Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Hvordan går det, fedonister?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-07, 22:46   #1
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Hvordan går det, fedonister?

Det er vel fler her inne som følger Fedon ?
Hvordan liker dere dette og evnt. går dere ned noe ?
Skal dere ned mye i vekt ?
Dere som tidligere fulgte ketolyse, hvordan er overgangen til Fedon ?

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 23:20   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Jeg er jo en fedonist, selv om jeg nok bruker mer fett enn Fedon selv anbefaler. Jeg skal ikke ned noe nå siden jeg er gravid, går på dette pga. svangerskapet. Fikk nemlig svangerskapsforgiftning sist og er sikker på at det kom av et altfor høyt inntak av raske karbohydrater, noe som også støttes innen fagmiljøet (er vel helst sukker de snakker om da).
Trives veldig godt med å spise slik ja. God fordøyelse, fin hud, mye færre plager enn i sist svangerskap.

Perfekt kosthold for gravide.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 10:05   #3
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Hei. Jeg er en ketolyser som nå har konvertert til å bli fedonist.
Jeg gikk ikke ned i det hele tatt (bare avrundingsspørsmål) åp Ketolyse, og jeg drittlei av å telle og styre, og jeg følte med sulten og i tvangstrøye. Selv om jeg ikke egentlig var sulten så ble jeg det når jeg viste at jeg ikke kunne spise mer enn 100 g salat og 50 g agurk for å ikke gå over på karbene...

Her på fedom trives jeg veldig godt. Søtsuget har forsvunnet HELT nå som jeg kan spise frukt, bær og yoghurt. HERLIG!
I tillegg vet jeg at jeg ikke gjør noe VEEEELDIG galt dersom jeg tar EN rute sjokkis eller ET drops en og annen gang. Den friheten gjør at jeg ikke føler det store suget lenger. Hehe. Jeg er litt sånn at jeg bare MÅ ha det jeg ikke kan få. Sier noen at jeg absolutt IKKE kan spise f eks frukt, så er frukt det eneste jeg klarer å tenke på...

Den første uka på fedon gikk jeg opp, men heldigvis bare 200 gram. Uka etter stod jeg stille. Og det selv om jeg hadde noen bommerter fordi jeg missforstod dette C-måltidet (hadde ikke fått boka enda).
Nå denne uka har jeg faktisk gått NED!!!!! Det er VELDIG bra for meg som er vant med sykostreng ketolyse uten vekttap...

Håper du har god effekt av Lindberg da. Lykke til.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 17:04   #4
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Jeg har tatt av 16 kg på ketolyse.vekten har stått stille i 2 mnd nå så har Gått over til mer fedon-aktig mat i 3 dager nå. Vil jo ta av mer helst 10-15 kilo. Tenkte å være fedonist til nyttår ,og dersom jeg ikke tar av mer gå tilbake til ketolyse kur. Vet ikke helt hvordan dette går... er mye mer sulten nå, magen rumler å styrer.. men er vel verst i begynnelsen som alltid..?? Må jo være forsiktigere med fettet også, som ost(veldig god mumsemat på ketolysekur)
Og det faktum at man ikke treneger å være så streng kan jo være en felle for svake sjeler..som meg(bare en liten bit,som fort blir til mange små biter)
Ellers er jeg ved godt mot, har ikke spist frukt enda, forresten, de kan jeg jo nå....

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 17:32   #5
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Jeg var også kjempesulten de første 4-5 dagene sjokoman. Det er jo litt uvant for kroppen at man ikke propper innpå med fett. Derfor va rjeg litt bekymret i starten, og så for meg å være sulten hele kuren nesten. Elelr spise mye større mengder enn jeg burde. Jeg spiste meg mett de første dagene (ja det ble ofte), og så gikk det seg gradvis til de neste dagene. Nå såiser jeg mye mindre, og er ikke lenger sulten. Kroppen må vel venne seg av med fettet tror jeg.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 20:38   #6
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

å det var bra..
men hva kan vi spise når man har lyst på noe tygg tygg..
før gumla jeg ost når jeg trengte noe i farten og det var en stund til neste måltid. eller på kvelden når jeg var litt fysen.

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 20:59   #7
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Opprinnelig lagt inn av nystolen, her.

Hvordan liker dere dette og evnt. går dere ned noe ?
Skal dere ned mye i vekt ?
Dere som tidligere fulgte ketolyse, hvordan er overgangen til Fedon ?

Jeg synes det går kjempefint! Jeg skal ned mellom 5 og 10 kg til. Jeg liker dette bedre enn Ketolyse, synes jeg har mer valgmuligheter på Fedon. (kan unne meg en frukt og en youplait. I tillegg så kan jeg spise ett måltid med enten fiberrik, wasafiber plus eller fedonbrød pr. dag. Jeg følger litt menyene i boka, men det blir litt modifisert. Overgangen gikk kjempefint. Jeg har holdt på med Fedon i 3 uker. Den første uka gikk jeg opp litt, men det gikk jeg fort ned igjen. Nå går jeg ned minst like mye som det jeg gjorde på Ketolyse.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 21:03   #8
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

jeg må nok følge menyene bedre
- mindre nøtter
- mindre fedon bar
- mer naaturlig mat
- frukt+youplait til mellommåltid
kan man gumle skinke og annet kjøttpålegg sånn viss man er fysen på noe?

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 21:40   #9
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Dersom jeg er sugen på noe så spiser jeg
frukt (husk at du ikke skal spise frukt alene. Spis noen nøttet til, hvis ikke stiger blodsukkeret for fort)
nøtter
ostechips (best av lettost syns jeg, og mindre fett)
dobbel 0 eller 0,1% yoghurt
litt rent kjøtt pålegg
baconsvor
.....

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 22:29   #10
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Trives også veldig godt med Fedon. Klarer meg ikke uten litt frukt , grøt og yoplait, savnet det på ketolyse. Skjønner ikke at de klarer seg uten frukt i lengre perioder. Spiser fremdeles ikke ris/potet/pasta. Spiser fiberrik eller havregrøt hver dag. Ser for meg at kan leve a la Fedon i lang tid, uten at jeg behøver å savne noe ( utenom masse sjokolade da, men det SKAL jeg ikke ha- fy fy ). Prøver å følge menyene i Fedons metode.

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 22:37   #11
cilemora
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 42
Innlegg: 373
cilemora er ny på veien

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

eg stor trives på fedon
gikk inn 2,3cm første uka, stått stille etterpå..
er snart 3uke siden eg gikk fra ketolyse (inn 11cm rundt magen der)...
ser ikke noe problem me å leve sånn resten a live
spiser gulrot nesten hver dag, men ikke mere enn 1pr dag og ofte
rå eller såvidt stekt på pappa... er det dumt a meg??
ellers har eg spist fedon pasta 1 gang og pølse (ikke mye) 2-3gang...
frukt og bær nesten hver dag

hvordag grøt spiser du da nystolen??
regnes den som c-måltid??

__________________
midje: start ca 85cm, mål 70cm eller mindre - nå: 74cm (- 11cm)
mage: start 101cm, mål 80cm eller mindre - nå: 85cm (- 16cm)
hofte: start ca 102cm, mål ca 90cm - nå: 88,5cm (- 13,5cm)
vekttap til nå: - 6,5kg og BMI på 24
cilemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fedon/lavkarbo/sunn fornuft... Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 11:25   #12
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Spiser havregrøt m/flytende natrena og kanel. Regner den som dagens C måltid,men vet ikke om det er rikitg. Merket er Quaker-Havre quick & easy m/eple. Det er 8 porsjonsposer i pakken. Koker med melk i 2 min. Kjempegod. Kan også lages med vann. 1 porson ( melk kommer evnt. i tillegg) inneholder : 129 kcal,2,9 g prot, 24,1 g karbo og 2,3 g fett.

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 13:22   #13
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Opprinnelig lagt inn av nystolen, her.

Spiser havregrøt m/flytende natrena og kanel. Regner den som dagens C måltid,men vet ikke om det er rikitg. Merket er Quaker-Havre quick & easy m/eple. Det er 8 porsjonsposer i pakken. Koker med melk i 2 min. Kjempegod. Kan også lages med vann. 1 porson ( melk kommer evnt. i tillegg) inneholder : 129 kcal,2,9 g prot, 24,1 g karbo og 2,3 g fett.

Hei,

Havregrøt bør lages på store havregryn. Store havegryn blir ikke tatt opp like raskt som små havregryn. Jeg tør ikke å si det for sikkert, men det greiene du spiser blir vel litt som å spise loff og kalle det dagens C-måltid.

Du kan lage havregrøt selv sånn (kan lages med mindre melk og mer vann):
1 dl store havregryn
2 dl melk
1 dl vann
Proteinberikes ved å røre inn 1 dl cottage cheese til slutt.

I den opprinnelige oppskriften står det at man skal tilsette litt frø og nøtter for å få fett. Jeg pleier bare å ta meierismør siden jeg tar 1 ss udos choice i tillegg.
Hvis du liker den eplesmaken, så kan du vel ha litt eple i også, det er vel ikke de store mengdene som skal til.

I Oslo får du kjøpt noe som heter sukrin, er bedre å ha på grøten enn kunstig søtning. De selger det på naturli'vis (Ullevål stadion og Grønland torg ihvertfall, kanskje andre steder også).

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 14:43   #14
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Bare et tips:

Sukrin fås tak i flere steder i Norge, forhandlerlsten står på hjemmesiden deres, www.sukrin.no. Det kan også bestilles fra siden.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 17:27   #15
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Vet det finnes bedre og sunnere måte å spise havregrøt på enn jeg gjør. Men er litt lat og så lenge det funker så synes jeg det er greit. Spiser det ikke hver dag akkurat.
Til middag i dag ble det pasta for første gang på lenge.Fedon Lindberg pasta med kjøttsaus. Har ikke prøvde denne pastaen før, men den var god og mettende. Smakte godt etter en 1,5 t tur.

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 19:39   #16
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

[quote=cilemora;364569]spiser gulrot nesten hver dag, men ikke mere enn 1pr dag og ofte
rå eller såvidt stekt på pappa... er det dumt a meg??
quote]

Haha. Steker på pappa??? Ja det syns jeg er dumt.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 20:45   #17
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

[quote=Lollypop!;364878]

Opprinnelig lagt inn av cilemora, her.

spiser gulrot nesten hver dag, men ikke mere enn 1pr dag og ofte
rå eller såvidt stekt på pappa... er det dumt a meg??
quote]

Haha. Steker på pappa??? Ja det syns jeg er dumt.

He he.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 21:51   #18
cilemora
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 42
Innlegg: 373
cilemora er ny på veien

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA
bare gjør narr av meg dere ja
men må vel si meg enig, å steke på pappa er litt dumt, hehehe....

__________________
midje: start ca 85cm, mål 70cm eller mindre - nå: 74cm (- 11cm)
mage: start 101cm, mål 80cm eller mindre - nå: 85cm (- 16cm)
hofte: start ca 102cm, mål ca 90cm - nå: 88,5cm (- 13,5cm)
vekttap til nå: - 6,5kg og BMI på 24
cilemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fedon/lavkarbo/sunn fornuft... Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 22:16   #19
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Tjihi. Ja vi må jo mobbe når slike enestående muligheter dukker opp.
Herlig, snuppa!

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 11:30   #20
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Hei,

Havregrøt bør lages på store havregryn. Store havegryn blir ikke tatt opp like raskt som små havregryn. Jeg tør ikke å si det for sikkert, men det greiene du spiser blir vel litt som å spise loff og kalle det dagens C-måltid.

Du kan lage havregrøt selv sånn (kan lages med mindre melk og mer vann):
1 dl store havregryn
2 dl melk
1 dl vann
Proteinberikes ved å røre inn 1 dl cottage cheese til slutt.

I den opprinnelige oppskriften står det at man skal tilsette litt frø og nøtter for å få fett. Jeg pleier bare å ta meierismør siden jeg tar 1 ss udos choice i tillegg.
Hvis du liker den eplesmaken, så kan du vel ha litt eple i også, det er vel ikke de store mengdene som skal til.

I Oslo får du kjøpt noe som heter sukrin, er bedre å ha på grøten enn kunstig søtning. De selger det på naturli'vis (Ullevål stadion og Grønland torg ihvertfall, kanskje andre steder også).

Hei.

Jeg lurer på om det smaker cottage cheese av havregrøten? Jeg liker nemlig ikke smaken...

Mvh Fedona

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 16:50   #21
haukhe
Juniormedlem
 
haukhe sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 38
Innlegg: 29
haukhe er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det , Fedon`ister

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Hei.

Jeg lurer på om det smaker cottage cheese av havregrøten? Jeg liker nemlig ikke smaken...

Mvh Fedona

Hei hei!
Jeg syns ikke det smaker så veldig mye cottage cheese. Er selv ikke veldig glad i den smaken:P Seff, noe av smaken er der, men ikke i den grad som for eks med litt bær osv

__________________


haukhe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins / Fedon ? Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 19:25   #22
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan går det , Fedonister

Jeg synes ikke det smaker cottage cheese, men jeg synes cottage cheese er godt så lenge det spises sammen med noe annet. Kanskje du skal mose den litt med stavmikseren før du blander den i grøten.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 14:28   #23
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan går det , Fedonister

dytter

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 22:03   #24
Hild
Juniormedlem
 
Hild sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 65
Innlegg: 32
Hild er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det , Fedonister

Jeg har bare fulgt Fedons kostråd etter at jeg begynte med lavkarbo. Har vært nokså konsekvent, selv om jeg skeiet ut med 4 stk twist i går . Har holdt på siden juni og har gått ned 36 kg. Den siste måneden har jeg gått ned 3,2 kg. Nærmer meg målet nå, og det føles rart! Jeg trives godt med dette kostholdet og kommer ikke til å gå tilbake til slik jeg spiste før. Syns jeg spiser utrolig mye god mat. Jeg kan nå spise litt mer karbohydrater (2 måltider pr. dag) og 2 frukter pr. dag.

Hild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 23:39   #25
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hvordan går det , Fedonister

Opprinnelig lagt inn av Hild, her.

Jeg har bare fulgt Fedons kostråd etter at jeg begynte med lavkarbo. Har vært nokså konsekvent, selv om jeg skeiet ut med 4 stk twist i går . Har holdt på siden juni og har gått ned 36 kg. Den siste måneden har jeg gått ned 3,2 kg. Nærmer meg målet nå, og det føles rart! Jeg trives godt med dette kostholdet og kommer ikke til å gå tilbake til slik jeg spiste før. Syns jeg spiser utrolig mye god mat. Jeg kan nå spise litt mer karbohydrater (2 måltider pr. dag) og 2 frukter pr. dag.

Fantastisk!! Det gir meg virkelig håp. Jeg går på eurodiett nå, men kuren munner jo ut i Lindberg-kost etterhvert. Jeg skal ned 40 kg.tilsammen, har gått ned 16 av de nå på 2 1/2 mnd, men vet at det går saktere etter hvert. Planen er å være i mål iallefall til jul. Og etter dine erfaringer burde jeg vel greie det? Gratulerer så mye igjen!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan går det? Schnupsiii Mer enn 30 kg overvekt 55 12-03-09 08:03
Hvordan er det? Marit Generell diskusjon 31 30-07-06 17:05
Hvordan? Ablazed Spørsmål og svar 2 08-03-06 23:48
Hvordan vet jeg Elisabeth Induksjonen 2 27-10-04 23:03
Hvordan stå i mot? Summer Lavkarbo generelt 3 08-03-04 10:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no