Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-09, 22:35   #51
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Ja det var det jeg tenkte at du tenkte hehe..


Godt å vite at andre skjønner hva jeg tenker, når jeg ofte ikke skjønner det selv

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 23:22   #52
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Ja, å ta disse pillene mens man spiser lavkarbo, er det samme som å sulte seg. Og det hjelper ikke å spise fett-lav lavkarbo, for kroppen klarer ikke å bruke proteiner som energi i noen særlig stor grad.

Hvis man vil ødelegge fordøyelsen og forbrenningen i kroppen sin fullstendig er det lurt å ta disse pillene. En billigere måte å gjøre det på, er å slutte å spise.

Og om man tror norske apoteker ikke selger noe som er "farlig" er naivt. Ser man på f.eks. vaksineprogrammet norge hadde/har, ser man jo at norske helsemyndigheter faktisk anbefalte noe som er skadelig. De anbefaler jo også et kosthold bestående av 50-60% karbohydrater også, de fleste her inne er vel enige i at det ikke er helsebringene akkurat.

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 23:27   #53
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Det jeg synes var så fint med Lavkarbo-forumet FØR var at ingen kranglet spesielt mye (iallefall sånn jeg oppfattet det) om hvilken vei man valgte å ta til en slankere kropp. Folk var alltid veldig støttende så lenge man ikke da ente med en eller annen spiseforstyrrelse. Jeg har vært på mange fora ang. slanking og alle steder har det vært hat/svertekampanjer mot den andre siden.. Synd om det blir sånn på lavkarbo også.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 23:36   #54
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Det jeg synes var så fint med Lavkarbo-forumet FØR var at ingen kranglet spesielt mye (iallefall sånn jeg oppfattet det) om hvilken vei man valgte å ta til en slankere kropp. Folk var alltid veldig støttende så lenge man ikke da ente med en eller annen spiseforstyrrelse. Jeg har vært på mange fora ang. slanking og alle steder har det vært hat/svertekampanjer mot den andre siden.. Synd om det blir sånn på lavkarbo også.

Hmmm, jeg har vært medlem siden 2004 og jeg må si at det har vært gått rimelig hardt ut mot blandt annet ernæringsrådet og Drevon o.l tidligere. Syns nesten det har blitt snillere her jeg.

Og når det gjelder tablettskepsis kommer vel set av at mange har inne har forsøkt slike desperate midler tidligere, med varierende hell....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 11:20   #55
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Det jeg synes var så fint med Lavkarbo-forumet FØR var at ingen kranglet spesielt mye (iallefall sånn jeg oppfattet det) om hvilken vei man valgte å ta til en slankere kropp. .

Kaller du dette krangling?

Det er ikke vanskelig å se via flere tråder her at det virker som noen her inne har tenkt å prøve å kutte ut både alle karbohydrater/spise veldig mye fett og ta denne pillen. Det er farlig, og om du kaller det kranling at folk bryr seg nok om et totalt fremmede menneske på internett, til å opplyse om det som faktisk er fakta, har du et noe skrudd syn på hva som er krangling.

Hvis du vil ødelegge kroppen din og forbrenningen din fullstendig, så go a head, jeg ligger ikke våken om natten av den grunn. Dette er ingen hat/sverte-kampanje, jeg synes det er stort sett greit å spise sånne piller hvis man har et kosthold som fremdeles gir kroppen energi å nyttiggjøre seg av. Lavkarbo kombinert med dette gjør ikke det, og det er sant at du likegodt kan sulte.

Hvis du er interessert i å høre erfaringer fra noen som har gjort nettopp det - spist sånne piller uten å gi kroppen andre ting å få energi og næring fra, så kan jeg gjerne fortelle. Jeg har nemlig gjort det, og kan garantere deg at bivirkningene av det vil du IKKE ha!

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 14:09   #56
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Disse pillene er designet for at man ikke skal få lyst å spise fett...(å få diare)
De skal være et hjelpemiddel for å få en til å spise mager mat...ellers kommer diaren.
Som en slags fett-antabuss! De er vel ment å skulle kombiners med lavkalori som jeg har forstått det.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 14:25   #57
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Disse pillene er designet for at man ikke skal få lyst å spise fett...(å få diare)
De skal være et hjelpemiddel for å få en til å spise mager mat...ellers kommer diaren.
Som en slags fett-antabuss! De er vel ment å skulle kombiners med lavkalori som jeg har forstått det.

Ikke helt korrekt - de skal faktisk ikke taes dersom du har et måltid som er bortimot fettfri.

Dersom man følger feks en Fedonaktig kosthold uten ubegrenset fettmengde så skal de være med å styrke vektnedgangen. Det er forholdet mellom kaloriinntak (sorry - vet det er et skjellsord ) og fettinntak. Feks 1800 kcal og ca 60- 70 gr fett. Sånn omtrent tror jeg.

Men lite lurt med LCHF kuren vil jeg tro, da fettet er vesentlig og en da vil oppleve et tarmsystem som "lever sitt eget liv".

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 14:57   #58
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Vel, jeg synes det er ufint å alltid legge seg ut etter folk som ha funnet "sin" vei... Som Elian sier så spiser hun ikke veldig streng lavkarbo akkurat nå heller da, og vet hvordan hun skal fortsette når hun er ferdig med pillene. Det er alltid noen som kjenner noen som har prøvd noen som har fått ditt og datt. Det er mye kritikk av lavkarbo der ute også. Mulig jeg har vært heldig med støtten fra folk her inne i forhold til på andre fora, være seg det var pulverkur eller lavkarbo. Nok om det. Poenget mitt er at det finnes bedrevitere over alt... Dersom jeg har erfaring med noe så sier jeg hva min erfaring er, som feks av pulverkur på treningsenter. Regner med at det er det LIV gjør også, men jeg synes fortsatt det er ufint å fortelle andre at de er naive og vel.. skrudd.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 15:24   #59
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Ved bruk av alli skal man etter som jeg leste i en brosjyre om det, begrense kaloriinntaket og spise fettfattig kost.Det er jo litt i motsetning til det dette nettstedet profilerer

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 15:34   #60
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Fjanni sier :

Sitat:

[Vel, jeg synes det er ufint å alltid legge seg ut etter folk som ha funnet "sin" vei... Som Elian sier så spiser hun ikke veldig streng lavkarbo akkurat nå heller da, og vet hvordan hun skal fortsette når hun er ferdig med pillene.

Synes ikke det er ufint jeg...og jeg kunne heller ikke se at det var ment som noe anngrep på Elian..
Det er mange måter å gå ned i vekt på, noen er direkte livsfarlige!
Men de funker som tusan...
Synes det er bra at det blir debatt om alle disse pillene som lover gull og grønne skoger men som kansje til syvende og sist bare ødelegger fordøyelsen.

Jeg vill iaf ikke bli tynn for enhver pris!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/

Sist redigert av Photobscura : 27-05-09 kl 16:04. Årsak: Fikset sitatklammer
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 15:47   #61
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Er det ikke en forskjell på om man bruker disse pillene i en kort periode - som Eilan - og over en lengre periode?
Jeg har ingen erfaring med å slanke meg med piller, bortsett fra at jeg bruker metformin nå. Og de reduserer opptak av sukker i tarmen med 30% (blant annet).

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 16:34   #62
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Det jeg skrev var uansett ikke til Elian i det hele tatt, men til dere som er aktive både i denne tråden og i tråden for lavkarbo/høyfett-ekstrem og som gir uttrykk for at dere ønsker å både følge den dietten og ta de pillene.

Som jeg har sagt flere ganger, jeg er ikke negativ til å bruke medisiner for å hjelpe på vektnedgang så lenge man tilpasser kostholdet slik at kroppen faktisk får noe næring. Men å kutte ut både karbohydrater og fett på denne måten, er sulting. Det er livsfarlig. Nå skal jeg ikke si så mye mer i denne debatten; hvis dere vil ødelegge kroppene deres for resten av livet; velbekomme!

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 16:43   #63
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Er det ikke en forskjell på om man bruker disse pillene i en kort periode - som Eilan - og over en lengre periode?

Ja, selvsagt. Jo lenger man bruker dem, jo verre er det for kroppen. Jeg kan godt forstå at folk vil bruke noe sånt noen få uker, f.eks. for å få en kickstart. Skjønner godt at synlige resultater hjelper på motivasjonen. Men synes det er trist hvis det å bli slank er så viktig at det overgår alt annet, spesielt når det finnes sunne måter å gjøre det på.

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 17:42   #64
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Sitat:

Som jeg har sagt flere ganger, jeg er ikke negativ til å bruke medisiner for å hjelpe på vektnedgang så lenge man tilpasser kostholdet slik at kroppen faktisk får noe næring. Men å kutte ut både karbohydrater og fett på denne måten, er sulting.

Synes det er bra at du deler med dine egne erfaringer her, det er jo ganske så skremmende og bra man tenker nøye over hva man begir seg ut på.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 18:17   #65
Maimor
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 108
Maimor er på en erverdig vei

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg regelrett DRITER FETT, for å si det rett ut. Ren olje som ikke går an å skylde ned i do en gang! Men jeg har ikke magesmerter, må ikke så veldig ofte på do, ingen problemer med å holde meg og har ikke "gas" som det står at man kan slite med.

MEN, jeg har jo merket at når jeg tror jeg bare må tisse og sitter på do å slipper en promp, så er jeg ofte glad jeg ikke slapp den prompen i buksa, for å si det sånn

Jeg brukte Xenical for noen år siden og jeg spiste da veldig lite fettholdig mat. Allikvel fikk jeg de bivirkningene du nevner over her, og det kunne virkelig ikke falle meg inn i måneskinn å prøve dem igjen. Ikke engang i form av Alli som har halve dosen.

Det hemmet meg sterkt sosialt. Jeg ble så usikker og om jeg måtte slippe litt gass så måtte jeg finne en do, jeg kunne rett og slett ikke la det gå i trusa. De ble ødelagt, umulig å få rene, selv ikke i zalo. For all luft hadde med seg bittesmå oransje fettperler. Og om jeg måtte bæsje så hadde jeg helt angst for å gjøre det andre steder enn hjemme, for doen ble jo helt oransje etterpå. Jeg husker jeg regelrett ødela dobørsten (knalloransje) hos min svigerinne og da måtte jeg jo fortelle hvorfor, det var pinlig! Og for ikke å snakke om den speseille lukta. Metallisk på en måte. Jeg holdt meg helst hjemme og begynte å bruke truseinnlegg i tilfelle ufrivillig luftavgang. Og etter 3 mnd sa jeg :ALDRI MER!

__________________
Maimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 18:55   #66
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av Liv:), her.

Ja, selvsagt. Jo lenger man bruker dem, jo verre er det for kroppen. Jeg kan godt forstå at folk vil bruke noe sånt noen få uker, f.eks. for å få en kickstart. Skjønner godt at synlige resultater hjelper på motivasjonen. Men synes det er trist hvis det å bli slank er så viktig at det overgår alt annet, spesielt når det finnes sunne måter å gjøre det på.


For det første så har jeg prøvd "den sunne måten" i snart ett år nå, uten hell. For det andre så skal jeg kun bruke Alli i 4 uker. For det tredje så har jeg ikke sagt noen gang at jeg ikke spiser karbo, og driter ut alt fett.

Jeg spiser begge deler i begrensede mengder. Har mer enn nok energi og driver ikke med sulting

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 20:38   #67
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Sitat:

Nå skal jeg ikke si så mye mer i denne debatten; hvis dere vil ødelegge kroppene deres for resten av livet; velbekomme!

hallo, når du sier dere hvem refererer du til? jeg spiser mengder av fett og spiser ingen piller. som jeg også nevnte øverst i tråden her så er det vel ikke spes. gunstig å spise høyfett og ta pillene fordi det ikke blir noe energi til kroppen. Og som Elian sa, så gjør hun ikke det heller.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 22:20   #68
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

For det første så har jeg prøvd "den sunne måten" i snart ett år nå, uten hell. For det andre så skal jeg kun bruke Alli i 4 uker. For det tredje så har jeg ikke sagt noen gang at jeg ikke spiser karbo, og driter ut alt fett.

Jeg spiser begge deler i begrensede mengder. Har mer enn nok energi og driver ikke med sulting

Men nå har jeg jo sagt at det ikke var deg jeg snakket til!

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 00:20   #69
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Jeg og lurer på hvem Liv mener med "dere?"

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 01:31   #70
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Jeg nevner ikke nick, det står lenger opp hvem jeg mener, og de som føler seg truffet av dette gjør det nok for en grunn. Jeg går ikke på persondebatt.

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 08:46   #71
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Jeg bare lurte, fordi jeg fikk ikke følelsen av at noen vurderte pillene med LCLF

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 10:19   #72
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

jeg er ganske sikker på at hun tror jeg har tenk å være på fettfestivalen og samtidig dytte i meg alli! jaja. god dag til deg sier nå jeg bare!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 10:45   #73
hønni
Juniormedlem
 
hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 50
Innlegg: 12
hønni er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og hva skjer når man slutter med de?

Jeg sitter her med syv kg ekstra etter at jeg måtte slutte på Acomplia, siden den ble trukket fra markedet. Jeg tar ingen piller igjen, for å si det sånn...

__________________
Hønni, som ønsker alle en god dag!
hønni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 4M- /Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 11:11   #74
Sjokoladejunkie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 6
Sjokoladejunkie er på en erverdig vei

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Hei Paprika, jeg fikk rett og slett kjempevondt i magen, var slapp og kunne ikke gå noe særlig langt unna et toalett. Kunne ikke slippe en liten prompt uten å være redd for at det skulle komme mer.....helt forferdelig!
Men som jeg ser over kan man jo ha god effekt av det, det er jo bare å prøve seg frem. For min del var det 500 kr rett i do....

Sjokoladejunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 19:32   #75
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av Sjokoladejunkie, her.

For min del var det 500 kr rett i do....

Bokstavlig talt!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Amaranth: noen som har prøvd? jeef-micro Spørsmål og svar 7 18-12-13 07:33
Noen som har prøvd Acomplia? Tulla 81 Ketolysekuren 7 20-08-09 22:09
Reduxin - er det noen som har prøvd det? paprika Spørsmål og svar 2 10-02-08 17:15
Noen her som har prøvd 5-htp ...? Borealis Kosttilskudd 22 22-03-07 19:46
In Zone - noen som har prøvd? turid Kosttilskudd 17 19-05-04 20:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no