Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Spikermatte

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-03-12, 18:31   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Spikermatte

Noen her som bruker spikermatte?
Jeg kjøpte ei her om dagen og er forundret over hvor fort jeg har merket endring. Jeg lurer derfor på om det bare er meg eller gjelder det flere?

Det står at Shaktimatteyoga er en av de kraftigste former for yoga, kanskje derfor jeg synes jeg merker stor bedring av kroppen på kort tid?

Det er vondt som fy å legge seg naken på den, uansett vei, men etter ca 5 min blir jeg bare varm og føler et enormt velbehag. Sønnen sammenligner det med selvpining siden det er utskillelsen av endorfiner som skaper behaget.

Men, er det noen andre her som har erfaring fra spikermatter?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 18:48   #2
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Spikermatte

Jeg har brukt spikermatte i ca 2 år, og jeg merker også en veldig stor forskjell, jeg bruker den nesten hver eneste dag, og jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Begynte med den fordi jeg hadde en del vondt i ryggen, men etter jeg begynte med spikermatte så har jeg ikke merka noe til det.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 18:59   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Jeg har brukt spikermatte i ca 2 år, og jeg merker også en veldig stor forskjell, jeg bruker den nesten hver eneste dag, og jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Begynte med den fordi jeg hadde en del vondt i ryggen, men etter jeg begynte med spikermatte så har jeg ikke merka noe til det.

Jeg har gått til manuellputt og har ikke tall på hvor mange nåler han har satt i ryggen min. Jeg merker jo at jeg får omtrent samme lindring av spikermatten. Jeg er nok allerede blitt avhengig av den. Tom ansiktet har fått en friskere bedre glød etter at jeg begynte ligge med kinnene mot matten i ti min på hver side!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 19:17   #4
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Spikermatte

ja den øker blodsirkulasjonen. Jeg har blitt helt avhengig av den, for meg så hjelper den også mot mens smerter, om jeg ligger på magen på matten.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 20:04   #5
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Spikermatte

Jeg fikk også den av min kjæreste i fjorog likte den veldig godt..men dessverre sluttet jeg med det...finner nok den igjen snart

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 20:10   #6
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Spikermatte

Jeg har spikermatte og merket stor forskjell på bare noen dager. Glemmer å bruke den, men kommer på det hvis jeg får vondt i hodet.... Ligger på matta i 20 min og hodepinen er bortevekk

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:09   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Da har jeg testet spikermatta i en uke. Manuellputten sier at han merker stor forskjell; jeg blir ikke lengere så stiv i torax mellom hver behandling!

Spikermatte er kjempedeilig. I går sovnet jeg på den.. Jeg sov i over en time og jeg følte at spikermatta måtte dras løs fra ryggen etterpå.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:12   #8
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Spikermatte

Jeg er god venn med spikermatten min. Den har jeg brukt jevnt de sist to årene pga kroniske smerter (fibromyalgi). Den er til stor hjelp!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:12   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Nåh, kanskje jeg bør finne fram matta mi igjen også nå som jeg sliter med litt låst muskulatur i ryggen.. synes den er VOND da! (blir kanskje en vane??)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:18   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Nåh, kanskje jeg bør finne fram matta mi igjen også nå som jeg sliter med litt låst muskulatur i ryggen.. synes den er VOND da! (blir kanskje en vane??)

Det er vondt de 2-4 første minuttene, hold ut for etterpå brer det seg en god varme i kroppen! Kroppen produserer endorfiner for å lindre smertene og det kan sitte i en god stund etterpå.

Hvis du synes det gjør veldig vondt så start med å legg matta i senga og kanskje med ei tskjorte på. Jeg ligger nå rett på gulvet med bar overkropp. Jeg ligger på magen også. Selv puppene protesterer ikke!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:19   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Jeg er god venn med spikermatten min. Den har jeg brukt jevnt de sist to årene pga kroniske smerter (fibromyalgi). Den er til stor hjelp!

Ja, jeg skjønner jo nå hvorfor putten min har bedt meg kjøpe ei.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 15:45   #12
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Altså, jeg klarer ikke å ligge rett på spikermatta jeg - ikke bare fordi det er vondt, men får rød og irritert og kløende hud etterpå. Så jeg bruker en gammel tynnslitt topp når jeg ligger på min, men det funker likevel, om enn kanskje ikke like effektivt. Men jeg er ganske sensitiv, så det er egentlig helt ok

(Og jeg ligger på den i senga. Bruker den når jeg er for stressa til å sovne, men trenger en hvil )


Sist redigert av Huldr : 04-04-12 kl 15:51.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 19:42   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Har helt glemt matta mi! Mener å huske den hjalp litt på vannsamlinga mi. Fordelen min er at jeg har jo ikke følelse i huden, så jeg merker jo ikke at jeg ligger på piggene

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 19:51   #14
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Dette tør jeg aldri å prøve

Men det er vel ikke akkurat som de fakirene bruker, antar jeg?
Gubben la seg på en sånn på en utstilling i Tallinn og jeg har aldri sett ham komme seg opp så fort.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 20:06   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

neida, bare små plastpigger. min er sånn, men grønn:
http://www.shaktimatte.no/images/sto...a_lilla_ny.jpg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 20:32   #16
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Okay. Da hørtes det ikke så skummelt ut lenger.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 21:29   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Dette tør jeg aldri å prøve

Men det er vel ikke akkurat som de fakirene bruker, antar jeg?
Gubben la seg på en sånn på en utstilling i Tallinn og jeg har aldri sett ham komme seg opp så fort.

Jeg HAR ligget på ekte spikermatte laget av plank og laaaaange spiker. Den var god å ligge på.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 23:44   #18
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Har også en sånn.. men har ikke brukt den på lenge, lenge. Nå fant jeg den frem og satte den opp bak ryggen min, en liten start

Kjenner ikke så mye av den nå, så den får heller bli med inn i sengen senere.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 23:52   #19
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Du er gal, Kanutten!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 00:07   #20
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Skal finne frem min igjen . takk for påminnelsen

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 09:41   #21
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Jeg synes dere var spik(er) spenna gærne alle sammen, helt til jeg fulgte linken og så bildet av spikermatta.
Trodde faktisk at dere virkelig lå på en sånn vi ser på TV, altså skikkelig lange, farlige spiker.
Vurderte til og med å melde meg ut herfra, siden de fleste så ut til å ha mer enn en skrue løs. Nå blir jeg glad og lykkelig værende, for spikermattene så ikke så farlige ut likevel. Faktisk så kunne jeg tenkt meg å prøve

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 10:04   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Jeg synes dere var spik(er) spenna gærne alle sammen, helt til jeg fulgte linken og så bildet av spikermatta.
Trodde faktisk at dere virkelig lå på en sånn vi ser på TV, altså skikkelig lange, farlige spiker.
Vurderte til og med å melde meg ut herfra, siden de fleste så ut til å ha mer enn en skrue løs. Nå blir jeg glad og lykkelig værende, for spikermattene så ikke så farlige ut likevel. Faktisk så kunne jeg tenkt meg å prøve

Du er nå ikke så værst gærn du heller.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 10:06   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Jeg sovnet igjen på matta i går. Sov i en time før sambo vekket meg. Lurer på hva det er som gjør at en blir så salig at en sovner?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 10:13   #24
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg sovnet igjen på matta i går. Sov i en time før sambo vekket meg. Lurer på hva det er som gjør at en blir så salig at en sovner?

Dette skjer meg også stort sett hver gang jeg legger meg på matta. Det handler nok mest om at kroppen blir avspent og faller til ro. Jeg har begynt å sette på vekkerklokke når jeg legger meg på den..... .

Jeg er mye plaget av en følelse av indre frost. Dette relatert til fibromyalgi som jeg krangler med. Når det virkelig er ille har jeg lært meg et triks som er supert. Jeg setter på varmeteppet i sengen, legger spikermatten på og plasserer meg godt under dynen min. Da går det ikke lange tiden før kroppen er godt avspent og jeg får den tiltrengte roen som kroppen ønsker. Aldeles supert.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 13:07   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spikermatte

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Dette skjer meg også stort sett hver gang jeg legger meg på matta. Det handler nok mest om at kroppen blir avspent og faller til ro. Jeg har begynt å sette på vekkerklokke når jeg legger meg på den..... .

Jeg er mye plaget av en følelse av indre frost. Dette relatert til fibromyalgi som jeg krangler med. Når det virkelig er ille har jeg lært meg et triks som er supert. Jeg setter på varmeteppet i sengen, legger spikermatten på og plasserer meg godt under dynen min. Da går det ikke lange tiden før kroppen er godt avspent og jeg får den tiltrengte roen som kroppen ønsker. Aldeles supert.

Høres deilig ut!

Det er så deilig å kjenne denne spesielle varmen bre seg i hele kroppen. Jeg kjøpte en til spikermatte i går for å kunne ligge på matte med hele kroppen samtidig. Beina ble spinnville av den..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spikermatte - noen med gode erfaringer? Victory Generell diskusjon 1 25-06-11 14:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no