Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Er det noen her på South Beach fase 2?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-12, 19:43   #1
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Er det noen her på South Beach fase 2?

Hei!

Er ferdig med fase 1 i dag, og skal forberede meg over på fase 2. Tror jeg kjører fase 1 frem til helga. Tør lissom ikke helt noe annet... Litt dumt kanskje, de anbefaler det jo ikke. Vi får se.

Men er det noen her som følger fase 2 som kanskje kan komme med noen gode tips og råd for hvordan man best går frem?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 20:28   #2
c@th68
Juniormedlem
 
c@th68 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 33
c@th68 er på en erverdig vei

Sv: Er det noen her på South Beach fase 2?

Heisan.

Er her enda jeg, men har ikke vært aktiv i det siste, kun vært litt innom forumet Lavkarbo generelt, på SB er det jo mer eller mindre "dødt"...

Har skeiet helt ut i julen og klarer ikke finne den store motivasjonen til å begynne på Fase 1 igjen Så her går det i Fase 2, men går ikke noe særlig ned.

Men, sist jeg gikk på Fase 1 og over til 2 (jada, har gått frem og tilbake i et par år ), så introduserte jeg bare litt og litt av det man kan spise mere av i forhold til 1 og da gikk det jevnt men trutt nedover.

De andre gangene har jeg kastet meg over alt det man kan spise i tillegg til Fase 1, i løpet av første uken og det gikk ikke så bra Gikk faktisk opp et par kilo ganske fort.

Så mitt tips må være at du prøver deg frem for¨å se hva som evt. har noe å si for videre nedgang, ta kun en ting i uken f.eks og bruk¨heller litt lenger tid på overgangen

Får motivere meg til å starte på Fase 1 igjen, for nå er det plutselig 10 kg. jeg skal ned og ikke 3 som det var før jul

Du må gjerne oppdatere og skrive litt her inne, merker at motivasjonen blir større hvis jeg har noen å dele erfaringer med og "snakke" med, som er i samme situasjon.

Hvor mye skal du ned?

Lykke til videre!

__________________




c@th68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 22:59   #3
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Er det noen her på South Beach fase 2?

Hei!

Så koselig at noen er her.
Holder meg fortsatt i fase 1 jeg da.. men tenker at i helga skal jeg lage noen knekkebrød. Hadde i planen min og lage lavkarboknekkebrød og starte med det, men det blir jo feil det og da. Som jeg leste i dag, poenget er jo at vi ikke skal være redd de sunne fullkornene. Så da tenkte jeg at jeg skulle lage noen "vanlige" knekkebrød og starte med det i første omgang, og kanskje innføre noen bringebær.

Gjelder og endre fokuset litt her - lavkarboknekkebrødene er jo mye frø som igjen går av nøttekvota og ikke skal haes så mye av..

Er det hva du har gjort også? Grove "vanlige" brød og knekkebrød,eller lavkarbo?

Lykke til med og komme igang med fase 1 igjen! Julekosen varte lenge her også. 10 kg på meg som er planen også, så da har vi samme veien og gå.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppskrifter til South Beach dietten fase 1 lise85 Oppskrifter 4 13-09-11 21:00
Vin i fase II på South Beach? Monroe Fase II 1 19-06-11 15:07
Er kikerter tillatt i South Beach fase 1? Victory South Beach 2 21-06-10 13:21
South Beach fase II Vekt 76 Lavkarbo generelt 0 06-04-06 11:25
Noen på South beach? Gro South Beach 3 06-06-05 20:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no