inn av Starry Eyes, her.

Mosepjusk; fant du noe mer ut av det med den kruskaen eller? Er det feil det som står på pakken med 9 karber eller?

Hei,
Beklager, har helt glemt detta jeg!
Det var VELDIG mye fram og tilbake. Det gikk år og dag før jeg fikk noe mail tilbake fra henne, og jeg purra, og hun beklaga og sa at hun ikke hadde fått tak i vedkommende som visste noe om detta, men at hun "var på saken."
Det endte opp med at 9 karber var feil, og 20 var riktig.
Jeg har ikke sjekka innholdet på eskene nå, men regner med at det står 20 på alle!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 11:09   #16
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

På min pakke står det 9 karber og den er nyinnkjøpt

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 13:25   #17
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

På min pakke står det 9 karber og den er nyinnkjøpt

Ja, men da går vi for 9 da, hehe!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 13:35   #18
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

haha tror ikke det er lurt, selv om jeg har telt 9 karber frem til nå

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:32   #19
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Jeg sjekka alle pakkene på nærbutikken i stad, og alle hadde 9
Får regne 15 karber da kanskje, hehe, litt sånn midt i mellom

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 20:13   #20
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Jeg sjekka alle pakkene på nærbutikken i stad, og alle hadde 9
Får regne 15 karber da kanskje, hehe, litt sånn midt i mellom

Har sjekka litt jeg også, på den FIBERRIKE kruskaklien står det 9g karber, mens på andre er det rundt 18-20. Tror det er noe mindre kostfiber i andre typer, derav høyere nettkarber.

Eks:
Møllerens kruskakli har 18,5g KH og 42g fiber (totalt 60,5 g)
Regal Fiberrik kruskakli har 9g KH og 50g fiber (totalt 59g)

Når man ser på det slik så kan det nok stemme at den ene typen har 9g KH pga fiberinnh.

Er mye forvirring ute og går, for produsentene er ikke like flinke med merking. Gjelder spesielt merking av frø og sånt.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 20:18   #21
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Nå så jeg plutselig at på Regal sine hjemmesider oppgir de 20g KH på fiberrik kruskakli mens på boksen står det 9g.

Forbaskade tullinger, bestemme seg nå

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 14:51   #22
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Her er svaret jeg omsider fikk fra Regal:

Sitat:

Hei

Det er dessverre sneket seg inn en trykkfeil på esken, det er næringsinnholdet på nettsiden som er riktig.
Emballasjen vil bli endret så fort muligheten er der.

Ha en fortsatt fin dag.

Mvh

Merethe L. Mathisen
Forbrukerkonsulent

Grønt nr: 800 80 970
Mail: forbruker@lantmannen.com

Ha en fortsatt fin dag!

Dvs at det er 20g kh per 100g. Så da svitcher jeg over til økologisk speltkli for det liker magen min så mye bedre

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 15:39   #23
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Dvs at det er 20g kh per 100g. Så da svitcher jeg over til økologisk speltkli for det liker magen min så mye bedre

Takk takk
God helg!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 23:51   #24
Hervander
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 4
Hervander er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Min hvetekli har 30g karbohydrat!!!

Styr unna Coops Änglamark økologiske hvetekli!

Ser dere diskuterer 9 versus 20 g karbo, mens jeg sitter her på en sukkerbombe med over tre ganger høyere karboinnhold enn den på 9. Hvordan går det an?

Jeg har "Änglamark økologiskt vetekli", kjøpt på Coop i Sverige.
Änglamark finnes jo også i Norge, så går ut i fra at den samme klien er å få kjøpt på Prix, Obs etc., uten at jeg har sjekket det da.

Har forstått det sånn at hvetekli og kruskakli er det samme. På pakken står det "Vetekli framställs av vetekornets skaldelar".

Kaloriinnholdet er også høyere, 990 kj/235 kcal.

På min står det kostfiber 30 g, mens dere opererer med 42 og 50 g. Så det forklarer jo forskjellen.

Dette skal Änglamark få høre gitt!
Har de lurt inn hvetemel liksom, eller er økologisk korn så forskjellig fra "vanlig" korn?

Hervander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 00:22   #25
Nero
Medlem
 
Nero sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 55
Innlegg: 286
Nero er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange karber i kruskakli?

Nå står det 9 gram karbo pr. 100 gram - på hjemmesiden deres:

http://www.regal.no/Produkter/Basis-...Kruskakli/509/

Håper virkelig at det stemmer!

__________________


VELKOMMEN TIL MIN JOURNAL
Nero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse 6 mnd - nå Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød Nille Bakst 179 08-03-11 20:13
Kan noen av dere eksperter kommentere menyen min denne uka? Tette80 Ketolysekuren 7 03-05-07 16:11
Fett - Karber sammenheng Fast-i-fisken Lavkarbo generelt 19 13-08-06 13:52
Alkohol i julen friflex Lavkarbo generelt 34 24-12-04 00:14
SPØRSMÅL OM INDUKSJON Huldr Induksjonen 14 03-12-04 02:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no